Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lähtee hyvin kylmänä käyntiin ja käykin ja ottaa kylmänä kierroksia hyvin,mutta kun vähän lämpenee,niin kaasuttaessa meinaa tukehtua ja yskähtelee kaasarin kautta. Sytkäosat,kärkiväli,venttilit yms. sellaset on säädetty.Pitäskö seuraavksi mennä ajoituksen kimppuun.Tankissa on kyllä vähän vielä 20 vuotta vanhaa bensaa,voisko tuo tehdä tommosta?

 

Austin mini 1973 1100

Posted

Kumma homma.Ei ole moista tullu aikaisemmin vastaan.Pistin tilaukseen uuden kärjettömän jakajan.Täytyy kokeilla sillä seuraavaksi.On kyllä uusi puola,mutta olisko tarvike sellainen sipannut heti alkuunsa?On uudet kärjet ja konkka.Kärki väli säädetty ohje arvoonsa..

Posted

Puoliakin on miljoonaa eri sorttia, ostitko kärjille ilman etuvastusta tarkoitetun mallin? Mikäli on etuvastuksen vaativa niin se kärähtää helposti ilman vastusta ja kärjettömän mallin puolalla sitten taas polttaa kärjet nopeasti.

 

Pistä tulppa kiinni puolalta lähtevään johtoon, sitten laita puolan miinusjohtoon hyppyjohto mitä napsuttelet maihin. Jos ei tule kipinää niin vika on puolassa (tai johdossa/tulpassa).

Posted

Se kyllä täytyy myöntää,että eipä ole muut merkit näin paljon töitä teettäneet kuin Austin Mini:-)No, ne ei kyllä ole olleetkaan brittimerkkejä.Mutta sitten on hymy herkässä kun ja jos ajoon tuon vielä saa:-)

Posted

Useammalla puolalla kokeiltu ja pitäisi olla juuri kärjille tarkoitettu malli.Useampaa tulppaakin kokeiltu..Jossain vaiheessa tuohon on vaihettu Boschin laturi?ei taitane vaikuttaa tuohon mitenkään?

  • 1 month later...
Posted

Tulipas taas innostuttua liian aikaisin:-(Yhden päivän pelas uudellla kärjettömällä jakajalla hyvin,mutta seuraavana päivänä hyytyy kun laittaa kaasua?Tyhjäkäynti ja käyntiin lähtö loistavat?Liian laiha seos?

Posted

Oletkos tarkastanut bensatankin ilmaletkun ettei se olis tukkoinen?

Posted

täytyypä tuokin sitten vielä tarkistaa..Ihme vaan kun yhden päivän pelas hyvin ja sitten toisena päivänä ilmesty tollaset oireet.Pakosarja vuoti putken liitoksesta ja kun tämän sain tiivistettyä alkoi oirret..sattumaako lie..

Posted

No olisko äänenvaimennin lahonnut sisältä ja villat tukkii putken. Ei mitenkään harvinainen tapaus olis sekään.

Posted

Saakohan tuohon valmiita putkia mistään? Nuo motonetin vaimentajat taitaa olla liian isoja tuohon miniin, että sais kohtuudella sen sinne alle mahtumaan.tuossa on mulla vaan yksi vaimennin, eikö noissa ollu vakiona yleensä 2 vaimentajaa? Ja miten nuo venttiilin jouset? Onko vakio kannessa yleensä ollut vain yhdellä jousella vai sekä että ?

Posted

Saakohan tuohon valmiita putkia mistään? Nuo motonetin vaimentajat taitaa olla liian isoja tuohon miniin, että sais kohtuudella sen sinne alle mahtumaan.tuossa on mulla vaan yksi vaimennin, eikö noissa ollu vakiona yleensä 2 vaimentajaa? Ja miten nuo venttiilin jouset? Onko vakio kannessa yleensä ollut vain yhdellä jousella vai sekä että ?

Posted

Vuosimallista riippuen sekä yksi, tai  kaksi vaimenninta. Venttiilin jousista sen verran, että 850 ja 1000 olivat yksillä venttiilin jousilla. Cooperit kaksilla.

Koko pakoputkisto ei taida paljon maksaa (alle 100 € ?). Ainakin itte myin 50€ melkein uuden putkiston jokin aika sitten.

Posted

Oletko testannut esim. putki auki jostain ennen vaimentajaa ja ajelulle että toimiiko se silloin? jos vika onkin joku muu ettei turhaan vaihda putkea.

Posted

Joo, täytyy testata kuhan ehtii. Mutta vaikuttaa ihan järkevältä noin. Tosiaan pakosarjan ja putken liitoksesta vuosi reippaasti ja kun sen sain tiivistetty, niin kaasuttessa hyytyi. .

Posted

Jos et halua miniin enempää melua? ja putki on muuten hyväkuntoinen niin vaihtaa vaan uuden vaimentajan.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...