Jump to content

Moottorin huuhteluaine öljyn sekaan


Weikko

Recommended Posts

Monessa paikassa vaan varoiteltu että saattaa aiheuttaa tukoksia kun irtoaa töhnää koneesta, mutta luulen että tämä pätee enemmän moderneihin koneisiin missä löytyy pieniä kanavia yms.

Ajattelin uusilla öljyillä käyttää ja katsoa tehoaako tuommoinen motonetin halpislitku, meni syteen taikka saveen. 😄

 

Link to comment
Share on other sites

4 minuuttia sitten, Mini1380 kirjoitti:

Itse kyllä käyttäisin ihan kunnon aineita enkä yrittäisi säästää, se säästäminen kun yleensä johtaa siihen kahteen kertaan tekemiseen 😉

https://www.roadmachine.fi/tuote/thermocure/

Tosiaan öljyn sekaan laitettavaa ainetta tarkoitin, en tajunnut mainita. :D

Kumminkin tuli tänään vaihdettua öljyt ja sutari ja lisäsin aineen joukkoon, sitten pitäisi vielä saada kone käyntiin ja toistaa prosessi.

Link to comment
Share on other sites

No joo, pieniä ja pieniä kanavia. Ei ne Mini lohkossakaan mitään hervottomia kanavia ole. Jokainen tekee koneellaan mitä haluaa. Jos siellä on ihan oikeasti paksut tervat sisällä niin en kyllä uskaltaisi laittaa peseviä litkuja. Roverin kaseissa esim. voi kansissa olla parin sentin paksuudelta semmoinen mönjä joka ei lähde koneistamon pesukoneilla. Ainoa konsti on mekaaninen raapiminen ja pesu esim. bensalla. Jos tommoinen töhjä lähtee liikkeelle niin laakerit voi sanoa moron. Mä olen koneremppojen yhteydessä avannut lohkon pituussuuntaiset öljykanavat. Yleensä ollut tarpeellinen toimenpide 🙂

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...