Jump to content

8.4" TO 7.5"


FD100L

Recommended Posts

19 minuuttia sitten, FD100L kirjoitti:

Mitä mieltä ollaan tai onko kokemuksia:

Classic Mini MSSK013MS - Mini Spares Onlne Shop

Itsellä käytännössä sama sarja odottamassa asennusta, tosin minisportilta ostettu.

Laatu ei varmasti mitään parasta, mutta ajaa varmaan asiansa tavallisessa kruisailussa.

Link to comment
Share on other sites

18 minuuttia sitten, MikaJ kirjoitti:

Kortilla tietenkin, kuten yleensä kaikki muutkin nettiostokset että on mahdollista saada rahansa takaisin mikäli menee myyjä maan alle.

Toivottavasti on muitakin mahdollisuuksia? Kortin tietoja en anna.

En usko, että Minispares häipyy minnekään.

Yritin löytää sivulta mutta en löytänyt.

E: Toisaalta vois olla järkevää ostaa ihan kotimaasta ne osat mitä tarvii, hinnoissa ei kovin suuria eroja näytä olevan.

Link to comment
Share on other sites

Selvä, tämä taitaa olla sitten poissuljettu vaihtoehto:

"Brexit shipping update. Due to the continuing ongoing uncertainty around a Brexit deal, the final day to place orders for DHL delivery to EU countries before the UK leaves the EU is December 18th. Any orders placed after this date will not arrive until January 2021 and could have any potential tariffs applied."

 

Link to comment
Share on other sites

Kyllä se luottokorttiostos on ihan turvallinen tapa. Mulla ollut Paypal vuosia ja siitä on tullut liiankin turvallinen. Kijautumisen lisäksi tulee vielä vahva tunnistautuminen jossa Paypal lähettää antamaasi puhelinnumeroon tekstarilla koodin. Mulla numero vaan sattuu olemaan kotimaisessa olomuodossa eikä tekstarit tule läpi. Ei koodia, ei kirjautumista. Helvetin turvallista ! Numeron saa muutettua omasta profiilista mutta sinnekin tarvitaan em. tekstarilla tuleva koodi. Jee, turvallista !

Mutta jos ei halua pelata kortilla niin se on jokaisen oma asia. 

Mutta joo, brittien kanssa palataan nyt kivikauteen eli ilmeisesti ostetaan briteistä ilman Vattia ja maksetaan alv ja tullit Suomeen. Toimitusajat pitenee entisestään kun Posti ja Tulli säätää välissä. 

Link to comment
Share on other sites

2 tuntia sitten, minorv8 kirjoitti:

Kyllä se luottokorttiostos on ihan turvallinen tapa. Mulla ollut Paypal vuosia ja siitä on tullut liiankin turvallinen. Kijautumisen lisäksi tulee vielä vahva tunnistautuminen jossa Paypal lähettää antamaasi puhelinnumeroon tekstarilla koodin. Mulla numero vaan sattuu olemaan kotimaisessa olomuodossa eikä tekstarit tule läpi. Ei koodia, ei kirjautumista. Helvetin turvallista ! Numeron saa muutettua omasta profiilista mutta sinnekin tarvitaan em. tekstarilla tuleva koodi. Jee, turvallista !

Mutta jos ei halua pelata kortilla niin se on jokaisen oma asia. 

Mutta joo, brittien kanssa palataan nyt kivikauteen eli ilmeisesti ostetaan briteistä ilman Vattia ja maksetaan alv ja tullit Suomeen. Toimitusajat pitenee entisestään kun Posti ja Tulli säätää välissä. 

Kai se on, mutta kaikkea on sattunut. Kortin ym. tiedot rikollisten käsiin ym. En luota. 

Tilasin juuri Saksasta Thomannilta tavaraa ja maksoin heidän tililleen etukäteen. Lähetys ei kyllä ole vielä tullut..  🤣

Link to comment
Share on other sites

En ymmärrä logiikkaa, luottaa myyjään niin paljon että voi maksaa sille tilisiirrolla mutta ei kortilla. Mikäli firma menee konkkaan tai ei vain lähetä tuotteita niin menetät rahasi tilisiirrolla, mutta luottokortilla saisit rahasi takaisin. Mikäli äärettömän harvinainen tapaus kävisi että rikollinen saisi luottokortin tietosi, et menetä pennin hyrrää. Luottokorttiyhtiö kuolettaa korttisi, kärsii tappion eikä veloita sinulta yhtään rikollisen tekemiä ostoksia, sekä lähettää sinulle ilmaiseksi uuden kortin. Ainut vaiva on vaihtaa uuden kortin tiedot palveluihin mistä menee automaattiveloitus kuukausittain.

 

Minä ja kollegani matkustetaan kuukausittain (no nyt Koronan aikana vähän vähemmän) sekä ostetaan netistä mitä sattuu ja käytetään korttia paaaaljon. Jos nyt muistan vaikka 10vuoden ajalta niin kerran on yhdellä kortin tiedot mennyt rikolliselle, tämä oli kyllä kaverin ihan oma syy kun vähän innostui yhdestä hämärästä nettikaupasta ja puolittain arvasikin että niin siinä saattaa käydä. Itselleni pari kertaa hotellit tehnyt tuplaveloituksen sekä pari kertaa nettiostoksesta jäänyt tavara saamatta. Soitto ja kirjallinen ilmoitus luottoyhtiöön ja rahat ovat tulleet takaisin.

Link to comment
Share on other sites

Moi,

Noita sarjoja olen ostanut 2 kpl. Kisapelissä toi vetolaippa kestää yhden kauden. Rihlat menee ja lisäksi kartioprikan ura kuluu. 

Jarrupalat annoin siviilikäyttöön. Palaute oli että huonot.  Levyt ihan ok, kului kisakäytössä  parissa kaudessa mutta pito oli hyvä. Sylinterit on hyvät.

Henk koht ottaisin noi sylkät, ja muut osat parempaa kuin en8 ja jarrupaloiksi jotkut vähän paremmat.

/kimi

 

Link to comment
Share on other sites

7 tuntia sitten, Kimi kirjoitti:

Moi,

Noita sarjoja olen ostanut 2 kpl. Kisapelissä toi vetolaippa kestää yhden kauden. Rihlat menee ja lisäksi kartioprikan ura kuluu. 

Jarrupalat annoin siviilikäyttöön. Palaute oli että huonot.  Levyt ihan ok, kului kisakäytössä  parissa kaudessa mutta pito oli hyvä. Sylinterit on hyvät.

Henk koht ottaisin noi sylkät, ja muut osat parempaa kuin en8 ja jarrupaloiksi jotkut vähän paremmat.

/kimi

 

Ok. Juu en mä tuota sarjaa osta. Pitää miettiä jokin muu vaihtoiehto.

Vetolaippojen kanssa on ollu aika riittävästi ongelmia aiemmin, niin siviili kun kilpureissa, jotain niistä on opittukin kyllä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...