Jump to content

Uusittu MINI-foorumi


skithund

Recommended Posts

Terveppä terve

 

Ahkerimmat käyttäjät ovatkin jo ehtineet säikähtää uutta foorumia, jonka sain eilen klo 23 vihdoin tulille. Foorumialustan päivitys venähtikin tolkuttoman pitkäksi ja nyt oli hyvä hetki ottaa kaunis peukku kauniista persiistä ja viedä päivitys loppuun saakka - olihan MINIllä uuden sukupolven (F56) julkistustilaisuus Lontoossa samaan aikaan. Myös vanhat galleriat kokivat paluun uuden alustan myötä :) Kiitos myös BMW:n pressikuville ja työtoverille uudesta "logosta".

 

Lähiaikoina tulee ainakin MINI (BMW) alueet kokemaan hieman uudistusta, jossa luon omat alueet eri sukupolville ja koitan siirrellä vanhoja aiheita oikeisiin lokeroihin. En koske Classic-osastoihin, koska en oikein tiedä miten ne jakaisi. Ehdotuksia otetaan vastaan tämänkin osalta.

 

Joten, tervetuloa käyttämään aika paljonkin modernimpaa alustaa/foorumia.

 

Ongelmia:

- Galleria on täysin uusi juttu vielä allekirjoittaneellekkin ja vaatii hieman tutkiskelua

- Käännöksiä saattaa puuttua

- Käyttäjien oikeuksissa saattaa olla puutteita, esim. vanhan topicin muokkauksessa

 

Toiveita? Ehdotuksia? Risuja? Ruusuja?

Sana on vapaa, joten anna runosuonesi sykkiä. Kaikki toiveet ja ehdotukset ovat tervetulleita.

P90139131_highRes.jpg

Link to comment
Share on other sites

mun täytyy nyt sanoa että en pidä yhtään.. en nyt ala mitään luettelemaan kun muut tuntuu olevan niin innoissaan tästä. sanon vaa et liian paljon kaikkea.. turhaa.

mut hei, tää herjaa et mä oon muka ylittänyt minulle varatun tilan liitetiedostoissa. ? muut lisäilee tonne jotain megasii ja mun ei anneta lisätä edes näitä omia kilotavusia?

 

eiköhän vaa palata suoraan siihen entiseen.  :))

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vaikuttaa oikein hyvältä, ainoa ongelma äkkiä mikä tulee mieleen itselle niin pikku kuvat pomppaa näytölle niin isona että ei koko kuva näy.... ? Vai vika käyttäjässä  >:D

 

Vaihdoin hieman paremman "lightbox" -skriptin käyttöön, joka ainakin muutaman testin perusteella näyttäisi skaalaavan ison kuvan sopivaksi ruudulle.

 

mut hei, tää herjaa et mä oon muka ylittänyt minulle varatun tilan liitetiedostoissa. ? muut lisäilee tonne jotain megasii ja mun ei anneta lisätä edes näitä omia kilotavusia?

 

Poistettu turhat käyttäjäkohtaiset limitit.

Link to comment
Share on other sites

Vaihdoin hieman paremman "lightbox" -skriptin käyttöön, joka ainakin muutaman testin perusteella näyttäisi skaalaavan ison kuvan sopivaksi ruudulle.

 

 

Poistettu turhat käyttäjäkohtaiset limitit.

Toimii oikein hienosti nyt kyllä.. THX

Link to comment
Share on other sites

 

mikaj:tä ja mini1380:aa ei ole muuten hetkeen näkynyt, ne ei varmaan ymmärrä/löydä et mistä kirjaudutaan sisälle. joku voisi kertoa heille  :))

Rakennuskausi taas alkanut ajokauden jäljiltä niin ei kerkeä foorumeilla roikkuun. Osia kertynyt taas sellainen määrä talliin että parempi aloittaa näin heti alussa. Eli Suomeksi lyödä pelit lihoiksi nyt, sitten raapia munia siihen huhtikuuhun asti jolloin tajuaa että mitään kasaamisen hyväksi ei ole tehty ja tulee jumalaton kiire.

Link to comment
Share on other sites

Jopa on muuttunut foorumi/sivut viime käynniltä!

 

Löysin paljon unohduksiin jääneitä kuviani gallerian puolelta.  Itse en edes muista näitä kuvia ottaneeni joskus ...

Viimein on poistettu minun vanhoja viestejä, kun olin ylläpitäjä ... hyvä näin. Nehän ei olleet enää ajan tasalla vuosiin.

 

Nyt alkaa näyttään hyvältä :)

 

Link to comment
Share on other sites

Kyllä  kyllä .... uusi foorumi on  hyvän näköinen ja ilmeisesti "nykyaikainen", kun on  yhteys naamakirjaankin. :)

 

No voihan vitalis ... taisin mokailla .......ensin tuntui, ettei viesti lähtenyt ja sitten kirjoitin tämän uuden  ... ja sitten en saanut poistettu toista viestiä sitten millään.  sorry :-[

Link to comment
Share on other sites

Kyllä  kyllä .... uusi foorumi on  hyvän näköinen ja ilmeisesti "nykyaikainen", kun on  yhteys naamakirjaankin. :)

 

No voihan vitalis ... taisin mokailla .......ensin tuntui, ettei viesti lähtenyt ja sitten kirjoitin tämän uuden  ... ja sitten en saanut poistettu toista viestiä sitten millään.  sorry :-[

Nii,näin hyvä tämä on.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...