Jump to content

Kauan seisseen projektin herätys


mini850

Recommended Posts

Eipä ole ihmeitä viime aikoina tapahtunut, rojekti etenee hitaasti, mutta varmasti  ;)

 

Koria kittailtu ja siistitty lähemmäs maalauskuntoa, ovet ja muut luukut onkin onneks tosi hyvät, eli ei peltihommia niiden suhteen...

 

Kuvat on aina kivoja  :P

 

post-3440-0-21295800-1418574278_thumb.jpgpost-3440-0-15606000-1418574342_thumb.jpgpost-3440-0-56834800-1418574386_thumb.jpgpost-3440-0-26846100-1418574439_thumb.jpg

 

Värikin on nyt jahkailun jälkeen valittu, eli Old English White tulee väriksi...

Link to comment
Share on other sites

Minusta kun nyt olet värinkin valikoinut niin vedä konehuone ja takakontti myös valkoiseksi . Antaa mielestäni siistimmän kuvan kokonaisuudessa ja kun olet jo kuitenkin noin ison homman tehnyt purkamisessa. (ettei rupee harmittamaan kun on valmis ) .Muuten tosi hyvältä näyttää. Ei näitten kanssa pidäkkään  kiirettä pitää. Maltti on valttia

Link to comment
Share on other sites

  • 8 kuukautta myöhemmin...

Täälläkään ei oo tullut aikoihin käytyy, mutta rojekti etenee edelleen hitaasti, mutta varmasti...

Kaikenlaiset väliprojektit tuntuu vievän aikaa, mutta eiköhän tämä tästä  :)

post-3440-0-34588700-1441544476_thumb.jpg

Hommat alkaa olla siinä vaiheessa, että kaikki irto-osat taitaa olla puhallettu ja pohjamaalissa. Osa pintamaalattukin... 

Koriin kun saa värin päälle, niin alkaa homma edetä, kun pääsee kasaamaan 8)

post-3440-0-16080700-1441544525_thumb.jpgpost-3440-0-18714800-1441544549_thumb.jpg

 

Muistaako kukaan värikoodia moottorin vihreelle värille?  ???

post-3440-0-17861900-1441545420_thumb.jpg

Tuo moottori pitää vielä maalata, kun ei satu tuo punainen oikein omaan silmään :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...

Hyvää tuppaa tulemaan.

Jos aiot "isoa" 1275 konetta nokalle ja levyjarruja tehostimen kera, niin lämppärin puhallin ei enää mahdu konehuoneeseen.

Kokemuksesta suosittelen kyllä tehostajaa S:n jarrujen kanssa, muista en tiedä.

Vaatii aika kovan poljinvoiman ilman. Pärjää kyllä, mutta voi ainakin tottumattoman yllättää äkkitilanteessa

Link to comment
Share on other sites

Hienoa jälkeä.

Laitatko mustan katon?

Ajattelin vain kun olit kaasarikotelon tehnyt.

Oma mielipiteeni esim vaakaWeberistä on, että ei sitä kyllä katuvireiseen 850/1000 moottoriin kannata laittaa tehojen/käytön miellyttävyyden takia.

Ulkonäköseikat ja Horinat on sitten eri juttu :)

Link to comment
Share on other sites

Sehän on sellainen vanhan tyypin Smiths, jossa haistelu on sillä lenkkiperiaatteella.

Muistaakseni siinä ei ollut mitään ongelmaa? Minulla oli miinus maadoitettu Mini.

Käytin Mittarit silloin aikanaan Palannon vanhalla mittarimestarilla tarkistuksessa.

Hän kalibroi näytöt.

Nopeusmittarikin näytti ihan just oikein. Kilometrit olisivat vaatineet välityskappaleen, eipä niillä niin väliksikään.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...