Jump to content

R53 rosteripakoputket


karvalakki

Recommended Posts

Tuli hankittua tallin täydennykseksi rakkautta kaipaava R53.

Putki pörisee muutaman muun vian lisäksi. Vaikka se putki katsastajalle kelpasikin niin ajattelin uuden hommata. 

Onko teillä kokemusta noista eBayn rosteriputkista, esim: https://www.ebay.co.uk/itm/110750306568

Tuleeko kovat tai terävät äänet?

Vai pitäisikö ostaa vakioputki? Vai mikä olisi hyvä muttei älyttömän kallis?

Link to comment
Share on other sites

Mulla on nyt tossa perusmallissa joku eBay halppis rosterisarja. Olisko ollu 350€ kuluineen.

Äänen kanssa tulee toimeen ja itse tykkään kuten vaimokin mutta muutama kyydissä ollut valitellut että humisee korvaan. Luultavasti mulla ja vaimolla mennyt just siitä kohtaa kuulo huonommaksi kun ei meillä häiritse 😛

suosittelen siis varauksella että jos hiljaisen haluaa niin sitä ne ei ole.

 

Link to comment
Share on other sites

On 24.4.2020 at 10.46, next kirjoitti:

Äänen kanssa tulee toimeen ja itse tykkään kuten vaimokin mutta muutama kyydissä ollut valitellut että humisee korvaan. Luultavasti mulla ja vaimolla mennyt just siitä kohtaa kuulo huonommaksi kun ei meillä häiritse 😛

Ainakin takapenkillä monasti kuuluu halpiusputkine horinat/kuminat selvemmin kuin eteen.
Itse tykästyin Miltekissä juuri siihen että ei ole kumiseva millään alueella edes motari/maantienopeuksissa ja kaasua painaessa juuri sopivasti sporttisempi kuin JCW:n alkuperäinen oli.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Mini1380 said:

Ainakin takapenkillä monasti kuuluu halpiusputkine horinat/kuminat selvemmin kuin eteen.
Itse tykästyin Miltekissä juuri siihen että ei ole kumiseva millään alueella edes motari/maantienopeuksissa ja kaasua painaessa juuri sopivasti sporttisempi kuin JCW:n alkuperäinen oli.

GP:n takapenkillä äänet tuskin häiritsee? 😁

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
3 minuuttia sitten, ViHa76 kirjoitti:

Tuli kans tommonen R53 ostettua ja putki vähän vuotaa. Mistäs noita Miltekin putkia kannattaa kysellä? 

Ainakin eBaystä löytyy: https://www.ebay.co.uk/itm/153422790450

 

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin juuri Miltekin äänekkäämmän eli SSXM007:n Englannista tästä kaupasta https://www.milltekexhaust-roadrunnermotorsport.co.uk/ ja toimituskuluineen tuli lopulta maksamaan 715 euroa. Paketti lähti samana päivänä tilauksesta ja tuli viikossa perille kotiin toimitettuna eli kauppaa voi suositella. Orranjella olisi ollut kovemmat toimituskulut, muistaakseni 85 puntaa. En ole vielä ehtinyt asentamaan joten äänistä ei ole kokemuksia.

Vinkki jonka huomasin vasta jälkikäteen vahingossa. Rekisteröityy sivulle ja laittaa putken ostoskoriin odottamaan mutta ei tee vielä kauppoja. Seurauksena tuli seuraavana päivänä koodi sähköpostiin jolla olisi saanut 5% lisää alennusta jos tilaa ostoskorin tuotteet heti (koodi vuorokauden voimassa) eli hinnaksi tulisi luokkaa 680 euroa.

 

Link to comment
Share on other sites

37 minuuttia sitten, R53Coop kirjoitti:

Tuossa Ebayn halpisputkessa oli taas tuo perinteinen ongelma eli takapöntön kannakkeet kaikki samaan suuntaan eikä vaihdettavissa kuten Milltekissä. Joten kannattaa tsekata omasta autosta miten päin kiinnikkeet ovat eli tuleeko tuosta lisähaastetta.

Kiinnikkeet riippuvat valmistusajankohdasta. Kiinnikkeet ovat samaan suuntaan alkuvuoteen 2004 saakka ja siitä eteenpäin sisemmät kiinnikkeet ovat poikittain.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...