Jump to content

Turbo 69

Members
  • Posts

    1,828
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

Turbo 69 last won the day on June 20

Turbo 69 had the most liked content!

About Turbo 69

  • Birthday 10/10/1966

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Simpele
  • Garage
    Austin Mini -69 1330 custom turbo,hylätty projkti. Kärsi pahan kolarin. JCW Coupe -12, Morris Mini-66 1300 turbo.
    Ex.Cooper D automatic-08, Cooper-02.

Recent Profile Visitors

7,485 profile views

Turbo 69's Achievements

  1. Niin joo, ei uusien satuloiden kanssa yleensä tarvii tapella.
  2. Nyt meni yli hilseen ja mitä hiton öljyä? Jarrunestettä yleensä käytetään. Sääditkö takajarrut yhtään lähemmäksi? Ne saattaa joskus jäädä liian kauas. Ne säädetään alkuun kiertämällä mäntää lähemmäksi ja sitten painamalla poljinta niin kovaa kun jaksaa painaa, monta kertaa. Sitten vielä varmistus ilmaus, käsijarruun ei kannata puuttua ennen ilmausta. Sitten vasta auto käyntiin ja pumppausta. Vielä voi tehdä sen jälkeen varmistus ilmauksen. Oon aika monta kertaa tehny vaikka minkälaisten jarru systeemien korjauksia/ kautta muutoksia, niin aina se ilma systeemissä on ollu suurin ongelmien aiheuttaja. Sylinterien koko tai määrä, ei vaikuta asiaan. Jos palat tai kengät saadaan lähelle pintoja. Ja, ei puhuta senteistä, vaan parista millistä max.
  3. Eihän sylinterien koon pitäs mitenkään vaikuttaa poljin tuntumaan, ilmaa siellä on vielä jossain.
  4. Turbo 69

    IMM 2020

    Reissu tuli tehtyä, tosin ei keltaisella vanhuksella, hajosi taas mäntä koneesta. Onneksi viikko ennen. Lähettiin Coupe JCW:llä. 7 maata ja 3200 km tuli pituudeksi 2,5 viikon aikana. Yksi ainoa Coupe nähtiin ja 3 classicia, pari autopurkaamon maskottia ja vaan yks kilvissä! Vanhoja kupliakaan vaan 5, muitakin vanhoja autoja vaan n.10. Missähän ne niitä piilottelee, kierrettettiin sentäs pikkukaupunkien kautta. Yks avo Minin kuski sentäs moikkas. Oli hieno reissu kuitenkin!!!
  5. Omassa oli kerran pelkkä imupuolen putki löysällä, sytytti häiriö valon. Sammui itekseen, letkun tiukkauksen jälkeen. Oli tosin melkein irti.
  6. Kato ensin kaikki letkut / paineputket, pienikin vuoto jossain antaa häiriö valon. Turbo harvemmin on syy. Joku sähköjohto liitoksen kontakti häiriökin voi olla syynä.
  7. Turbo 69

    Tuulilasi!

    Meillä tosiaan keskitetty kaikki vakuutukset IF:lle, vaimo nuo silloin junaili kohilleen.
  8. Turbo 69

    Tuulilasi!

    IF, sieltä se aikoinaan otettiin. Kiven iskemät korjataan ilman omavastuuta.
  9. Turbo 69

    Tuulilasi!

    Itellä ollu ollu aina kaskossa mukana lasivakuutus, oma vastuu 0-50€, pari kertaa joutunu käyttää. On sitä tullu turhemmastakin maksettua.
  10. Ne apurungon pultit on ihan normit, sen kun kierrät auki ja ehjät tilalle.
  11. Tuota tankin putki/suodatin hommaa oon itekin pähkäilly. Onko se tosiaan niin, jos menee pahasti tukkoon, niin hommaa uus tankki? Ei sitä suodatinta pysty vaihtamaan, ilman juottohommia tai leikkelyä. Ite suurensin tankin tilavuutta, sillo oli helppo ottaa suodatin irti ja putsata. En oo tosin noin pahaan tapaukseen ite vielä onneksi törmänny.
  12. Lisäksi siellä on suodatin, jota ei pysty oikein vaihtamaan.
  13. Sitä vähän arvelinkin. Paljos nyt menee 0-100?
  14. Tuo vaikuttas just siltä, ettei turbo ole mukana. Onko kaikki letkut kiinni?
  15. Tuon jos pystyisit pitämään alkuperäisen näköisessä kuosissa päältäpäin, ois hienompi, kuin uudelleen maalattu. Entisöityjä on jo riittämiin, alkuperäisiä vähemmän.
×
×
  • Create New...