Jump to content

morjestatko


johnny

Recommended Posts

Joo'o... vähän se ollut laiskaa toi mun morjenstelu välillä... niin paljon tullut ajeltua autolla, mutta lupaan yrittää parantaa tapaani taas ja nostaa lapaa aina. Kuitenkin viitisen vuotta MINIllä arkiautona köryytellyt ja on siinä sellainen pienikin "erikoisuuden" hiven karissut aikoja sitten... ymmärrättehän.

 

Ei ne kaikki moottoripyöräilijätkään enää kaikille toisille motoristeille vinkkaa.

 

Jossain kohtaa jäänyt vastakaiku saamatta, oli vanha tai uusi mini, mutta väliäkö tuolla. Ne ei kai sitten vaan huomanneet. En mä sentään kättä ikkunasta ulos tyrkännyt  :D

Link to comment
Share on other sites

Täällä maalla tulee niin vähän autoja muutenkin vastaan, että ehkä asiaan kiinnittää enemmän huomiota. Mini, uusi tai vanha, tulee vastaan keskimäärin neljä-viisi kertaa viikossa :D

Jaa... täällä päin on samalla kadulla parkissakin pari miniä... hyvin usein.

Useamman kerran olen itsekin pysäköinyt saman, hienon vihreän, aidon, minin lähistölle.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

muutama kesä sitten tuli mini vastaan ja kaksi nuorta tyttöä vilkutti minulle hymy kasvoillaan.ihmettelin että mitä tapahtui kun vanhalle ukolle tytöt vilkutti,kotia päästyäni tajusin että olin vanhalla minilläni liikenteessä että kyllä täälläpäin ainakin morjestellaan,(morjestin kyllä takaisin mutta vähän hämillään) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Mä olen ihan tuore Mini Onen (vm. 2009) omistaja ja tänään hokasin vastaan tulevasta Ministä morjestuksen.

Kylläpä sai kovasti hyvälle tuulelle moinen ele! Itse vaan morjestin takaisin ehkä vähän myöhässä - no ensikerralla

olen skarpinpana :)

 

Aion kyllä morjestella kaikille Mini-kuskeille jatkossa! Itse en ala erittelemään onko bemu-Mini vai ehta.

Minun kun on "avuttomana naisena" tyydyttävä mahdollisimman vähän laittoa vaativaan autoon :/

Link to comment
Share on other sites

Minulle kuulemma moikattiin Jyväskylässä ensimmäisen kerran, kun olin taulumäen risteyksessä ja kas kas kun katsoin mihin menin ja isi huomasi sen moikkauksen ja morjesti takaisin.... muuten olen kyllä koettanut moikata kaikille ministeille vastaantullessa! Myös Helsingissä, kun ohittaa jonkun :P

Link to comment
Share on other sites

Tästä morjestamisesta ei tahdo päästä eroon ...

On ollut 1,5 kk eri merkin auto alla ja vahingossa olen muutaman kerran heilauttanut kättä. Eipä tunnu käpälä enää nousevan vastaan ... ;)

 

 

Millä autolla nykyään ajelet? Oliko se kenties se pöpön pikku sportti, josta muistan lukeneeni jostain?

Link to comment
Share on other sites

Tästä morjestamisesta ei tahdo päästä eroon ...

On ollut 1,5 kk eri merkin auto alla ja vahingossa olen muutaman kerran heilauttanut kättä. Eipä tunnu käpälä enää nousevan vastaan ... ;)

Millä autolla nykyään ajelet? Oliko se kenties se pöpön pikku sportti, josta muistan lukeneeni jostain?

Pöpöllä sitä ajellaan ...

Viime aikoina vaan aviksen vuokra-autoilla enimmäkseen. Jos kinnostaa murheet, niin tuossa linkissä on eräs ongelma mikä on pöpöä alusta asti vaivannut: http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=54245.0

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...