Jump to content

mini2-finn tarra-asiaa


admin

Recommended Posts

Eli olisko kiinnostusta mini2-finn.com tarraan ?

 

Tossa olis esimerkki 2,5x13 cm kokoisesta tarrasta, jossa olisi valkoiset tekstit (ei taustaa).

 

 

mini2-tarra.jpg

 

Tarkoitus olis Antilta kysellä lähiviikkona hintoja + toimitusta (tai paikallisesta tarrafirmasta).

Ajatus olis teettää noin 50 normaalia + 50 peilikuva tarraa. Postittaisin halukkaille (kirjekuoressa) 2 kpl kumpaakin tarraa kotiosoitteeseen.

 

Ei kai ton hinta olis postituksineen montaa euroa / 4 tarran satsi. Toimitus olis joskus keväällä.

Jos vaan 10 - 20 halukasta ilmaantuu, niin ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Juu ... se on hyvä kun tulee muidenkin ehdotuksia mallista.

Samoin sitäkin tietoa tarviin, että minkä kokoisille tarroille on halukkuutta. Yhtä kokoa vai kahta ?

 

Jos vaan saan sopivaan hintaa tarroja, voin tilata tuplamääränkin niitä. Yleensä näitä kyselijöitä ilmaantuu jälkikäteen tarroille eli pitäis varautua siihen.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Voisin vaikka tommosia pikkutarroja ottaa. Toi 2,5x13cm olis musta ihan hyvä koko. Ei mitään isoja teinitarroja! Miten olis pelkät kirjaimet ilman mitään pohjaväriä...??

Mukana ollaan myös!

 

Olisin samoilla linjoilla, eli pelkät kirjaimet ilman taustaa näyttäisi tyylikkäimmältä. Tuo koko vaikuttaisi myös sopivalta, ei ainakaan yhtään isompi tarvitse olla.

Link to comment
Share on other sites

No nyt tuli tarjous tarroista ja seuraavalta näyttää.

50 + 50 kpl niitä 2,5x15 cm tarroja maksaa 70 egee + avl + postitus.

 

Mun ehdotus:

4 tarraa + postimerkki + kuori = 5 egee.

 

Onko liian kallista ministeleille ?

Minä maksaisin ton koko köntin ja kun postittaisin kuoren niin laittaisi ao. henkilö mulle ton viitosen tilille.

 

Itse en tarvii kun noita peilikuva tarroja ...

No jos saatais jonkinlainen päätös tammikuun alkuun tosta mallista, niin pistän tilauksen eteenpäin.

 

Oma ehdotus mallista on:

- kaikki peilikuva tarroja (lasin sisäpuolelle)

- 50 kpl olis mini2-finn.com (minun ehdotus)

- 50 kpl olis www.mini2-finn.com Kaitzun ehdotus (silleen toi tarran fontti pienenettynä, että mahtuu kirjekuoreen suorana)

 

P.S. jemmaan ylimääräiset, että saa joku halukas myöhemminkin niitä

Link to comment
Share on other sites

Jos ei "muut" halua tuota www-alkua, niin mulle kelpaa myös tuo MINI2-FINN.com.

 

Joskus nimittäin näkee jossain jonku nettiosoitteen tyyliin firmannimi.com ja kun sillä yrittää sitten päästä sivuille, niin eipä toimi vaan vaatii sen www:n alkuun. Tännehän pääsee tuolla mini2-finn.com:lla eli sehän riittää. Osittain mainostamisen "toimivuuden" kannalta ekaksi ajattelin tuota www-alkuista tarraa.

 

Ja jos kerta tuolla www:llä fontti pienenee, niin taitaa mennä "liian" pieneksi eli haluankin ilman sitä pelikuvatarroja :D

 

5e on ihan sopiva hinta eli ei ainakaan minua karkota :D

Link to comment
Share on other sites

Joo. Hinta ei päätä huimaa, joten mulle ainakin tarrat tulemaan ja mailiin voi laittaa tilinumeron. ;)

 

Kun toi Antti taitaapi majailla täällä snadissa, niin voishan sitä vaikka sopia niin, että mä käyn hakemassa ne tarrat perskohtaisesti... Voi mennä tietty pikkusen säätämiseksi eli kaikki käy.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Joo. Hinta ei päätä huimaa, joten mulle ainakin tarrat tulemaan ja mailiin voi laittaa tilinumeron. ;)

 

Kun toi Antti taitaapi majailla täällä snadissa, niin voishan sitä vaikka sopia niin, että mä käyn hakemassa ne tarrat perskohtaisesti... Voi mennä tietty pikkusen säätämiseksi eli kaikki käy.

 

Toihan sopis vallan mainiosti.

Säästyisi mini2-foorumi tolta postituksen laskutukselta. Saisit itselle tarrat ilmaiseksi siinä sivussa. Laittaisit ne yhdessä nipussa A4 kokoiseen kuoreen (alustavasti leikeltynä) mulle.

 

On muuten hinta vielä päivän aikana hiukan laskenut ... nyt arvio 50 egee + avl + postitus. Mä laitan sulle Nuno emailia tänään ...

 

Jos se olisi mini2-finn.com toi tarra.

Mutta mikä on fontti ?

Minun tai Kaitzun ehdottama vai sama kuin jo joidenkin mineissä jo oleva o**f:n tarra. Itse kannatan tota tiiviimpää fonttia, mikä tein malliksi.

Link to comment
Share on other sites

No mä tein tilauksen omavaltaisesti  ;)

 

mini2-tarra.jpg

 

Tota tyyliä tulee 75 kpl peilkuvana (lasin sisälle) ja 25 kpl normaalina. Lähetyksiin tulee sitten (3 + 1) kpl suhteessa tarroja ja hintaa max. 5 egee postitettuna kotia.

 

Ilmoittelen sitten, kun niitä joskus tammi - helmikuun aikana on saatavilla.  :)

Link to comment
Share on other sites

Tietenkin yksi vaihtoehto olisi se, että kun Nuno hakee ne tarrat, niin voisimme täällä suunnalla asuvat sopia tapaamisen, ja napata ne suoraan itsellemme niin jäisi tuo postitusrumba Hepulta vähemmälle.

Tota mä en vielä "arvannut" Nunolle ehdottaa ... mutta mielessä se jo oli.

Ilman muuta se sopii ja siinähän olis mini2-finnin eka miitti paikallaan ... kun tarrat on valmiit. :)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...