Weikko Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2019 Mitä mieltä olette moottorin huuhteluaineista, onko kukaan käyttänyt vanhassa minissä tms? Pitkään seisseen moottorin elvytys on menossa ja öljyt lähtee vaihtoon joten tuli tälläinen mieleen tarvikkeita hakiessa kun osui aine silmiin kaupan hyllyllä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2019 Evaporustilla on tähän helvatin hyviä tuotteita ja toimii. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Weikko Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2019 Monessa paikassa vaan varoiteltu että saattaa aiheuttaa tukoksia kun irtoaa töhnää koneesta, mutta luulen että tämä pätee enemmän moderneihin koneisiin missä löytyy pieniä kanavia yms. Ajattelin uusilla öljyillä käyttää ja katsoa tehoaako tuommoinen motonetin halpislitku, meni syteen taikka saveen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Itse kyllä käyttäisin ihan kunnon aineita enkä yrittäisi säästää, se säästäminen kun yleensä johtaa siihen kahteen kertaan tekemiseen https://www.roadmachine.fi/tuote/thermocure/ Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Weikko Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 4 minuuttia sitten, Mini1380 kirjoitti: Itse kyllä käyttäisin ihan kunnon aineita enkä yrittäisi säästää, se säästäminen kun yleensä johtaa siihen kahteen kertaan tekemiseen https://www.roadmachine.fi/tuote/thermocure/ Tosiaan öljyn sekaan laitettavaa ainetta tarkoitin, en tajunnut mainita. :D Kumminkin tuli tänään vaihdettua öljyt ja sutari ja lisäsin aineen joukkoon, sitten pitäisi vielä saada kone käyntiin ja toistaa prosessi. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
sir samurai Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Tais otsikko ja sisältö muuttua, kun eilen itekki ymmärsin että puhutaan jäähdytyssysteemistä Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Weikko Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 56 minuuttia sitten, sir samurai kirjoitti: Tais otsikko ja sisältö muuttua, kun eilen itekki ymmärsin että puhutaan jäähdytyssysteemistä Juuri näin, ajattelin korjata otsikon ettei tule lisää väärinkäsityksiä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 No joo, pieniä ja pieniä kanavia. Ei ne Mini lohkossakaan mitään hervottomia kanavia ole. Jokainen tekee koneellaan mitä haluaa. Jos siellä on ihan oikeasti paksut tervat sisällä niin en kyllä uskaltaisi laittaa peseviä litkuja. Roverin kaseissa esim. voi kansissa olla parin sentin paksuudelta semmoinen mönjä joka ei lähde koneistamon pesukoneilla. Ainoa konsti on mekaaninen raapiminen ja pesu esim. bensalla. Jos tommoinen töhjä lähtee liikkeelle niin laakerit voi sanoa moron. Mä olen koneremppojen yhteydessä avannut lohkon pituussuuntaiset öljykanavat. Yleensä ollut tarpeellinen toimenpide Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Larry Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 Ei ollut kyllä Mini vaan harraste Fiuden kone huuhdeltiin aikanaan Fortella ja sen jälkeen alkoi kone kilkattamaan kun kiertokangenlaakeri tippui paikoiltaan. Lie sitten ollut Forte huuhtelun syy vai sattumaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Weikko Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 Voi olla että kone on muutenkin remontin tarpeessa ja kuitenkin täytyisi vaihtaa vaihdelaatikko tunnelimalliin. Luulen että kone on kuitenkin suhteellisen puhdas ettei mitään hirveyksiä tapahdu kun hetken käyttää puhtailla öljyillä ja pesuaineella. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
FD100L Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2019 Itsekin sitä mielepuolta, että peseviä aineita (edes peseviä öljyjä) en laittaisi wanhaan moottoriin missä käytetty esim.mineraaliöljyjä! Oma käsitys. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään