Jump to content

Austin Mini Van 1962


LeeHarvey

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Tietäjät hoi.

 

Onko näissä Estate pohjaisissa Vaneissa ollut samanlainen akkukotelo kuin "virallisissa" Vaneissa? Itsellä on Vanin varaosakirja ja siinä tuo on, mutta Estateissa homma on kai erilainen. Kumpi kuuluu minulle?

 

Samoin onko Vaneissa ollut konehuoneessa äänieristystä mittaripellissä?

Link to comment
Share on other sites

Mitä tarkotat "Estate" pohjaisella Vanilla?

Meidän 67 Travellerissa ja 65 Vanissa on ihan samanlaiset pohjat ja akku repsikan penkin takana. Vanissa ylös käännettävän vanerin alla ja Travellerissa ylös käännettävän takapenkin istuimen alla.

Vanissa on kojelaudan pahvien alla n. 10mm paksuiset "kamelinkarvat".

Konehuoneen puolella ei ole mitään eristyksiä.

Link to comment
Share on other sites

Minä olen ostanut sitä jarruputken nimellä, joskus noin 10v sitten viimeksi. Juuri samanlaista/samanvahvuista kuin alkup.

Mutta onhan tää tietty lievää pilkunviilausta ;) Käyhän se kuparikin, mutta ei tätä "oikeatakaan" ole sen vaikeampi löytää.

Link to comment
Share on other sites

Kumma juttu ettei hydrauliliike myy muutakuin kokonaisia kankia, no tietenkin jos heillä ei ole omia putkentaivutusvehkeitä ja myyvät tukkuna vain putkia eteenpäin (no ei sen koko pätkänkään pitäisi nälkäkuolemaan ajaa, ja loppupätkästä voi taiteilla vaikka joulukoristeita)... Motonet/Biltema akselita saa tuohon käyttöön ihan pätevän taivutustyökalun edullisesti jos raaskii sijoittaa (jarruputketkin taipuu huomattavasti nätimmin kuin polvea vasten). Esim http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?tuote=121182&sivu=121182.htm&ryhma=4&kategoria=284

 

1/4" varmastikkin alkuperäinen polttoaineputki, joten 6mm putkella ei taida saada museoautohyväksyntää pussihousuilta.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...