Jump to content

koirankoppi

Members
  • Posts

    2,271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

koirankoppi last won the day on June 11 2020

koirankoppi had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Pirkkala
  • Garage
    Morris Cooper S -64, Morris Mini Traveller -67 (vaimon) ja paljon käyttökelvotonta ja jonkin verran käyttökelpoistakin romua.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

koirankoppi's Achievements

  1. Mk2 ainoa malli jossa liukuikkunat ja ulkopuoliset saranat sekä pienemmät takasivuikkunat ja kuitenkin jo isompi takalasi/takavalot Mielestäni koriltaan poikkeaa "minimäisen merkittävästi mk1 ja mk3 malleista eteenpäin Se mikä on halutumpi lienee henkilökohtainen mielipide, mutta rahassa hyviä/kunnostettuja mik1 malleja arvostetaan ainakin maailmalla eniten
  2. Kuinka merkittävästi Mk7 kori poikkeaa Mk3 eteenpäin olevista? Noin ulkoisesti Mielestäni ei kovin paljon. Peltiosat lienee likipitäen samoja
  3. Kyllä se pumppu virtalukon kautta luonnollisesti kytkeytyy Siitä kohtaa suora virta mihin se virtalukon kautta kytkeytyy
  4. Korimallina on Mk2 harvinaisin Oli tuotannossa vain parin vuoden ajan 970 Cooper Mk1 ässiä on lukumääräisesti valmistettu tyyppinä vähiten
  5. Jos se on kyseisen Minin alkup. niin se on HS4 kaasari Enpä muista mikä numero tuo on, mutta jos siinä on muovinen ilmanputsari jonka keskeltä pilkistää kaasari, se on HS4
  6. Ja sitten moititaan "ei Miniin mitään kunnon jarruja saa, aina on jotain vikaa" Kuparitahnaa säätöihin ja kerran vuodessa herkistelee, niin nekin on käytännössä ikuiset. Ainakin harrasteajoneuvossa
  7. Sulla on melkoinen harvinaisuus Eipä juuri taida montaa olla jossa nuo alkupään täytetyt helmat olis noi hyvässä kuosissa
  8. Jos Miniin haluaa kunnon jarrut pitkäksi aikaa ja normaalissa kesäkäytössä lähes Minin ikäiseksi, niin lähtökohtana kaikki uutta samalla kertaa joka nippelistä lähtien. Osia saa ja ovat halpoja. Tietysti pitää myös tietää mitkä osat ja miten ne asennetaan. Jos haluaa räplätä niitä vuosittain, niin silloinhan voi viritellä kaikenlaista Kokemusta on
  9. Minitronilta ihan Suomesta saa melkein mitä vaan tuon ikäiseen Miniin Esim. Jos päädyt vaihtamaan molemmat helmapellit, joka ilman muuta kannattaa jos pientäkin reikään havaittavissa, niin sieltä löytyy parhaat/laadukkaat pellit Ovat helpot vaihtaakin Verhoiluja saa uustuotantona. Minitronin sivuilla on muistaakseni linkki siihenkin firmaan? ja varmaan hommaavat jos ei itse halua tilailla Urjalassa on myös erittäin hyvä varaosalähde Miniin. Löytyy kaikenlaista hyllystä ja Minejä harrastava omistaja auttaa kaikenlaisissa hankinnoissa Peltorinteentie 14 31760 Urjala Puh: Olli 044-5551318 varaosa.myynti@gmail.com
  10. Ihan vakuuttavaa puuhastelua. Noin hyvää ässän moottoriaihiota ei Suomesta joka paikasta löydy.
  11. Mk1 takaluukku Ruosteeton. Joskus joku tehnyt kilven taakse "ilmastointireijän" joka sitten lätkällä tukittu joskus. Helppo paikata ennalleen H. 130€
  12. Näyttäis olevan kokonainen kohtuu auto palstalla myynnissä Tarjoamaan vaan!
  13. GT Motorsin tekemä virinokka Nosto imu/pako 7,5mm Asteet Imu/pako 306 Leveillä nokilla 100€
  14. Alle tunnin homma Siis irrotus Etuosan pultit voi olla jumissa, jos ei ole lähivuosina avattu
  15. Jos öljypumppu on kunnossa, niin kuukauden seisonta ei voi kyllä tuollaiseen tilanteeseen johtaa Ehkä se paineventtiili oli jäänyt jumiin auki, sitten vastaavaa ei pitäisi seuraavan seisonnan jälkeen tapahtua samasta syystä, todennäköisesti Nykyisissä öljypumpuissa, ainakin joissain, on pumpun kansi tiivistetty o-renkaalla ja yhdessä pumpussa olen nähnyt että se tiiviste on luiskahtanut pois paikoiltaan, joka mahdollisesti voisi aiheuttaa kyseistä vaivaa? Itsellä on vuosien saatossa ollut Minejä jotka seisoneet muutaman vuodenkin, eikä vastaava ongelma ole tullut vastaan
×
×
  • Create New...