skithund Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2013 Onnea GP kuskeille. En ole kateellinen :) Suomessa on kaksi maahantuojan tuomaa (BLI-880 ja BLI-881 kilvet) ja näiden lisäksi ainakin yksi tuontiauto Saksasta(?). Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
mustikka Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2013 ....mä olen kateellinen -pakko myöntää. ;D ;) ::) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2013 ....mä olen kateellinen -pakko myöntää. ;D ;) ::) Joo kyl meitin pitäis saada toinenkin käyttöauto vaihdettua 2-paikkaiseksi ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tommik Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 Tulipa hommattua pitkään jatkuneeseen Mini kuumeeseen lääkettä. -07 ja kutiteltu JCW paketilla. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
marjoh81 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2013 Moi! En ilmeisesti ole tähän ketjuun ikinä vastannut, joten laitetaan vastaus nyt.... Eli kesät ajellaan Austin Mini 1000 Mayfair automaticilla ja talviautoksi tuli juuri viime viikonloppuna ostettua Mini Cooper S Clubman :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jaasin Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2014 No nyt päättyi vuosia jatkunut kutina Minin hankkimisen kanssa. Suvussa kulkeva krooninen Minin tarve on nyt työnnetty syrjään ja autokatoksesta löytyy 2007 Cooper S. Lanseerausvärillä, eli sininen valkoisella katolla ja bonnet-raidoilla. Nyt onkin seuraavaksi tarkoitus kuorrutella tuohon ihan liikaa lisävarustekarkkeja, kuten peilikoteloita jne. Tästä se alkaa! Tai loppuu, vaimitensenytoli.. Saa nähdä, ollaan varmaan kaikenmaailman möteissä ensi kesänä mukana koko suvun voimin! O0 No niin, niin se vaan veri veti taas Ministeriksi. Nyt auto on muuttunut perheversioksi ja vm 2010 Clubman JCW:ksi. Mukava auto ja ei tule hirmu usein samanmoista vastaan. Mukavia himmeleitäkin löytyy edelliseen verrattuna lähinnä automatiikan puolelta. Värinä on valkomusta. Valkoinen kori, mustilla keskiraidoilla ja musta katto valkoisilla raidoilla. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2014 Tuli ostettua käyttörassiksi Gen1 GP n:0909 ^-^ Igor and AAB-1 2 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
next Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2014 Itsekkin hommasin käyttikseksi cooper ässän vaimon cabrioletin rinnalle mutta mä säilytin mäxän turbotettuna harrasteautona ;) Mini1380 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mikko Koivusalo Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2014 En vielä millään, toivottavasti -15 kesällä tuolla -78 tonnisella... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2014 Itsekkin hommasin käyttikseksi cooper ässän vaimon cabrioletin rinnalle mutta mä säilytin mäxän turbotettuna harrasteautona ;) Tulkaas joskus pyörähtään Minitapahtumassakin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
next Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2014 Täytyy yrittää bongailla niiden ajat täältä. Parin viikon päästä käytävä räyskälässä testaamassa menoja ja sitten sunnuntaina ahvenistolle. Sinne vaan geepeellä kanssa :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2014 Mikäs tapahtuma Räyskälässä on? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2014 Arvatenkin:http://www.sportpug.com/component/gcalendar/event/1/7bb06vop2vnlu8rsc1is9leuo0?Itemid=301 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
next Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2014 Joo kyllä näin on. Höystettynä relluilla ja vierailevina miata clubilaiset... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
ollapapallo Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 Mini Cooper S 2005, mallinumerona RE31. Väri tumman harmaa mustalla katolla.Ollut etelässä, nykyään Oulussa. En ihmettelisi jos joku tietäisi autosta enemmänkin, tuota on viritelty ihan kivasti :) Näissä ei kai esimerkiksi turboa ole kai alunperin? Rekisteriote kertoo että vaihdettuja palasia on 7,5%.Tehoputkikin löytyy ylimääräisenä, eli ilmeisesti tällä on ajettu ihan radallakin jossain vaiheessa. e; mitään turboa ole sittenkään, mun tekniikkatietämyksellä remmiahdin = turbo.. ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 2005 Cooper S on malliltaan R53. Valmistenumerosta löytyvä RE31-koodi käsittääkseni kertoo kyseessä olevan Euroopassa myyty vasemmalta ohjattava facelift-malli... Eli remmiahtimen tilalle on laitettu turbo, ja se on saatu vieläpä leimattuakin sillä? Vaikuttaa mielenkiintoiselta. :) Pistähän ihmeessä kuvia. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
danaterri Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2014 Tuollainen punainen Mini One oli joskus männävuosina. Sitten vaihtui menopelit hetkeksi. Nyt olis tulollaan Mini Clubman. Dieselinä. Rakenteilla on Mini vm69. Pikku ongelma, kone puuttuu :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
jane Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2014 Jane huomasi tämän viestin vasta tänään! Näköjään mulla hitaat piuhat ,kun kestää pari vuotta vastailla. Itse ajelin tonnisella vuoden -79 Minillä kesät talvet (10 vuotta) ja Mini toimi kuin enkeli.Tosin kerran Hakaniemessä se jäi lumivalliin kun aura oli sutassut kattoa myöten vallin päälle, siinä minä ja mini reppanan näkösinä ihmeteltiin, että mitäs nyt tehdä kun pitäis kotiin päästä? Apujoukkoja löytyi heti ja saivat Minin pois vallista nostamalla ja minä pääsin kotiin. Heti kun miniini on tuo joku pallonivel vaihdettu, niin otan sen heti mielelläni ajoon. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jukka S Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2014 ...jotain tällaista. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pt. Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2014 Ei ole ennen ollut, mutta nyt on. Tosin n. 10v sitten tuli käytyä ajamassa ihan ostomielessä yhtä Cooperia, mutta se sitten jäi. Auto vm:2000 ja 40-vuotisjuhlamalli, 1.3MPI:llä. Aika kattavasti on kuvia ja historiaa edellisen omistajan läpikäynnistä, joten jos ruosteisiin taikka maalaukseen ei tarvisi koskea, niin saisi keskityttyä kaikkeen muuhun. Mutta kuten toisaalla tuli todettua; Hulvattoman hauska laite, saattaa jäädä taloon 8) Igor 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
janne Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Pitääpä ilmoittautua tännekin, reilun vuoden viiveellä Minin hankkimisesta mutta kuitenkin. Tallista löytyy siis Cooper S Clubman 2010, tumman harmaa mustalla katolla. Liikkuu Tampereen seudulla, Vehoniemessä on saattanut kesän mittaan joku auton bongatakin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Ping Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2014 Moi! Tuli hankittua ensimmäinen Mini, tuliterä Cooper S ja 1500km jälkeen uskoisin ettei jää viimeiseksi. Saa nähdä kuinka talvi sujuu Minillä? :D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Green Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2015 Tällainen kippo täällä. Saattaa bongailla PK-seutu - Lahti - Kouvola -akselilla. :) E: Kuva vaihdettu hieman parempaan. Viliboyz and Igor 2 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Purtsi Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2015 Tuota, liikuitkos tuolla perjantaina Lauttasaaressa vai sekotinko johonkin toiseen yhtä matalaan Miniin? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Green Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2015 ^Minähän se, mulla on kämppä Lauttasaaressa. :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään