Jump to content

mini2-finn tarra-asiaa


admin

Recommended Posts

Tota mä en vielä "arvannut" Nunolle ehdottaa ... mutta mielessä se jo oli.

Ilman muuta se sopii ja siinähän olis mini2-finnin eka miitti paikallaan ... kun tarrat on valmiit. :)

 

No tää oli kyllä mullakin mielessä. Ainoa ongelma on aikataulut -allekirjoittaneella on kalenteri jo käytännössä katsoen buukattu koko tammikuuksi (reissua pukkaa...), joten katotaan nyt. Eihän tossa miitissä menis kuin joku tunti tai pari, mut mut...

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

.... sitten täytyy  ilmeisesti taas naisten hoitaa jutut kuntoon ... ;D ;D :D ::)  eli pyytäkää  Oona hoitamaan asian  ... vois käydä Maestro Anttia morjestaa ...... samalla näkis ja innostuis warmaan teippaujutuista .....

 

Sopii se näinkin, tottakai. Voi sitä teippien määrää MINIssä, kun siihen firmaan pääsen tutustumaan...  ;D

Link to comment
Share on other sites

On kuulemma tarrat valmiina ja siististi leikattuna symmerisissä laatikoissa.   ;)

Nyt kun vaan joku hakis ne pois niin hyvä. Ja laittais loppu nipun mulle postissa lähiviikkoina ...

 

Saan Antilta huomenna laskun, että ei sitäkään tarvitse pelätä (sovin äsken homman puhelimessa).

 

Käyn hakemassa. Laitan postiin sitten ens viikolla.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Käyn hakemassa. Laitan postiin sitten ens viikolla.

 

n.

 

Minä kiitän ja kumarran.  :D

Ota siitä nipusta itselle ja kenen kanssa sovit miiteistä niin ... heille.

Minä lähettelen sitten tammikuussa ympäriinsä postissa tarroja jäsenille.

 

edit. milloinhan oman tarran laittais miniin ... viimeistään kun kelit lämpenee huhtikuun alusta.  :)

Link to comment
Share on other sites

Mukana oon.

 

Ehdotus --> olis jotenkin symmetrisemmän näköinen, jos ois tuossa alussa www samalla pienemällä fontilla kuin on tuo com:kin?

 

www.MINI2-FINN.com

Huomasinpa muuten (nyt jo :-[), että etusivuhan on nimenomaan muotoa http://mini2-finn.com... ilman www:tä.

Eli hyvät tarrat tuli ilmeisesti tilattua. Saas nähdä, tavoite olisi käydä hakemassa omat kappaleet tänään Nunolta.

Link to comment
Share on other sites

Huomasinpa muuten (nyt jo :-[), että etusivuhan on nimenomaan muotoa http://mini2-finn.com... ilman www:tä.

Eli hyvät tarrat tuli ilmeisesti tilattua. Saas nähdä, tavoite olisi käydä hakemassa omat kappaleet tänään Nunolta.

 

Joo. Kävin survival-reissulla siellä Vantaan perukoilla morjenstamassa Anttia ja sain ne tarrat mukaan. Pääkaupunkiseudulla majailevat voisi ilmottaa mulle mailitse tai tähän threadiin haluavatko noutaa omat tarransa multa jossain vaiheessa tai sitten mahdollisessa mini2-finn.com tarramiitissä myöhemmin määriteltynä ajankohtana.

 

Postitan loput tarrat sitten Hepulle tammikuun ekalla viikolla, joka hoitaa lopun jakelun.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Moikka pitkästä aikaa,

 

Ehdinköhän enää mukaan? Siis olisin ehdottoman kiinnostunut myös tarroista, jos niitä vielä liikenee minullekin.

 

Jos miitti järjestyy pääkaupunkiseudulle, niin aina parempi  :)

Jollei, niin postissakin tulee mainiosti. Miten vaan.

 

Ehdottiko joku jo ajankohtaa miitille? Mites välipäivinä jo, vai onko kaikki vielä silloin ympäri Suomea pyörimässä?

Link to comment
Share on other sites

 

(tosin niin nopeaa toimintaa ei olekaan etteikö Bättis ehtisi jo kuittailemaan ;D).

 

 

No joooo ... aika hywä suoritushan tuo oli  ..... Heppu pisti homman liikkeelle ja Antti on taas nopeassa vedossa, kun sillä on uusi turbo ....  ja taas kuuluu kohta siihen 200 hp:n kerhoon, vai joks se on  jo nyt vai vasta ensi kesänä ... ja Nunokin  sai haettua tarrat heti, kun uhkailin  ;) ;) ;) naisilla ... ;D ;D ;D ;D

 

Mutta mini2-finn-miittinkiä ette  :P varmaan saa aikaisekseen  ennen juhannusta ... :P :P :P ..

 

 

Täytyy tässä  hiukan jouluilkeillä 8_2_98.gif hyväntahtoisesti hän   ;) ;)...

Link to comment
Share on other sites

Ehdinköhän enää mukaan? Siis olisin ehdottoman kiinnostunut myös tarroista, jos niitä vielä liikenee minullekin.

Vielä ehtii mukaan.  :)

Varauduin tässä tilauksessa 20 - 25 ministin tarpeeseen. Eli reilu puolet varmaan menee tässä tammikuussa ...loput joskus kun halukkaita ilmaantuu. Kun saan tarrat niin ilmoittelen jatkosta.

Link to comment
Share on other sites

Mutta mini2-finn-miittinkiä ette  :P varmaan saa aikaisekseen  ennen juhannusta ... :P :P :P .

Eläs nyt eppäile ... täällähän tuntuu olevan myös mcff:n tuttuja eli toukokuussa on mulla ainakin miitti. Ja helmi - maaliskuussa olis tarkoitus mun kysellä Arppia + kumppaneita carting miittingiin tampereelle.  8)

Link to comment
Share on other sites

Jepa. Hyvä jotta homma toimii.

File on tallella että kyllä noita lisää saapi jos tarvetta ilmenee.

Ja aion tietysti vakoilla täällä ja hyökätä vaikka kesken hyvin sujuneeseen miittiinkin, vaikkei Ingolstadtilaisia hyvällä katottaiskaan  ;) .

Tästä jatkuu, Jouluja koko osastolle.

Link to comment
Share on other sites

Ehdottiko joku jo ajankohtaa miitille? Mites välipäivinä jo, vai onko kaikki vielä silloin ympäri Suomea pyörimässä?

 

Juu. Ei ole miitistä vielä mitään puhetta ollut.

 

Vois ainakin yrittää vääntää jonkunmoisen miitin vaikka tuohon tammikuun puolenvälin nurkille, esim. vko 3 loppuviikosta.

 

En ole tuota mailiani tarkastanut, mutta koska täällä ei ole kukaan kummemmin huudellut tarrojen perään, niin laitan Hepulle postia ens viikolla. Katsotaan jos kuoreen eksyis jotain muutakin tarrojen seuraks... ;)

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Voi itku. Kaino vieno toiveen poikanen. Voisiko miitin pistää pystyyn lähes koska vaan muulloin, paitsi viikot 3 ja 4?

Tulisin nääs tosi tosi mielellään paikalle, mutta noi molemmat viikot kuluu maailmalla ...  :(

 

Olisiko viikko 5 aivan liian myöhään?

Link to comment
Share on other sites

Niin kuin tossa ylempänä kirjoitin ... helmi-maaliskuussa yritän saada carting porukan kasaan tampereelle. Tiedä kannattaako sinne asti odotella tarroja ? Siitä kyllä ilmoitellaan täällä ja ehkä toisellakin foorumilla ...

 

Mites saako sinne kartingiin osallistua minillä  ;D

 

Eivaan kyllä kiinnostaisi vähän miitiskellä, ja jos puhutaan helmi-maaliskuusta niin pitäisi sen verran löytyä aikaa mistä välistä vaan että mulle ainakin sopisi.

Link to comment
Share on other sites

Jopas me ollaan kiireisiä  ;D

 

Viikko 6 olisi mulle sitten paljon parempi, sillä tuo viikon 5 perjantai on jo aivan myyty ja sitä menoa ei voi siirtää  :(

 

Mitenhän pojilla? Sopisiko viikko 6 muille?

 

Vko 6 sopii mulle. Vko 5 mulla menee Venäjällä (voihan Venäjä! ;) ),  ja edelliset viikot on reissua Suomessa ja Ruotsissa...

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Jokos ne ei-miittiläisten tarrat on lähtenyt kohti pohjoista, josta sitten Heppu laittaa niitä tulemaan vielä pohjoisemmaksi?

 

Elä hättäile ... kyll ne tulloo joskus tänne keski-suomeen.  ;)

Ostin jo merkkejä valmiiksi + kuoria on jo ennestään + postilaatikko näkyy melkein tuolla ärrän nurkalla eli täällää ollaan ns. valmiina.

 

Ilmoittelen sitten kun täällä on tarroja ...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...