Moi,
Jos joudut pyöräyttämään jakajaa paljon, että ajoitus taas menee kohdalleen, niin sitten on alipainesäätimen tappi irronut jakajan sillasta tai jouset sillasta irti.
Jakajasta lähtisin vikaa etsimään.
/kimi
Moi,
0.5 on ihan älyttömästi. Sellanen ,05-0,1mm ois ollut ihan riittävä.
Ja sitä ulkokoolia ei lämmitetä ulos. Siinä navassa on sen olakkeen reunoissa syvennykset, josta ne lyödään tasasesti ulos.
Siviilipeli, niin kelpaa mainiosti.
/kimi
Ainoa tapa saada välystä lisää on shimmata sinne laakerien väliin, tai sorvata laakerin ulkokehästä pikkusen pois.
Kun otit vanhat pois, niin putsasit varmaan pesät kunnolla. Sinne kun jää paskaa , niin rupee kanittamaan. Laakerien väli jää leveäksi.
Kirjoittamasi tapa ei toimi! Laakerit siinä on juntissa.
/kimi
Ja tossa on yks sellanen osa jota ei saa LHD tai RHD versiona. Ne sojottaa kaikki oikealle.
Muunsin quickshifterin vakioksi ja samalla pyöräytin sitä kaulusta ja sain sen kepin kuskin suuntaan.
/kimi
No, tolla vaihteen lyhentäjällä saa helposti 3n ja 4n haarukan katki.
Vaihtele varovasti ja totuttele. Välykset on saatava pois. Esim se yoke johon se nylon kuula menee kannattaa vaihtaa jos on väljä.
/kimi
Ei onnistu. Siinä on vulkanoitu kumi vaimennuksena.
Nylonkuulan päissä on sokat, ne pois ja lähtee se nylonkuula.
Metalliosa on yleensä hitsattu vaan yläreunasta, varovasti rälläköit saumasta niin irtoo ja saat senkin pois sieltä.
Ja miten sulla voi olla keppi missä noita ei ole ?
Jos et tarvii elinten luovuttajaa niin rälläkällä poikki.
/kimi
Jos toi jälki on sun huoli, niin tuolla ei ole mitään merkitystä. Näyttää sen verran kevyeltä että nippanappa hipassut
Tarkista myös ohjurin tiukkuus.
/kimi