Jump to content

Uusi Minin omistaja kyselee kaikenlaista


Pehri

Recommended Posts

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Auto pihassa ja pari lisäkysymystä tullu mieleen:

175 leveille 13" passeli rengaspaine?

Paljon venttiilinvälykset imu/pako?

 

Edit:

Huomasin että toinen eturengas on edempänä vs. toinen ja autossa säädettävät etummaiset tukivarret. Mitäs muuta kannattanee huomioon ottaa kun pyöränkulmat jos säätelee samoille kohdille?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Itselle vastaten:

Ilmeisesti välykset 0.3mm

Rengaspaineita testailtu ja 2-2,5 välillä tuntuu perstuntumalta sopivalta. Hienosäädetään vielä.

Toinen tukivarsi jätetty pidemmäksi. Pitää pituudet täsmätä ja säätää kulmat niin eiköhän taas päästä eteenpäin.

 

Jatketaan harrastamista ja tiedon etsimistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...

Hei!

 

Tässä kovasti sisustaa (takapenkin sivulaatikot, kojetaulun pohja, kojetaulun tausta, takahattuhylly ja takakontti) laittanut kuntoon ja vähän on epäselvää että minkälaisilla pinnoilla nuo on alunperin ollut ja tarkoitus olis että teen nyt mahdollisimman alkuperäisen näköiset noista. Onko jollakin tietoa mistä näkisi miten nuo on ollut esim. vuonna 1975 mallin Minissä? Googlea kun käyttää niin mm. sivukoteloista on niin monta eri variaatiota että mä en ota selvää mikä tässä mun yksilössä olis oikea toteutus. 

 

-Pete

Link to comment
Share on other sites

15 tuntia sitten, inno75 kirjoitti:

Moron ! Takapenkin sivulaatikot ilman verhoilua, samoin takakontti. Hattuhyllyllä kovalev+ vehoilu samalla materiaalilla kuin muuallakin. Kojetaulun taustalla pahvit molemmin puolin ja jonka päällä verhoilu (musta -75 ?????). Korjatkaa jos muistan väärin , oli joskus -75 uutena ostettuna.

 

Hei.

Kiitos kovasti tiedoista. Ihan oikein olen sitten ennakoinut ja sisustaa tehnyt. 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...