Jump to content

Kannentiivisteen paksuus


Jupetee

Recommended Posts

Joo, vanhoilla männillä näytti vielä olevan varaa ottaa lastu lohkosta pois mutta uusilla ei sitten enää ollutkaan kun ne laitettiin paikoilleen :( .

Minov8: Mosa oli kokonainen paketti, tosin laatikkovikainen ja oli meinannut leikata kiinnikin edellisessä elämässään.

Nyt sitä on sitten pikkuhiljaa rakennettu uudelleen..jospa se jonain päivänä vielä valmistuiskin :)

 

Jayracingiltä .070" kansipahvin sais hintaan 88 taalaa (+ toim.kulut) joten ei se nyt ihan maltaita maksais ->vrt kannen jyrsintäkustannuksiin?

 

Tuo mäntien hiontakin vähän arveluttaa lähteä itse turaamaan kun ei moista hommaa ole tullut ennen tehtyä.

 

Vertaa vaihtoehdot kuitenkin, oletko kysynyt hintaa kannen koneistukselle?

Jospa löytäisit (tai saisit ostettua edullisesti) jostain lohkon ja laskeskelet mitä lohkon poraus kustantaa?

 

Edit: Onks toi varmaa, et niillä on tollanen kansipahvi? Usein on niinkin, että luetteloissa kyllä on mutta käytännössä

tavaraa ei ole. No, kantsii kuitenkin tilata ne 2kpl! :)

Link to comment
Share on other sites

Edit: Onks toi varmaa, et niillä on tollanen kansipahvi? Usein on niinkin, että luetteloissa kyllä on mutta käytännössä

tavaraa ei ole. No, kantsii kuitenkin tilata ne 2kpl! :)

 

No hiukan paha mennä sanomaan heidän varastotilanteestaan kun en ole ko.firmassa töissä mutta eiköhän puhelin/sähköposti ole keksitty ja on sieltä sellaisia ainakin käyty ostamassa ja muistaakseni jäi vielä hyllyynkin.

Link to comment
Share on other sites

Edit: Onks toi varmaa, et niillä on tollanen kansipahvi? Usein on niinkin, että luetteloissa kyllä on mutta käytännössä

tavaraa ei ole. No, kantsii kuitenkin tilata ne 2kpl! :)

 

No hiukan paha mennä sanomaan heidän varastotilanteestaan kun en ole ko.firmassa töissä mutta eiköhän puhelin/sähköposti ole keksitty ja on sieltä sellaisia ainakin käyty ostamassa ja muistaakseni jäi vielä hyllyynkin.

 

Niin, "jupeteelle" mielestäni vastasinkin kun käsitin, että kaikki vinkit on tervetulleita?

On noita erikoisosia moni tilannut "rapakonkin" takaa, mutta saanut sen erikoisosan sijaan ihan normiosan, eli kantsii varmistaa.

Link to comment
Share on other sites

No sillä mä vinkkasinkin kun noi ois ihan Suomessa jos heillä on vielä hyllyssä ja ihan aitoja Cometicin tiivisteitä olivat.

 

Oisko Minispeedikin myyynyt eripaksuisia tiivisteitä?? Ei tartteis tulleja maksella.

Link to comment
Share on other sites

Noniin, tämänpäiväisen pajapäivän tuloksena päädyttiin sitten muokkaamaan mäntiä joten en ainakaan tähän tietoon lähde sitä paksumpaa tiivistettä mistään hommaamaan...katsotaan sitten lähitulevaisuudessa hankitaanko tässä lisää mäntiä, tiivisteitä tai jopa lohkojakin jostain :D :D

Mäntä kun on kuppimallinen (Nural) niin tsekattiin että suht pienellä työstämisellä selviäisi.

 

Kiitokset kaikille täällä aihetta kommentoineille, meillä projekti jatkuu ja täytyy taas olla täälläkin äänessä kun tulee uusia tenkkapoita eteen..

ja voihan se olla että niitä vielä muutamaan kertaa matkalle sattuu ennenkuin Mini jälleen käy ja kukkuu :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vanha Suomalainen sanonta, älä luota Brittien kirjoituksiin ja sanomisiin. Spares sanoo BK450 puristustilavuudeksi 4,0cc ja AF470:sen 2,8cc. Käytetystä BK450:stä mitattuna puristustilavuus on siinä 3,8cc luokkaa. Kun lähtöpaksuus ja materiaali BK450:ssä ja AF470 on samat, kuten myös liekkirenkaan koko parin kympin sisällä, en vaan käsitä miten AF470:Sen puristustilavuus voisi olla 2,8cc.

 

Kummallakin siis puristustilavuus on noin 3,8cc, eikä sitä mitä Spares väittää.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...