Jump to content

scooper

Jäsenet
  • Viestit

    324
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

scooper's Achievements

Yhteisön vakijäsen

Yhteisön vakijäsen (8/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Maine sivustolla

  1. scooper

    MCS:n tehokäyrä

    Voitko valoittaa tästä vähän lisää niin tietämättömätkin tietäis.. Niin, tuo BPV:n "perhosventtiilin" levylautanen ei välttämättä ole tehtaan jäljiltä keskellä ja painejousissa on ollut joskus ongelmia kuulemma. Ja uusin versio BPV:stä pitäisi olla hyvä ellei täydellinen... mitä tuossa äsken muistini virkistämiseksi googlailin...
  2. Yhdenlaista MINIn remmiahtimen hihnapyörän ulosvetämiseen tarkoitettua ulosvetäjää 10min. käyttäneenä täytyy todeta, että ilmeisesti tuo skithund:n huoralaite on jopa toimiva? Hihnapyörän pitäisi muussa tapauksessa irrota millä tahansa riittävän järeällä ulosvetäjällä.
  3. Mikä säätö? Kiristys on jousen varassa. Pienempi hihnapyörä-> lyhyempi hihna (suosittelen).
  4. scooper

    MCS:n tehokäyrä

    Tiedä olisiko hukkaportissa vikaa, mutta olen ainakin itse hienosäätänyt/tarkistanut bypass-valven. Ne ei aina olen kohdallaan tehtaan jäljiltä. Silloin voi tulla jumituksia (varsinkin vanhemmiten likaannuttuaan) tahi ohivuotoa.
  5. scooper

    Väri numero

    Aukaise konepelti ja katso matkustajan puolelta iskarin yläpään ympäristöstä metallilätkästä löytyykö sieltä 859(/jotain) koodi (solid gold met)...
  6. Ja vatut yms. muut marjat... ...225/35 R18 oli tarkempi, herkempi, mukavampi, kevyempi, nopeampi jne *jatka listaa* (kalliimpi toki myös) kuin alkuperäisrengastus. Nyt tällä hetkellä rahasyistä halvempi 215/40 R18 koko (Toyo). Radalle sitten erikseen varmaan tartteis hankkia 17":n (Toyo) semisliksisarjaa... ...jos olis sitä rahaa vaan joskus noihin harrastuksiinkin :P Heppu - rengasrikollinen #1 - C:-) rautoihin vaan rf-ylistyksistä :))
  7. Hyvä, että löytyi mieleinen... krhöm, mikähän mahtoi olla hinta... voi laittaa vastauksen toki yv:näkin...
  8. Jaaha... auto ei siis ole käynyt vielä huollossa :D
  9. Halkaistaan hiuksia: toisin kuin jvuotila sanoo, arvailu on hyvin helppoa. Tietäminen tuon perusteella on mahdotonta. Huoltojannu ei siis nähnyt muka mitään testerissä? :) Jos arvailla saa, niin niitä syitähän voi olla vaikka ja mitä. Esim. seokset kahvilla - syystä tahi toisesta. Mulla palaa keltainen kokoajan mutta syyn kyllä tiedän. Ei ole kattia ollenkaan. Sulla olisi voinut turhan kiireen talvilähdön takia ottaa vaikka katalysaattori itseensä. Tai sitten esim. vain joku lambdan johto huonona... ...noh jos ei huolto osaa/tiedä/tee valistunutta arvausta...
  10. Aivan oikein. Powerflex:iä minullakin, tosin tuo pusla olisi voinut olla shorearvoltaan kovempaakin. Kyllä mä luen, mutta en voi välillä uskoa miten tänne Mini foorumille valikoituu internetin käyttäjät, jotka eivät ilmeisesti ole ikinä kuuleetkaan Google-hakukoneesta. Plus se fakta, että vastaa melkein mitä tahansa... niin totuuden saa sitten kuitenkin lukea threadiin mukaan tulevalta aidon oikean Minin omistajan kirjoituksista. Ei kiitos. Suosittelen North American Motoring:n foorumia. Googleta.
  11. Ei ole turboa... ...mekaaninen Eaton E45 jonka hihnapyörän halkaisijan pieni ero tuo tehoeron. Uudemmissa versioissa hieman pienempi hihnapyörä mun mittausten mukaan.
  12. R56 2006-> ? Peugeotin kasaama, BMW suunnittelema, nokkaketjun kiristimien pulmista kärsinyt... engine koodi N14, tä. ?? saab ? ? ? !
  13. Jos satut olemaan Stadissa mun täytyy vielä kerran suositella Akkupalvelu Häkkistä (ja Tranen akkua).
  14. scooper

    peräluissuu..

    Noniin, nyt vedetään taas kukkahattua syvemmälle kutreihin ja otetaan tukevampi ote leningin helmoista... ...sattui ja tapahtui Helsingissä Mannerheimintiellä noin 20min sitten. Kotimatkalla (Manskua pohjoiseen) pysähdyin punaisiin valoihin äsken Musiikkitalon työmaan kohdalle, eli toisella puolella siis Eduskuntatalo. Sieltä oikealta tuli kolme komeaa raskaan kaluston Volvoa, neliakselisia kuorma-autoja, niitä joissa kaksi ensimmäistä akselia ohjaa, kääntyivät vastaan eli menivät keskustaan päin. Kaksi tuli ensin raskaassa lastissa madellen kun eivät muuta voi. Mutta kolmisen sekuntia muiden jälkeen valoista paukahti tyhjänä kolmas, hieman vauhdikkaammin, mutkassa kuski antaa hieman pientä käskytystä... ...ja Volvo etenee todella vaikuttavassa 12-pyörä luisussa, "kahva edellä". Sorry vaan, mutta mä repesin nauruun odotellessani vihreän vaihtumista ja nostin peukkua. Mulle turha alkaa jeesustelemaan. Mä en sitä rekkaa ajanut O:-)
×
×
  • Luo uusi...