FD100L Posted February 6, 2022 Report Share Posted February 6, 2022 Miten ootte käyttänyt tuota ajonvakautusta, tai paremminkin ette ole käyttänyt? Onkohan tuosta haittaa jos ottaa sen napista pois, valohan palaa silloin. Tarkoitan pidempiä aikoja ilman sitä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karvalakki Posted February 6, 2022 Report Share Posted February 6, 2022 3 tuntia sitten, FD100L kirjoitti: Miten ootte käyttänyt tuota ajonvakautusta, tai paremminkin ette ole käyttänyt? Onkohan tuosta haittaa jos ottaa sen napista pois, valohan palaa silloin. Tarkoitan pidempiä aikoja ilman sitä? Tokihan se voi olla pois päältä, ei siitä mitään muuta haittaa ole kuin se ettei se sitten ole päällä. Tosin ei sen pois päältä ottamisesta mitään hyötyäkään ole, paitsi rata-ajossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FD100L Posted February 7, 2022 Author Report Share Posted February 7, 2022 Joo, ilmeisesti kun kerran sen saa pois päältä niin niin voi myös tehdä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Kyllä se ainakin omassa haittasi liikkeellelähtöjä lumella, eli aika usein se oli talvisin pois päältä kaupunkipyörityksessä. Ja kyllä se tuppaa ruksuttamaan kiihdytyksissä välillä kesälläkin... next 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo 69 Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Teho vehkeet erikseen, ite ottanu pois päältä vain, jos se tosiaan alkaa haitata etenemistä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
holkki Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Itselleni on ollut yllätys, kuinka paljon antaa quaiffen lukon kanssa pyöriä tyhjää lähdöissä, tietty kun renkaat on suorassa ei tule niin helposti pyörimiseroa...mutta, kyllä itsekkin napsautan usein "sportin" päälle ja luistonesto ja start&stop offiin, tuolla torsenilla pärjää ihan hyvin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo 69 Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Omassa on vaan 'sport' nappi ja luiston esto, ei mitään muita härpäkkeitä. Liukkaallakin kun polkee lattiaan, puottaa kierroksia n.500 ja taas mennään. JCW -12, R 58. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo 69 Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Empä ole muuten tuota sport asentoa talvella muistanu ees kokeillakaan, tehoa muutenkin riittävästi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo 69 Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Mites nämä start/ stop vehkeet käyttäytyy siinä tilanteessa, kun kesken vedon poljetaan kytkin pohjaan? Sammuuko se? Ääri tilanteissa ennen käsijarrun käyttöä käytän itse kytkintä. Ei ole itsellä paljon kokemusta näistä. Oon joskus jollain vuokra vehkeellä ajanu, jossa on tuo toiminto ollu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaJ Posted February 8, 2022 Report Share Posted February 8, 2022 Ei sammu. Manuaalivaihteisen pitää olla paikoillaan, vaihde vapaalla ja kytkin ylhäällä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo 69 Posted February 8, 2022 Report Share Posted February 8, 2022 Niinhän se olikin. Niistä vuokra-autoistakin otin heti tuon pois, en tykänny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now