Jump to content

morjestatko


johnny

Recommended Posts

monesti oon kuullu ja lukenut jostain et mini kuskit morjestaisivat toisaan. ja tietysti muut vähän erikoisemmat merkit tai auton mallit. noh.. ite oon aina morjestanut vastaantulevaa miniä yleensä vilkkua väläyttämällä tai kättä heilauttamalla ja kaikistä niistä vastaantulevista/ohiajavista vain yksi on "osannut" morjestaa takaisin. yleensä ajavat vain silmät pyöreenä ohi(tuleeko se nyt päälle) tai sit vaan vihaisesti mumisevat siellä autossa jotain itsekseen. puupäät  ;D

Link to comment
Share on other sites

Aina morjestan uusille Mineille.

Ja aika usein saan vastausmorjestuksenkin.

 

Täällä Helsingin liikenteessä välillä (harvoin) vastaus jää saamatta, mutta en ihmettele sinällään: Välillä pitää seurata liikennettäkin, ettei kolise... Maakunnassa ja rauhallisemmilla tienpätkillä en oo koskaan jäänyt vastausta vaille. Kiva niin.

 

Joskus morjestin vanhoille originaalimineillekin, mutta siitä oon luopunut. Ikinä ei oo vastausta tullut. Ovat varmaan sitten ns. aidompia harrastajia, jotka ei näistä Bemareista niin piittaa. Okei, ymmärrän kyllä, onhan nää vähän niinkun kaks eri maailmaa. Vanhat pikkuminit on tietysti enempi niinkun harrastepelejä ja nää uudet Bemarit käyttöautoja.

 

Nimim. "Fruu Bärikvist Kalliosta"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kyllä moikkailen kaikille, sekä uusille että classic-Mineille ihan tasapuolisesti, mutta enpä ole kyllä kerran kertaa saanut vastamoikkausta vanhojen alkuperäisten Minien kuskeilta.

 

Ymmärrän kyllä hyvin sen, että eletään aika eri maailmoissa, ja jokin tietty pointti siinä moikkaamattomuudessa on.  Mutta kukin tavallaan.

Link to comment
Share on other sites

Ymmärrän kyllä hyvin sen, että eletään aika eri maailmoissa, ja jokin tietty pointti siinä moikkaamattomuudessa on.  Mutta kukin tavallaan.

 

Itselläni syy kyllä on ainakin etten välttämättä huomaa, uudempia minejä ei tule niin tarkkaan seurattua. Jos satun huomaamaan että joku moikkaa, niin tottakai morjestan takaisin.

Link to comment
Share on other sites

Niitäkin tietysti löytyy, ketkä eivät hyväksy uuden mallisia Minejä. Puolustuksena kyseisille, oikeille, ministeille, itse ostaisin toiseksi autoksi oikean Minin; MUTTA ei ole aikaa, paikkaa, rahaa saati taitoa korjailla kyseistä autoa. Siksi ajan vain uudella Minillä... Eikös Minin osto ole aina tunne- ei järkipäätös? :D

Link to comment
Share on other sites

Kyllä minä haluaisin Uuden Cooper S:n mut ku ei oo rahaa sellaseen!!! :o

 

Myönnän et oikeastaan aina kun uudemman mallin edustaja morjestaa niin oma taitaa tulla myöhässä kun prosettuaalisesti uudemman minin morjestuksen on vähissä ni ei kerkee nostaa käpälää ajoissa.. ::)

Link to comment
Share on other sites

Aika harvinaista et noi uudempien Minien omistajat moikkailee vanhemmille Mineille (on varmaan perempaa väkeä), jos räpylä nousee moikkaan kyl takas.

Aluks ku noit uusii Minei tuli morjestelin mut ku ei vastakaikua pahemmin tullut on se jäänyt vähemmäl.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...