Jump to content

Mini "1000" -75


vilhokustaa

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuolla fotoa:

http://xworks.kuvat.fi/kuvat/Rojektit/M ... 20pintaan/

 

Tässä pari:

_smaller.jpg

 

:smaller.jpg

 

_smaller.jpg

 

_smaller.jpg

 

...Ja kotona:

_smaller.jpg

 

Kuvat ei tee oikeutta värille. Normaalisti huonossa valossa p*skan ruskee, mutta kun saa valoa niin takahiekkapellistä näkee taiton.

Ei taatusti tule toista samanväristä vastaan! :D Tulee taatusti jakamaan mielipiteitä C:-)

Lakkaa ulkopelteihin meni n. 4 litraa..

Link to comment
Share on other sites

Kerro heti mistä oot pöllinyt tuon liikennemerkin ??

 

ei vais: Hieno on, varmaan jakaa mielipiteitä, tuollainen näyttelyauto kun yleensä on räikeä väriltään..Mutta mun mielestä hieno, aika elegantti ja varsinkin jos vanteet sopii ilmeeseen...onko vanhat vanteet tulossa alle?

 

Noi olis ollut hienot jos olisit jättänyt nuo tukivarret ja ripustuksen osat kermanväriseksi...olis tehnyt aika jännän kontrastin...ihan tikkurilan sisustuslätkän mukaan :)

Link to comment
Share on other sites

" Ei mikään massatuotanto väri."

 

Jep, hyvä väri myös minun mielestäni, mutta kyllähän tuo (tai tuon kaltainen) on juuri se massatuotanto väri. Löytyy lähes joka merkiltä uusissa autoissa.

Varmasti "oikeissa" Mineissä harvinainen. Näitä projekteja on muuten tosi mukava seurata. Kirjoitelkaa jatkossakin näistä ja kuvat kruunaa kaiken :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Siitä se kasaantuu pikkuhiljaa...

 

Pari kysymystä.

Aiemminhan nopeusmittari näytti liian vähän (80km/h -> mittari näytti 60km/h), ostin uuden nopeusmittarin (kuuperin 200km/h asti) niin korjaantuuko tuo näyttämä? V-laatikossa on 17 hampainen punainen ratas.

Tässä ois vaihtoehtoja rattaaksi:

http://www.heritagegarage.com/-/catalog/gearbox/23.htm

 

Toinen juttu, vinkkejä kattoverhoilun asentamiseen.. Joitakin niistä tankojen "pusseista" piti leikata auki, ilmeisesti tangon päätä saa jäädä "pussin" päästä näkymään n. 30mm..?

Link to comment
Share on other sites

Edellisen sisäkaton tein jostain Mailerin uudesta sisäkatosta vuonna 1990. Se oli ohutta ja helposti asennettavaa materiaalia mutta kaikki pussit sai tietenkin ommella uusiksi. Viimeinen hienosäätö paikoillaan neulan ja langan kanssa. Mutta paremmin se istui kuin nykyinen. Pirullisin kohta on ovi- ja ikkuna-aukoissa, missä pussin tikkaus on aika paksu. Siitä ei tahdo saada kaikkia ryppyjä pois ja tiivisteen kanssa tuppaa olemaan vähän vaikeuksia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Hyvä, just tuollein laitoin. Koitin googlettaa, mutta löysin sekalaista tietoa..

Takajarruille pitää käydä vielä nippa ostamassa.

Tilasin "valmiin" jarruputkisarjan, puolet on semmoisia mitkä ei edes käy vaikka vartavasten annoin kaikki speksit tekniikasta :o

 

Jarruputket laitettu, kelkat kiinni, sähköjä pujoteltu sisälle, jos moottorin heittäis keulille viikonlopun aikana O0 Siitä se pikkuhiljaa 8)

 

Edit: pai tö vei, ei siinä sylinterissä ollutkaan milliset kierteet. Ja valmiissa jarruputkisarjassa oli putkien päät vääränlaiset, piti prässätä toisenlaiset, kele. Millistä ja tuumasta kierrettä siellätäällä..

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...