Jump to content

Millaisella Minillä ajelet?


Mitrix

Recommended Posts

Tehtiinkö Minejä 90-luvulla Saksassakin? ;D En osaa/pysty/halua valita noista vaihtoehdoista omaani, joka on kyllä ostettu Saksasta, mutta onhan noita kai muuallakin myyty LHD:nä? Uudetkin tehdään Englannissa...

 

P.S. Ihmetytti viimeisimmässä MCFF:n lehdessä Minien määrän kehitys. Määrä on laskenut viime vuodesta, vaikka mukaan lasketaan uudet MINIt, joita sentään ostetaan tasaiseen tahtiin kaikki, mitä maahan saadaan? Tarkoittaako tämä sitä, että katsastuksissa ovat olleet tiukempia kuin aiemmin? Vai onko autoja romutettu urakalla? Jotain on tapahtunut noin 10% vanhoista Mineistä... 90-lukuiset vanhat ja uudet oli tälläkertaa yhdistetty samaan läjään. Ehkä siksi, koska rekisteriviranomaiset ei noita luokittele erityisesti omiksi automerkeikseen. Ja meneehän nuo vakuutusyhtiöillekin kai samana automerkkinä eli vanhan Minin edulliset vakuutukset ovat periytyneet uusille.

Link to comment
Share on other sites

Lisäsin sullekkin sopivan kohdan tonne...
Mitenkäs ne, jotka ajelee kahdella erilaisella vastaavat? Puuttuu vaihtoehdot "vanhalla ja uudella", "90-lukuisella ja uudella", "vanhalla ja 90-lukuisella" ja "kaikilla". Ellei, sitten voi ruksailla useampaa kerralla. Tai sitten valinta pitää tehdä sen perusteella, mitä mineistään ajaa eniten. Tai millä minillä ajaminen tuntuu eniten ajamiselta. Tai millä mineistään tykkää eniten ajaa. Tai jollain muulla perusteella.

 

pystyt valitsemaan useamman vaihtoehdon juu... :P
Ehkä en minä, mutta joku, jolla noita minejä useampi on... Oishan se kiva, kun ois ässäpari tai peräti kolmoset... ;)
Link to comment
Share on other sites

No jos joku ei vielä ole sitä hahmottanut, niin mulla alla on vm. 2002 MINI Cooper Pepper Cosmos Black. Varusteina autoilmastointi, 2xalut (17" s-spoke ja 15" 5-star), lisäjarruvalo kirkas ja mökää kajuuttaan työntää Pioneer P77 ynnä PhoenixGold ZX450-vahvari, Focal 165A erkkasarja+DLS MW10 subi.

 

Renkaina kesällä ollut tähän saakka BF Goodrich Profiler G 205/45/17 ja talvella Pirelli Carving 185/65/15.

 

Kilometrejä on jo yli 73000.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 11 kuukautta myöhemmin...

Eka viesti tälle foorumille.  8-) Olen siis aivan tuore minin omistaja, nyt muutaman päivän minikokemuksen perusteella voi

jo sanoa että hankinta oli mainio.

Täällä Salossa olen aiemmin nähnyt ainoastaan yhden (punaisen) bmw cabrio minin, nyt kanta on siis tuplattu. :-)

 

Auto on 2005 Cooper S cabrio värinä ainakin Suomessa hieman harvinaisempi (?) hot orange.

 

linkki kuviin:

http://picasaweb.google.com/jarkkos/Min ... eCabriolet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 1 year later...
  • 10 kuukautta myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...