Jump to content

Tuulilasi!

FD100L

Recommended Posts

15 tuntia sitten, Ek1 kirjoitti:

Itse just vaihdatin viikko sitte omaan r53:seen lasi-autossa janakkalassa. Peruslasi ja asennus yhteensä 335€.

Itsekkin käytin Turengissa lasi-autolla. Halvin paikka mitä itse tiedän lasiliikkeitä vaikka vähän sukulaiskehua onkin...

Itellä ollu ollu aina kaskossa mukana lasivakuutus, oma vastuu 0-50€, pari kertaa joutunu käyttää. On sitä tullu turhemmastakin maksettua.

11 tuntia sitten, Turbo 69 kirjoitti:

Itellä ollu ollu aina kaskossa mukana lasivakuutus, oma vastuu 0-50€, pari kertaa joutunu käyttää. On sitä tullu turhemmastakin maksettua.

Missä yhtiössä noin pieni omavastuu?

Itse vaihdoin viime kesänä lasin r50:n missä on sadetunnistin ja lämmitys.

Lasiliikkeen kaveri sanoi että vaihtaminen ilman vakuutusta todella kallis ja hintaa ei suostunut kertomaan.

Lasin löytäminen oli jo oma haasteensa.Lopuksi löytyi jostain päin eurooppaa.

IF, sieltä se aikoinaan otettiin. Kiven iskemät korjataan ilman omavastuuta.

Meillä tosiaan keskitetty kaikki vakuutukset IF:lle, vaimo nuo silloin junaili kohilleen.

Keskitetty on meilläkin. Pitäis varmaan antaa vaimon neuvotella vakuutukset seuraavan kerran.

Vuosi takaperin ehdin jo innostua, kun oli kertynyt If:n "omavastuurahaa" jonkinlaisena bonuksena, ja ajattelin että sehän on kätevä käyttää tuohon tuulilasin vaihtoon. Mutta tietenkin ainoa minkä omavastuuseen sitä nimenomaan ei saa käyttää, on tuulilasivakuutus. 😂