cmro85 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Kampiakseli, hihnapyörä ja kampiakseli kytkimineen lähdössä tasapainotettavaksi. Mitä pitää ottaa huomioon pre verto kytkimen painotuksessa. Alkujaanhan nuo on ilmeisesti painotettu erikseen ja pitäisi löytyä paineasetelmasta ja painelevystä A merkki joka kohdistetaan ylöspäin? Nyt tarkoitus painottaa pakettina uusilla osilla, mutta ongelmaksi tulee tuo paineasetelman ja painelevyn keskittäminen. Oletteko tehneet homman itse valmiiksi, vai jos pitää antaa koneistamon tehtäväksi olisiko hyviä ohjeita antaa miten se oikeaoppisesti pitäisi tehdä. Homma nyt seisoo muutenkin kun piti puhdistaa kampiakselin kierteet ja kierretapin (5/8x16 tpi W) hankinassa menee tovi, että saa maailmalta... Entäpä mitä pitää ottaa huomioon kasausvaiheessa, kun valmista pakettia pultataan lopuksi koneeseen kiinni? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
FD100L Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Mä oon luottanu sen pajan ammattitaitoon ja viisaampien sanaan, että ne kyllä tietää mitä tekee. Tammer diesel Tampere/ Lakalaiva. Käskivät vielä mainita, että tulee kilpailukäyttöön. Joskus oli puhetta niin muistaakseni painottivat erikseen ja myös yhdessä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Kimi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Jos sulla vakio kytkinkamat, joka painaa sen 11kg, niin on ihan sama miten sen keskität. Jos taas kevennetyt releet, niin mittaa digitönärillä käpälien etäisyys hammaskehälle. Irrota kytkinasestelma ja jätä peltilipareet kiinni vauhtipyörään. Kerro tasapainottajalle ettei vääntele niitä. Kaikkiin ykk merkattuna. Ensin akseli, sitten vauhtipyörä, sitten vastalevy paikoilleen. Kun saat paketin takas, niin mittaat vastalevyn sijainnin, joka on sun tasapainotuskohta. Minitonni sivuilla on joku pdf dokkari jossa tätäkin käsitelty. /kimi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 A merkillä ei taida olla mitään tekemistä tasapainoituksen kanssa. Vauhtipyörää irroitettaessa niiden pitää olla yläkuolokohdassa ettei ensiörattaan C-prikka muljahda vauhtipyörän keskiön sisään. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2019 Kiinni laitettaessa vielä tärkeempi merkki. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cmro85 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2019 Asetelma on metron uusi (oranssi+ap)ja 4kg teräsvauhtipyörä. Painelevy jää vanha. Jos nippuna painotan, niin pitää tietysti ohjeistaa, ettei kevenneyksiä tehdä muutakuin vauhtipyörään. Jos lätkin tuon kasaan ja pudotan koko paketin lohkon sisälle ja kellotan painelevyn keskelle, niin eikös tuo pitäisi onnistua noin kotikonstein? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään