Juselius Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Käy ja kukkuu täydellisen äänimaailman säestämänä mutta ristikkonivelet käryää kiusallisesti. Joku käytännön vinkki ois paikallaan jos vaan löytyy. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Juselius Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Voiko ristikkonvelet vaihtaa pienempiin niveliin ottamatta moottoria pois? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
faake Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Nyt ei ymmärrä, miten ristikkonivelet voi kärytä? Meneekö pakoputki liian läheltä vai mikä voi aiheuttaa ko. ongelman? Mistä voi hankkia Miniin pienemmät ristikot? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Juselius Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Pakoputki on melkein kiinni nivelessä. Kattelin korjaamokirjasta että uudemmissa Mineissä on pienempi nivel. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
imperial Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2015 Höpsis. Nyt on asiat aika sekaisin. Jos puhutaan kumiristikkonivelistä - muttereita ei saa kiristää liikaa. Oikea kiristystiukkuus ilmoitetaan kuinka paljon kierrettä jää näkymään lukitusmutterin yli. Nykyiset U-pultit jotka tulee nykyisten uustuotantoristikoiden mukana on mitä sattuu ja arviointi jää ihan asentajan tehtäväksi. Nyrkkisääntö on nyt, että ristikon ympäryspellit ei saa painua vastakkain, vaan pikemminkin olla kevyesti kiristettynä ja tiukkuus säilyy muttereitten lukituksen ansiosta. Käytännössä ylikiristetyt ristikot ovat muutaman kymmenen kilometrin jälkeen entiset eli metallisen sisuksen vulkanointi kumiin on pettänyt hiertymällä ja kiertymällä. Yleisesti on tiedossa, että LCB peltipakosarja kyllä myös käy kumiristikoiden kimppuun, mutta silti vaikutus on ajossa vähäinen. Lopuksi, ei nää nykyiset ristikot kestä muutenkaan ikuisuuksia. Toisin oli ennen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Juselius Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Tarkoitan tätä, onhan tämä halkaisijaltaan pienempi kuin kumiristikko. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
FD100L Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Tämä tarvikenivelhän on hieman pienempi: http://www.minispares.com/product/Classic/Drivetrain/CV%20Joints/QL5000.aspx?0801&ReturnUrl=/search/classic/nylon joint.aspx|Back to search Seuraava vaihtoehto on "uudemman" Minin vakionopeusnivel. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Juselius Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Minkälainen operaatio on vaihtaa vakionopeusnivelet nykyisten tilalle? Tilaan nyt ens hätään nämä nailon versiot. Kiitos taas vinkistä :) Ahtaat paikat oli asentaa kaasuttimet, jarrusylinterin jalasta piti mirklata vähän pois, samoin kuin ilmanputsaristakin. Jäi vähän jännäämään jäikö väliin riittävästi tilaa moottorin heilua. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Noiden nylonien pitäs korjata ongelma,vakionopeusnivelet vaatii perän avauksen,eli kone ylös.Niin ja pitemmät vetarit. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Juselius Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Hyvä, kiitos. Koneen pois nostaminen ei nyt huvita kun on sen just saanut paikoilleen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään