Jump to content

Juna kulkee ja minit vaihtuu ...


Heppu

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ainoo vaan että ton kannattavuuden syö monen kohdalla kohtuuton dieselvero.

 

Totta. Itselläni tulee pelkästään työajoa n. 10-20 tkm/vuosi, joten diesel on käytännössä ainut järkevä vaihtoehto. Tuohon päälle ns. siviiliajot, niin diesel alkaa "tienata" itseään takaisin.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Olipa mukava yllätys törmätä vanhaan kulkineeseen eilen illalla. Kurvailin Malmin ramppia ylös Kehä I:ltä suuntana Malmin lentoasema ja mikäs se siinä kökötti valoissa - vanha musta MINI!

 

Ajoin uuden omistajan perässä kentälle ja jututin vajaan puolituntia. Yritin neuvoa tännekin, mutta saa nähdä muistaako kaveri "vaikeaa" nettiosoitetta... ;) Tervetuloa mukaan kuitenkin, jos tätä luet.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

No niin.

 

Kiitos ja näkemiin. Reilun vuoden seurannut täällä käytävää keskustelua auton vaihdon jälkeen ja mitään mikä minua varsinaisesti enää kiinnostaisi ei ole ilmaantunut.

 

Omat mielenkiinnon kohteet ovat jossain muualla nykyään kuin autoissa ja aikaa ei ylimääräistä löydy edes täällä notkumiseen - varsinkaan, kun täällä ei enää mitään kauhean vilkasta keskustelua käydä. Alkuaikojen vilkas mielipiteiden vaihto on jäänyt taka-alalle ja satunnaisia myynti-ilmoituksia ja yksittäisiä kyselyitä lukuunottamatta on jutustelu ollut olematonta.

 

Mukavaa jatkoa kuitenkin koko foorumin väelle ja pitkä ikää itse foorumille. Ehkä vielä joskus jossain törmätään...

 

Nuno.

Over and Out.

Link to comment
Share on other sites

Mukavaa jatkoa kuitenkin koko foorumin väelle ja pitkä ikää itse foorumille. Ehkä vielä joskus jossain törmätään...

 

Juu ... hyviä jatkoja ja ehkä jossain törmätään kuka ties.  ;)

 

Foorumi on hiljentynyt minun osalta viime aikoina paljon ja ens syksynä vielä vähemmän täällä olen. Sukututkimus vie muutaman tunnin illassa minun ajasta ja se on pois webissä roikkumisesta.

 

Ehkä pitää perustaa tänne uusi off topic juttu > karjalaisista juurista yms. siihen littyvästä ... joskus.  [smiley=beer.gif]

Link to comment
Share on other sites

No niin.

 

Kiitos ja näkemiin. Reilun vuoden seurannut täällä käytävää keskustelua auton vaihdon jälkeen ja mitään mikä minua varsinaisesti enää kiinnostaisi ei ole ilmaantunut.

 

Omat mielenkiinnon kohteet ovat jossain muualla nykyään kuin autoissa ja aikaa ei ylimääräistä löydy edes täällä notkumiseen - varsinkaan, kun täällä ei enää mitään kauhean vilkasta keskustelua käydä. Alkuaikojen vilkas mielipiteiden vaihto on jäänyt taka-alalle ja satunnaisia myynti-ilmoituksia ja yksittäisiä kyselyitä lukuunottamatta on jutustelu ollut olematonta.

 

Mukavaa jatkoa kuitenkin koko foorumin väelle ja pitkä ikää itse foorumille. Ehkä vielä joskus jossain törmätään...

 

Nuno.

Over and Out.

No voi nyt Nuno, ikävä kun kyllästyit, mutta ymmärrän hyvin miksi. Onneksi on kuitenkin noita muitakin foorumeja missä tavataan  :)

Link to comment
Share on other sites

Niimpä  :) :) :) :) :)  .... se  wanha sanonta ....  "karavaani kulkee ja koirat haukkuu ..."

 

Offff topikkkiiiiiiii:

... mutta siitäkin huolimatta oikein  Hywää Juhannusta kaikille ikään, säätyyn ja sukupuoleen katsomatta.  ;) ;) ;) ;) 8-) 8-) 8-)  ja muistakaat pitäkää sepelus kiinni veneessä, niin ette huku ...  ::) ::)

Link to comment
Share on other sites

Täältähän on poistettu viestejä

 ::) ::) ::) :'( :o >:( :( :( :( :( :(

 

En tiedä mitä viestejä hra Bättis tarkoittaa, mutta ...

admin poistaa sopivin väliajoin vanhoja viestejä täältä. Kuka hörhö nyt lukee viime vuoden hyvää vappua juttuja jne.

 

Ne viestit joilla on käyttö-arvoa liittyen mineihin säilyy jatkossakin täällä.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Poistin oman viestini, koska sen bacardi-colalla höystetty kirjoitusasu antoi selvinpäin luettaessa mahdollisuuden tulkita asia niin, että olisin huumoriksi tarkoittamaani toverilliseen & kannustavaan **ttuiluun vihastunut... Näinhän ei ole - tätä harrastetaan työpaikan kahvihuoneessa päivittäin. ;D Varmuuden vuoksi poistin, koska huumorintaju vaihtelee porukoilla. Oikeastaan viesti oli lähinnä bättiksen luettavaksi tarkoitettu. Ja näköjään ehdit sen nähdä... :) Hauskaa jussia & lomia kaikille. Lysebotnia, Trollstigeniä, yms. kielipitkällä odottelen...

 

P.S. Oulussa ollaan ja huomenna Luostholle. Parin päivän päästä Sevetin Baari.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Moikka pitkästä aikaa!

 

 

Eipä ole tullut täällä lueskeltua, saati kirjoiteltua piiiiiiiitkään aikaan. On tuo elo kuljetellut minikuskin maailmalle ja on ollut aikasen paljon kaikkea muuta mielessä, kuin autojutut. En ole teitä unohtanut kuitenkaan!! :)

 

 

Saatoittekin joku jo huomata, että nyt se Mini sitten lähti myyntiin. (laitoin myyntipalstalle ilmoituksen). Surku on siitä luopua  :'(, mutta ei sitä enää ole mitään järkeä pitääkään, joten parempi siirtää se uuteen kotiin... Reipasta ajoahan nämä kaipaa, eikä mitään pihassa seisottelua  ;)

 

 

Jos satutte jonkun kiinnostuneen tutun tietämään, niin ilmoitelkaa ihmeessä. Uskon, että kaupoissa päästään sopuhintaan, koska haluaisin hoitaa myynnin nopsasti loman aikana. Eli nyt on nopean ostajan hyvä tilaisuus!  :)

 

 

Tietääkö kukaan muuten PK-seudulta käytettyjen autojen liikettä, joka voisi olla ministä kiinnostunut?

 

 

Aurinkoisia kesäpäiviä ja iloisia kilometrejä kaikille ministeille!  :)

 

Nanna

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Moikka jälleen ja tällä kertaa vähän pysyvämmin,

 

Sain sitten Minin myydyksi loman aikana ja nyt tässä totuttelen ajatukseen Minittömästä lähitulevaisuudesta...

 

Kun se Mini nyt meni ja muutenkin on ollut aika tosi kortilla, niin taidan nyt sitten jättää tämän foorumin ihan kokonaan.

Paljon kiitoksia hyvistä foorumihetkistä kaikille jäsenille, ja erityisesti loistavalle ylläpidolle!  :)

 

Hyvää jatkoa kaikille!  :)

 

Nanna

Link to comment
Share on other sites

Ehkä pitää perustaa tänne uusi off topic juttu > karjalaisista juurista yms. siihen littyvästä ... joskus.  [smiley=beer.gif]

Idea on hieno. Onhan täällä muutenkin&muistakin aiheista "salkuttomilla ministereillä" mahdollisuus keskustella. Toki, jos ei tykkää mineistä, niin sitten ei... Karjalaisista sukujuurista sen verran, että on hyvinkin todennäköistä, että tarpeeksi kauas kun mennään, niin isolle osalle foorumilaisista löytyy yhteisiä sukulaisia. Joidenkin osalta löytyy lähempääkin... Sukukirja on vanhemmillani ja näyttää nettisivukin olevan ;)
Link to comment
Share on other sites

Ehkä pitää perustaa tänne uusi off topic juttu > karjalaisista juurista yms. siihen littyvästä ... joskus.  [smiley=beer.gif]

Idea on hieno. Onhan täällä muutenkin&muistakin aiheista "salkuttomilla ministereillä" mahdollisuus keskustella. Toki, jos ei tykkää mineistä, niin sitten ei... Karjalaisista sukujuurista sen verran, että on hyvinkin todennäköistä, että tarpeeksi kauas kun mennään, niin isolle osalle foorumilaisista löytyy yhteisiä sukulaisia. Joidenkin osalta löytyy lähempääkin... Sukukirja on vanhemmillani ja näyttää nettisivukin olevan ;)

 

Kannatetaan ideaa...meikäläisenkin isovanhemmat on Karjalasta, eli juttua riittää.

Link to comment
Share on other sites

Ehkä pitää perustaa tänne uusi off topic juttu > karjalaisista juurista yms. siihen littyvästä ... joskus.  [smiley=beer.gif]

Idea on hieno. Onhan täällä muutenkin&muistakin aiheista "salkuttomilla ministereillä" mahdollisuus keskustella. Toki, jos ei tykkää mineistä, niin sitten ei... Karjalaisista sukujuurista sen verran, että on hyvinkin todennäköistä, että tarpeeksi kauas kun mennään, niin isolle osalle foorumilaisista löytyy yhteisiä sukulaisia. Joidenkin osalta löytyy lähempääkin... Sukukirja on vanhemmillani ja näyttää nettisivukin olevan ;)

 

Kannatetaan ideaa...meikäläisenkin isovanhemmat on Karjalasta, eli juttua riittää.

 

Woe mahoton ...  :o

Hienot sivut ja kaikki on JiiKoo:n sukulaisilla. Olen meinannut monasti kysyä, mutta nyt ei tarvii > meinaa K.A. Heiskasen sukulaisuutta. Meitin suvussa ei oo kuin vääpeleitä pilvin pimein ...

 

Pyhäjärven haaran Abram Heiskanen täytyy pitää mielessä, jos vaikka sattuu sukua olemaan. Tutkin parasta aikaa Räisälän ja Pyhäjärvi Vpl:n asioita. Tätä homma riittä vielä vuosia ...  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 kuukautta myöhemmin...

Mukavaa jatkoa kuitenkin koko foorumin väelle ja pitkä ikää itse foorumille. Ehkä vielä joskus jossain törmätään...

 

Juu ... hyviä jatkoja ja ehkä jossain törmätään kuka ties.  ;)

 

Foorumi on hiljentynyt minun osalta viime aikoina paljon ja ens syksynä vielä vähemmän täällä olen. Sukututkimus vie muutaman tunnin illassa minun ajasta ja se on pois webissä roikkumisesta.

 

Ehkä pitää perustaa tänne uusi off topic juttu > karjalaisista juurista yms. siihen littyvästä ... joskus.  [smiley=beer.gif]

Täällä myös karjalaisista juurista!  :) Aloittakaa vaan uusi off topic juttu.

Link to comment
Share on other sites

Täällä myös karjalaisista juurista!  :) Aloittakaa vaan uusi off topic juttu.

 

No ehkä tuolla löytyy enemmän juttua tai ainakin tietoa:

http://suku.genealogia.fi/

 

On tullut vuoden vaihteesta tämä sukututkimus päätyöksi. Alunperin harkitsin vuorotteluvapaata, mutta tämä talouslama kerkesi ensin. Olen "lomalla" päätyöstä (konesuunnittelu) ja keskityn karjalan asioihin lähikuukaudet. Jopa niin paljon, että kesäkuussa pitää samoilla Räisälän - Pyhäjärven metsissä.

 

Sinäänsä hauska sattuma, kun sukulainen toiselta puolelta maailmaa törmää tänne ... ja vielä JCW:n omistaja.  :)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...