Jump to content

Re: Mini bongauksia (rekkareita)


Heppu

Recommended Posts

Jatketaan aiheesta eli ...

mitä mini (suomi) rekkareita on bongattu livenä tai netistä ?

 

Itse löysin seuraavat:

  MIN-10 new cooper (kilvet.com)

  MIN-11 tämän sivun mcff:n kalleria osiolla classic mini + (kilvet.com)

  MIN-15 new cooper s (kilvet.com)

  MIN-100 mcff:n sivuilla classic mini + (kilvet.com)

  MIN-101 new cooper (kilvet.com)

Link to comment
Share on other sites

Jatketaan aiheesta eli ...

mitä mini (suomi) rekkareita on bongattu livenä tai netistä ?

 

Itse löysin seuraavat:

  MIN-10 new cooper (kilvet.com)

  MIN-11 tämän sivun mcff:n kalleria osiolla classic mini + (kilvet.com)

  MIN-15 new cooper s (kilvet.com)

  MIN-100 mcff:n sivuilla classic mini + (kilvet.com)

  MIN-101 new cooper (kilvet.com)

 

 

 

MIN-III pyörii täällä snadissa ja bongasin auton ainakin Hämeenlinnassa viime kesänä MINI United Nordicissa. Keltainen MC.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Oon alkanut huomata, että muut autoilijat väläyttelee mulle valoja kun tulee maantiellä vastaan ??? Tarkistin MINIn valot ja kaiken pitäisi olla kunnossa, outoa... Mietinkin sitten, että luulevatko raukat noita keulassa olevia pieniä pyöreitä valoja sumuvaloiksi? Yksi CLK-Mersukin sai pari viikkoa sitten 6-tiellä jonkinlaisen raivokohtauksen, väläytti monta kertaa pitkiä ja huitoi vielä käsillään, wtf  ??? Eikä tietääkseni ollut tuttuja... Tai sitten ne vaan haluaa moikkailla MINIlle, tiedä häntä...

Link to comment
Share on other sites

No tottahan moikkasit keskisormella takaisin... epäkohteliasta olla morjenstamasta takaisin ;)

 

Niinhän se on epäystävällistä... Kuten esimerkiksi viime viikolla, Lahti-Hki motarilla saman värinen (tosin, valkoinen katto/peilit, mulla korinvärinen/mustat) Cooper S meni ohi, kuski ei viitsinyt vilkaistakaan, saatika että olisi moikannut :o Että terve vaan, jos satut tätä palstaa lukemaan. :o

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...
  • 3 viikkoa myöhemmin...

Juuuu ...mäkin ponkasin yhden vaalean sinisen Mini S Cooperin   ( suomal. rek.numero )  Hels.-Vantaalla  pikaparkkipaikalla, kun  kävin viikonloppuna pikareissun  Kuopiossa "lentäen" ...ja kun  tulin vuorokauden kuluttua takaisin, niin niinhän TAAS ponkasin sen saman, samassa paikassa .... :P :P  Ja olihan  "ihailijapostia" eli viestejä  tuulilasissa ... meinaan, että rikkaita nuo  ministit  ;D ;D ;D ...

 

Siinä paikassa maksaa 10 min ja 1 .... elikkäs vuorokausi tekee  vaan 146 + sellainen virhemaksu päälle .... elikkäs reilut 200

Link to comment
Share on other sites

Terveisiä Hannoverista!

 

Oon bongannut täällä jo 4 eri yksilöä vanhasta Ministä ja ikäluokka on ollut suurinpiirtein samaa kuin jiikoon pirssissä. Hotellin edessä oli aamulla parkissa yksi todella hieno BRG Cooper - täytyy yrittää ottaa kuva vielä tänään, jos se vaan on siellä.

 

Uudempia MINI-vuosikertoja on tullut vastaan liikenteessä tasaiseen tahtiin, joten ei mitään ihmeellistä sillä rintamalla.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

tänään bongasin ylöjärven keskustan liepeillä punaisen, olisko ollut cooper, valkoisella katolla,  ja minin kyljessä joku mainosteksti, aika isolla kirjoitettu ehkä alkoi c:llä, en kerinnyt kunnolla näkemään. mikähän firma minin on mainoksensa uhriksi ottanut,vaan ei kuski edes morjestanut :(

 

Täällä snadissa on jokunen MINI joutunut tuohon mainosteippauksen uhriksi myös. smartteja on myös näkynyt teipattuina aika monta.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Stadissa tosiaan pörrää vaikka miten paljon erilaisia teipattuja promo minejä. Yleensä niitä kuskaa jotain nättejä tyttöjä jotka vilkuttelevat kiitettävästi kun ajaa itse ohi minillä :)

 

Hävettää kun tänään Kehä1 (fortumin talon kohdalla) tuli vastaan hopeinen S josta joku nuori kaveri moikkasi minitoverille. Itse tietenkin töiden jälkeisessä koomassa ei tajunnut edes moikata takaisin  ::)

Link to comment
Share on other sites

Stadissa tosiaan pörrää vaikka miten paljon erilaisia teipattuja promo minejä. Yleensä niitä kuskaa jotain nättejä tyttöjä jotka vilkuttelevat kiitettävästi kun ajaa itse ohi minillä :)

 

Hävettää kun tänään Kehä1 (fortumin talon kohdalla) tuli vastaan hopeinen S josta joku nuori kaveri moikkasi minitoverille. Itse tietenkin töiden jälkeisessä koomassa ei tajunnut edes moikata takaisin  ::)

 

 

Sun pitää nyt selkeesti hankkia ne silmälasit mistä on jo ollut puhe ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Olimme tuossa viikon verran Riminillä ja täytyy todeta, että oli kyllä nimensä veroinen paikka. ;)

Tuli sitten varmaan nähtyä Minin kaikki mahdolliset versiot ja värit...  Eli tämä todistaa sen, että kyllä ne Italiaanot on tyylitietoista porukkaa!!

Hienoin oli mun mielestä viimeisenä iltana bongattu musta kromatulla katolla ja kromatulla takaspoilerilla varustettu... 8) 8)

 

Yllättävän paljon näkyi oneD-mallia...  

 

Muista bongauksista täytyy mainita Ferrari Superamerica ja joku tämäntyylinen Lamborghini Diablo ;D ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

Tänään tuli kotinurkalla vastaan melkoinen harvinaisuus: MCS Cabrio Checkmate. Harmi kyllä ei ollu kamera laukaisuvalmiina ja en ihan viitsinyt kuskia viittoa tien sivuun ja kysästä, että saako ottaa kuvan - olis varmaan pitäny ihan hoopona.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Taisi olla Scooperin ässä tänään parkissa tuolla Alppilan tienoilla noin klo 17 kieppeillä? Ei voinut erehtyä niistä vanteista ja tummennuksista!  ;D

Minunhan se, asunhan tuolla seutuvilla. Huomasitko "uudet" vanteet ;) "Hyvä", että on tunnistettavissa.

 

Viime perjantain cruisingeissa suhaukselta bongasin ilmeisesti turbotetun vanhemman Minin  :P :o Olisikohan ollut (viinin)punainen  :-/ Hieno.

Link to comment
Share on other sites

Eilen bongasin keskisen (tuuri) pihassa vaaleen ruskean Mini Vanin ... en  kerennyt nähdä oliko se austin vai morris. Pari ~25v kaveria lähti sillä parkkipaikalta ...

 

Toinen minkä näin siellä vilaukselta oli dark silver ässä. Ajoi ruuhkassa pari autoa ennen minua alavudelle päin ... foorumilaisia ?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...