Jump to content

Lukkolaite Cooper 2003


Allu C

Recommended Posts

Purkaamosta tuurilla, mutta se voi hajota ennen kesää. Leebmannilla olisi https://www.leebmann24.de/drehfallenschloss-links-mini-51200556768.html

Tuo oli kuskin oveen, apukuskin puolen osanumero päättyy 9.

(Sopivuus kannattaa varmistaa oman auton runkonumerolla)

Link to comment
Share on other sites

5 tuntia sitten, Jykä kirjoitti:

Ei siihen sais sitä mikrokytkintä vaihdettua? Joskus Volvon rattilukon korjasin vaihtamalla kytkimen. Löytyi elektroniikkakaupan hyllystä.

Saa vaihdettua mutta omilla kokemuksilla sen joutuu kasaamaan sitten liimalla koko paketin. Pitää ensin purkaa yksi kappale että tietää mitä varoo avatessa toisinsanoen. On aika tiukka paketti.

Itse ostaisin uuden ja korjaa vanhan kun ehtii. Näin omia olen fiksannut. Nytkin varalle hyllyssä kuskinpuolelle yksi.

Link to comment
Share on other sites

11 tuntia sitten, Turbo 69 kirjoitti:

Paljonko ottaa aikaa irrottaa ovipahvi ja vaihtaa tuo lukko? Tartteeko erikois työkaluja?

Sanoisin että neljä tuntia kun et ole ennen tehnyt. Ihmettelyä lähinnä mistä mikäkin irtoaa ja vähän on ahdasta.

Nyt sanoisin että pari tuntia kun varaan itse niin vaihdan. Tästä siis jo pari vuotta kun viimeksi vaihtanut.

Joutuu enemmän tetristä harrastamaan kuin tekemään itse remonttia.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. en ole vielä perehtynyt näihin ovien lukkoihin ..varmaan jossain vaiheessa sekin eteen tulee.

Lukot toimineet, mutta pakkasella kaukosäädin temppuillut, avaimella ja sisäpuolen kahvalla kyllä toimineet.

Saakos muuten ovet auki jos mikrokytkin ei toimi?

 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...