Jump to content

Ovipahvien irroittaminen


mini850

Recommended Posts

Reunojen kiristyspalat pois ja sitten tunkee käden oven takapäästä verhoilun/pellin väliin. Taivuttaa kaarelle niin paljon että yläreuna pääse ulos. Nostaa pois.

Malttia pitää olla, jos ehjänä haluaa

Link to comment
Share on other sites

OK!

Kiitos tiedosta,

pahvit ovat aivan virheettömät ja kuivana pysyneet, siksi ilmeisesti tosi jäykät, auto onkn ilmeisesti -62? onko niissä ollut erilainen takapenkin selkänoja, jossa on ylhäällä metallilista jolla ruuveilla kiinni hattuhyllyssä ja ilman mitään muuta jäykistettä.

Link to comment
Share on other sites

No tää tapaus on sellainen kiertolainen, joku aikoinaan purkanut, toinen jatkanut, nyt seissyt ladossa vuosia, paperit aikojen saatossa hävinneet, yritin hakea valmistenumeroa niin oikealta jalkatilasta, keskipalkista, konehuoneen vinotuista, ei mitään, ainoat mistä tunnistin oli lasinpyyhkimen moottorissa -62 ja ikkunan lukitus metallia, ja sitten se selkänoja

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Heippa!

Tuli hommattua Austin Mini van -62 Jossa numero on FE332034, konepellin lukon vieressä laatta jossa EXP 00( ei saa selvää 3,5 tai 7)853, ei ole kyseistä  ennen tullut vastaan, onko tietoa mistä kysymys?

t.Matti

Muokattu: , käyttäjä: mini850
Piti tulla uutena
Link to comment
Share on other sites

Englannista saa rekisteriotteen alustannumerolla tilattua paperin missä on valmistuspäivä ym kaikki muut tiedot. Millä varusteilla lähtenyt, minne ja minä päivänä.  Se laatta konepellin lukon vieressä on korin numero (ei sama kuin alustannumero)  ja sekin näkyy siinä paperissa

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...