Jump to content

cooper -02


johnny

Recommended Posts

läpi meni että heilahti.. valokuviosta tuli korjauskehotus.  iskarit edelleen hyvässä iskussa about kaikki 70 pinnaa per nurkka. montas vuotta sä holkki niillä ajelit.. vuoden kaks? plus itse parisen vuotta. et tän verran tämä bc alusta nyt ainaki kestää.

Link to comment
Share on other sites

Mistä noin halpoja sulkia tilailet? Mä just törsäsin melken 20€ mun talvi-ässän sulkiin Motonetissä. Tosin tarve oli akuutti, kun ehjemmästä sulasta irtosi työmatkalla kumi. Epäilen että tuohon irtoamiseen vaikutti enemmmän tuulilasissa olevat "turvaurat" kuin sulkien ikä.

Niin ja toi takana oleva taitaa olla Johnnyn veli, eli Cashin Kai?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
On 6.1.2019 at 18.50, holkki kirjoitti:

Oli niillä pari kesää ajettu, mutta ei kilsoja niin hirveästi....meillä niillä ei ajettu talvisin ollenkaan....❄️

okei, kilometrejä ei mullekaan tuu kovin paljon, eli kolmisen vuotta ja about 30k km 😎

On 8.1.2019 at 13.27, Igor kirjoitti:

Mistä noin halpoja sulkia tilailet? Mä just törsäsin melken 20€ mun talvi-ässän sulkiin Motonetissä. Tosin tarve oli akuutti, kun ehjemmästä sulasta irtosi työmatkalla kumi. Epäilen että tuohon irtoamiseen vaikutti enemmmän tuulilasissa olevat "turvaurat" kuin sulkien ikä.

Niin ja toi takana oleva taitaa olla Johnnyn veli, eli Cashin Kai?

se oli näitä autodocin nettikauppoja, alennettu hinta oli 7,16e mut niillä on aina niitä alennuksia. se oli silloin halvin twinpaketti, boschilaisia. nyt kun vilkaisin nii maksavat 7,07e ja esim ridexin sulat 6,30e. en sitten tiedä mitä tulevat posteineen maksamaan. itse tilasin vähän isomman satsin audijuttuja nii samalla otin sulat miniin.

kyllä, johnny cashKai 😄

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...

japanin(?) mini miniflushscene klik😉

vanhassa cabrioletissa  klik etucamberi kohillaan, mut on ilmeisesti pussipirssi. itse alkanu taas miettiä et tekis omat camberlevyt kun noista nykyisistä loppuu säätö kesken. ettiny myös säädettäviä tukivarsia eteen tai edes jotain "pidennettyjä" mut ei oo tullu vastaan. ja varapyörätelinettä täytyisi alkaa myös suunnittelemaan. 😜

Link to comment
Share on other sites

11 tuntia sitten, johnny kirjoitti:

japanin(?) mini miniflushscene klik😉

vanhassa cabrioletissa  klik etucamberi kohillaan, mut on ilmeisesti pussipirssi. itse alkanu taas miettiä et tekis omat camberlevyt kun noista nykyisistä loppuu säätö kesken. ettiny myös säädettäviä tukivarsia eteen tai edes jotain "pidennettyjä" mut ei oo tullu vastaan. ja varapyörätelinettä täytyisi alkaa myös suunnittelemaan. 😜

Pidennettyjä alatukivarsia en ole eteen löytänyt, mutta entäs joku tämmöinen pallonivel: https://www.powerflexusa.com/shop/product/pff5-132g-mini-r50-r52-r53-front-offset-control-arm-inner-ball-joint-adds-negative-camber-1403

Link to comment
Share on other sites

11 tuntia sitten, karvalakki kirjoitti:

Pidennettyjä alatukivarsia en ole eteen löytänyt, mutta entäs joku tämmöinen pallonivel: https://www.powerflexusa.com/shop/product/pff5-132g-mini-r50-r52-r53-front-offset-control-arm-inner-ball-joint-adds-negative-camber-1403

ai katoppa, mä en löytänyt edes tuollaisia.. kiitti karvalakki  😎 googlailin noita hieman lisää ja ilmeisesti antaisivat 1.25 astetta neg. camberia. tuli mieleen et tommoinen vetää
puslan varmaan vinoon mut siellä suositeltiinki jotain caster puslia noiden kaveriksi. kolmesataa puntaa koko setti. melkein kyl pitäis hommata vaikka ovat aika sikahintaiset mut nyt jokainen aste on tärkeä. 😄

Link to comment
Share on other sites

On 16.2.2019 at 17.03, Igor kirjoitti:

Mulla on yhdet käytetyt caster offset polypuslat (mallia Whiteline) jouten, jos semmosille on tarvetta.

eeiei.. mullahan on tällä hetkellä minin oem puslat ja ne lähtee sieltä kyl vasta sitten kun ovat revenneet. eli.. ehkä kuuden vuoden päästä? 😅 et jos alan jotain vaihtamaan niin pelkät nivelet. ja meneekös se nyt niin et toi pallo heittää casterin negalle. olisi samalla kai vähän kevyempi pyöritellä 👍

 

Link to comment
Share on other sites

On 16.2.2019 at 21.07, next kirjoitti:

Täältä sai hommattua sopivat palikat. Miniin ei ehkä passaavia löydy mutta tekevät varmasti kun mallit on.

http://www.uniball.fi/cgi-bin/webio2kauppa?Alustan-osat/Bumpsteer-/-Raidetangot&naytasivu=43&id=0&saitti=rallycorsa

toi pulju tekisi varmaan helposti myös säädettävät tukivarret eteen tähän tyyliin.. aikoinaan oli tarkoitus tilata sieltä taakse tukivarsia, mut tuli halvemmaksi ostaa valmiit(siis miniin tarkoitetut). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

minin ovitarra löysi oman paikkansa.. tai no oikeestan piti vaan kokeilla miltä tarra näyttää ennen kuin liimaan miniin kun siinä oli sellainen heijastava pinta. ihan hyvä se on, pitäisi olla kokoa vaa vähän enemmän.

'discovery.jpg.ffab681f5463cf0adf096347b7515cd6.jpg

 

aloin myös tekemään sitä mun suunnittelemaa kattoverhoa niistä puuhelmistä.. 😄

tähän malliin.. sekaan laitan myös semmosii kokonaan viininpunasii. ja tulee (jos 😍) roikkumaan ihan tuulilasissa kiinni, sillain et alhaalta se on "aaltoileva". vähän niin kuin rekoissa yms. ne on ne pienet detaljiit!

wood.jpg.cfb40d44d27e7119f81d8af8934a6e15.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

laitetaas tähänki jotakin.. mini edelleen talviunilla ja on niin kauan kunnes pääsen eroon audista, audikin seisoo kun aloin rakentaa siihen vanteita. liikun sähköpotkulaudalla ja ei oo autoja ikävä. 😁 ts. voi mennä hetki ennen kuin tässä on mitään päivitettävää...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...