Jump to content

Mini 1000 -77


Weikko

Recommended Posts

48 minuuttia sitten, Minimalia kirjoitti:

Olikohan niin että mk1 takalasi on uudempaan verrattuna pienempi. Ja etulasi sama kaikissa. Ja avattavat sivulasit eri kokoa ja eri saranoilla. Korjatkaa jos olen väärässä. 

Minulta löytyisi tuohon sivulasit eteen ja taakse, lisäksi nostimet ja ikkunalistoja.

Etuikkunat nostimineen on ovissa tallella onneksi, mutta kaikki loput puuttuu joten ainakin takasivulaseille tulisi käyttöä.

Tosiaan MK1 takalasi pienempi, kun tarkistin.

 

Link to comment
Share on other sites

Miniä tutkiessa huomasin että takapyörissä on älyttömät auraukset, johtuuko pelkästään kuluneista puslista? :(

Tankosiirteisen vaihdekepin kannakekumit täysin muussina, kannattaa varmaan tehdä vähän paremmat kiinnitykset kuin alkuperäiset.

Tuuli ja takalasin sain metsästettyä, nyt odotellaan takasivulaseja ja tiivisteet täytyy tilata jossain vaiheessa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Pitkästä aikaa taas vähän hommaa eteenpäin..

-Keula ja etulokarit pois, niin huonosti oli hitsattu että lähti melkein repimällä. :D

-Öljyt pois koneesta, propussa sormenpään verran metallimössöä.

-Jarru ja kytkinpääsylinterit irti, vaikutti toimivan

-Moottori pyörii, mutta jätetty ilman konepeltiä seisomaan vanha hanska ilmansuodattimen tilalla. -.-

Seuraavaksi vetoakselit irti, niin saan moottorin pois.

Link to comment
Share on other sites

Mini alkaa olla siinä kunnossa että voi ruveta tekemään sitä loputonta ostoslistaa. :)

Tosiaan autosta tarkoitus tehdä pirteä laite, tai sinneppäin pyritään.

Oliko niin että jos miniin heittää 1275cc koneen niin selviää katsastuksesta, jos laittaa levyjarrut eteen?

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 tuntia sitten, Turbo 69 kirjoitti:

Jep!Ja jos et halua tehostinta hankkia,niin oltava 8,5".Sitten tosin tarviit 12" vanteet.

Rahaa menisi jo pelkästään jarruhilppeisiin niin paljon että ei taida kannattaa ellei käytettynä joltain saa.

Jarrutehostimeen päätyisin, sillä auton mukana tuli 10" tykkivanteet, ja niistä en luovu! :D

Link to comment
Share on other sites

Tai sitten kolmio pala pielessä?Mittaile eripuolilta,niin pitäs selvitä,mikä mättää.On siulla muuten työmaata edessä,kevät tulee nopeaan.☺.

Link to comment
Share on other sites

Kun "liimaat"kiinni kolmiopalan ja lokarin,katso että peltien pinnat ovat samalla tasolla. Näissä tarvikkeissa tuppaa oleen heittoa välillä oikein paljon. Jos laittaa pokkauspinnat tasan,ei pinnat välttämättä olekaan.(Kokemusta) Ulkopuolisien saranoidenkin reiät heitti sijansa sisemmän ja ulomman kesken,joutui hitsaan umpeen ja tehdä uudet. Mutta sullahan ei ko.saranoita ole.

 

Link to comment
Share on other sites

Tarvikepelleissä on kaikki mahdollista ja tullut vuosien varrella nähtyä. Valmistajia ollut useita jo markka-aikana. Luhtasaari jo aikanaan osasi varoittaa minkä valmistajan peltejä ei kannata ostaa.

Sama pätee tänäkin päivänä

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...