Jump to content

Bonnet-raidat


Zmuuzi

Recommended Posts

Omani ostin omorf:n teippimestari Antilta (toivottavasti meni nimi oikein muistini mukaan). Eli itse asensin ja tässä lopputulos :

 

bonnet.jpg

bonnet_3.jpg

 

Uudelle omorfin forumille etsinnän perusteella Antti ei ole rekisteröitynyt, ainakaan tolla nimellä.

Link to comment
Share on other sites

Antti M. teippasi Sillin ässään bonnet raidat.

http://www.teippinet.com/

 

Nannan ässään oli joku mainostoimisto laittanut raidat. Aluksi musta leveä pohjalle ja valkoinen päälle.

Yks vaihtoehto (kallis) on minimyyjällä 120 egee (5.1.2004 hinta).

 

Joitain kattokuviota löytyy mini-myyjiltä (ruutulippu, union-jak)

280 egee maksoi -03 lopuilla ruutulippukatto, jonka on linkin alla.

 

Ulkomaan www-sivuilla on "pilvin pimein" tarroja ... ei muuta kun googlella hakua.  :)

Link to comment
Share on other sites

Kaitzu: Ihan sairaan mageet Bonnetit  :D Mulle kans  ;D Mini ilman Bonnettei on ku kalja ilman vaahtoo  8)

 

Heppu: Kiitos vinkeistä. Pitääkin hieman tutustua enemmän kotimaiseen ja miksei toki ulkomaiseenkin tarjontaan. Toi teippinet vaikutti aika pätevältä paikalta, ku on näemmä vielä melkein työpaikan vieressä  ;D

Link to comment
Share on other sites

Kaitzu: Ihan sairaan mageet Bonnetit  :D

Tack. Samaiselta Antilta teipit hommasin, jonka firman osoitteen Heppu antoikin.

 

Samallalailla teippini on tehty kuin Nannan ässään eli musta teippi pohjalla, jonka päälle on laitettu tuo valkoinen teippi.

Link to comment
Share on other sites

Ihmeen pitkään itse mietin, jotta tarviiko moisia raitoja nyt alkaa laittamaan, mutta kun ne kesällä sain, niin "vanha" versio alkoi näyttää ihan alastomalta  ;) Eli kyllä ne raidat on ihan piste ii:n päällä toki muutenkin kauniissa autossa.  ;D

 

Jos joku kaipailee sen pajan tietoja, jotka mun kullan teippasi, niin laittakaa vaikka privaa. Kaivan sen numeron sitten jostain. Olin tyytyväinen palveluun (hakivat ja noutivat auton) ja hintakin tuli maahantuojaa edullisemmaksi, vaikkei ihan halpa ollutkaan. Tämä siis Helsingissä.

Link to comment
Share on other sites

Mikähän mahtaa teippauksien realistinen ikä olla? Itselläni on toisessa on pienen pieni jälki, joka toivottavasti ei siitä enää suurene. Ilmeisesti kivi on iskenyt pienen palasen irti ja punainen maali vilkkuu iloisesti kun läheltä katsoo. En ihan vielä lähde vaihtamaan, mutta ehkä se on vielä edessä.

Link to comment
Share on other sites

Toi Mini on niin antoisa kohde kaikelle poikkeavalle että jos jollain tulee jotain villiä ideaa niin eikun mailia tulemaan.

Joku liukuvärjätty katto tms. pitäisi jo vihdoin toteutaa, mutta muissa autoissa ei juuri ole samanmoista yhtenäistä kattoa.

Siihen kun menisi vaikka nelivärikuva tulostamalla melko siististi. Lippu kun on käytetty niin se ei sytytä mutta omaperäiset idikset jossa joku poikkeava kuvio olis aika rock.

T: Antti

Link to comment
Share on other sites

Ja tässä oma jos olisi punainen Mini käytössä...

 

 

Mini.jpg

 

Ensinnäkin Paavo Pesusienen paras frendi on kova hanu ja jos se diggaa vielä Slayeriä niin sit se on mun minin katto..

 

Hmmm. Ladaan kyllä vois ton tehdäkin, siinä kun on maalattu justiinsa kaikki paitsi katto.. Öhhöö..

Link to comment
Share on other sites

Olen nykyään täysin koukussa punaiseen Cooperiin bonnet-raidoilla ja Union Jack-peileillä/katolla. Mistäköhän sellaisen saisi tähän hätään... ;)

 

Kyllä jotkut on laittaneet myös harmaaseen miniin tuon union jackin. Tollanen works oli myynnissä vuosi sitten täällä keski-suomessa. Mutta jos punaista miniä on kovakin hinku, niin ala Oonan kanssa kauppoja hieroon ...  ;)

 

works.jpg

Link to comment
Share on other sites

Joo, mutta tuossa on valkoiset peilit ja katto :P Mulla mustat ja korinvärinen... :) Hyvin kyllä tuossakin hinta tullut alas, huomaa ettei Works ole käytettynä rahallisesti oikein minkään arvoinen.

 

Onko Oonan autosta kuvia missään? ;)

 

Ai jaa ... minä muistin väärin sun minin värin eli luulin valkoinen/harmaa väriyhdistelmäksi.

Laittakaa mulle emailia, niin saa kalleriaan pari/kolme minin kuvaa. Se selkeyttää paljon, kun tietää minkä minin omistajan kanssa kirjoitteleen.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Laitoin myös postia Hepulle muutaman kuvan kera.   :)

 

Minissänihän ei siis ole Union Jack -kattoa, mutta bonnet-raidat löytyy. Kuvatkin ovat myyjä-liikkeen ottamat, olisi ehkä hyvä ottaa vähän omiakin kuvia.

 

Konepellin raidat ajattelin seuraavaksi vaihtaa yhteen yhtenäiseen leveään raitaan, joka lähtee vasta ilmanottoaukosta, ei ihan sieltä konepellin kärjestä. Näin muutaman kuvan sellaisesta ja oli kieltämättä aika ärhäkän näköinen!  ;)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...