Maziboy Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2013 Moro taas Semmoinen ongelma putkahti että alettiin ilmaan kytkintä ni ei tuu nesteet läpi työsylinterille. Ilma kyllä suhisee mutta neste ei tule. Ei Vuoda pääsylinteri ainakaan auton sisälle nestettä. paineilamaa puhallettin ni pulputus kävi nestesäiliössä et tukosta ei ole. Painetta ei vaan saa aikaiseksi. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Maziboy Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2013 Nyt tulee nestettä mutta tosi huonosti, painetta ei saa aikaseksi, kun sulkee ilmausruuvin. oiskos siltä tiivisteet sökönä? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2013 Milloin ollut edellisen kerran käytössä? Onko ollut tyhjänä? Onko sitä avattu? Siis pääsylinteriä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Maziboy Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 Ajettu on viimeksi syksyllä 2012 ku hain auton. ei ole ollut tyhjänä ja ei ole avuttu. Työsylinteriin on jo vaihdettu kaikki tiivisteet. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
LeeHarvey Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 Työsylinteri pumppaa helposti liemiä edestakaisin. Jos koko linja on täys ilmaa ei tahdo alipaine riittää vetämään korvausnestettä säiliöstä, jos on hyvät tiivisteet. Putki irti pääsylinterin päästä > peukku tilalle ja kaveri painamaan > peukun välistä paine pois, mutta poljinta ylösnostettaessa tiukasti kiinni, että sylinterin korvaus neste tulee säiliöstä > kun neste pursuaa peukun alta, niin putki kiinni ja sama työsylinterin liitokselle > kun sieltäkin tulee nestettä, niin loput ilmaruuvilla. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Maziboy Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 Juu Täytyypi kokeilla tuota kikkaa illalla, ja jos ei sillä parane niin tilata uudet tiivisteet. kiitoksia vaan neuvoista. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2013 jos ei sillä parane niin tilata uudet tiivisteet. Ja letku, kudosvaurioinen letku voi myös aiheuttaa sen ettei kytkin toimi eikä sitä saa ilmattua. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikkoViitala Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Tai sitten jos wörstkase-scenaario niinkuin mulla että levy on kulunut niin hyvin että niitit melkein kuluu jo. Sehän oli semmonen että tuntu ettei ihan kaikkia ilmoja saanu poies. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
FD100L Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Uusilla tiivisteillä sylinteri ei tahdo alkaa kuivana nestettä nostaa, eli kasatessa jo sinne sitä nesua ja paikallaan kun on niin kaataa vielä lisää, ennnen kun laittaa jarruputken kiinni. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Uusilla tiivisteillä sylinteri ei tahdo alkaa kuivana nestettä nostaa, eli kasatessa jo sinne sitä nesua ja paikallaan kun on niin kaataa vielä lisää, ennnen kun laittaa jarruputken kiinni. Jenkkien "bench bleeding" eli jarruputken pätkä kiinni ja toinen pää korkin reiästä takaisin säiliöön. Sitten pollaisee muutamat kerrat että saa sylinteristä ilmat pois. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Maziboy Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Kytkin saatiin ilmattua tuolla peukalo menetelmällä :) . Kiitos vaan kaikille vinkeistä. Nyt rakenteleen kojelautaa alumiinilevystä ;D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
weissi Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Minulla ei mennyt vaihteet kunnolla päälle säädin pulttia kytkimen kyljesä olevaa.sit hävis koko kytkin säädin taks päin mut ei vaan toimi enään koko kytkin työsylinteri ei liiku yhtään kun poljinta painelee.mikä avuksi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Ado50 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2013 Olen käyttänyt Eezibleed'iä Minin kunnostuksissa jo reilut 20 vuotta. Se on lyömätön apuväline niin jarrujen kuin kytkimenkin ilmauksessa. Jokunen päivä sitten ilmasin viimeisimmän projektini kytkimen, aikaa ilmaukseen kaikkine oheistoimineen meni alle 5 minuuttia. Jarruissa nippa nipan jälkeen päästelee ilmat pois samalla kun laite täyttää jarrunestesäiliötä tarpeen mukaan. Homma onnistuu yksin, ei tarvitse olle apumiestä polkemassa petaalia ::) Omani hommasin muistaakseni Kaasutin Expertiltä ja nykyisin laitteen löytää esim. Ebaystä postikuluineen kolmella kympillä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään