korkee22 Posted April 11, 2015 Report Posted April 11, 2015 Lähtee hyvin kylmänä käyntiin ja käykin ja ottaa kylmänä kierroksia hyvin,mutta kun vähän lämpenee,niin kaasuttaessa meinaa tukehtua ja yskähtelee kaasarin kautta. Sytkäosat,kärkiväli,venttilit yms. sellaset on säädetty.Pitäskö seuraavksi mennä ajoituksen kimppuun.Tankissa on kyllä vähän vielä 20 vuotta vanhaa bensaa,voisko tuo tehdä tommosta? Austin mini 1973 1100
MikaJ Posted April 11, 2015 Report Posted April 11, 2015 No ihan ensimmäiseksi kannattaa vaihtaa bensat. Sitten toiseksi ennen kun enempää stressaa niin se sytytys kohdalleen.
korkee22 Posted April 19, 2015 Author Report Posted April 19, 2015 Nyt sitten hävis kokonaan kipinä.Outo juttu..Puolalle ja jakajaan tulee virta,mutta tulpille asti sitä ei riitä.On myös uudet tulpan johdot.Jakaja rikki?
korkee22 Posted April 20, 2015 Author Report Posted April 20, 2015 Kumma homma.Ei ole moista tullu aikaisemmin vastaan.Pistin tilaukseen uuden kärjettömän jakajan.Täytyy kokeilla sillä seuraavaksi.On kyllä uusi puola,mutta olisko tarvike sellainen sipannut heti alkuunsa?On uudet kärjet ja konkka.Kärki väli säädetty ohje arvoonsa..
korkee22 Posted April 20, 2015 Author Report Posted April 20, 2015 On tullu kellään vastaan,että puola olis hajonnut heti kättelyssä?
MikaJ Posted April 21, 2015 Report Posted April 21, 2015 Puoliakin on miljoonaa eri sorttia, ostitko kärjille ilman etuvastusta tarkoitetun mallin? Mikäli on etuvastuksen vaativa niin se kärähtää helposti ilman vastusta ja kärjettömän mallin puolalla sitten taas polttaa kärjet nopeasti. Pistä tulppa kiinni puolalta lähtevään johtoon, sitten laita puolan miinusjohtoon hyppyjohto mitä napsuttelet maihin. Jos ei tule kipinää niin vika on puolassa (tai johdossa/tulpassa).
korkee22 Posted April 21, 2015 Author Report Posted April 21, 2015 Se kyllä täytyy myöntää,että eipä ole muut merkit näin paljon töitä teettäneet kuin Austin Mini:-)No, ne ei kyllä ole olleetkaan brittimerkkejä.Mutta sitten on hymy herkässä kun ja jos ajoon tuon vielä saa:-)
korkee22 Posted April 21, 2015 Author Report Posted April 21, 2015 Useammalla puolalla kokeiltu ja pitäisi olla juuri kärjille tarkoitettu malli.Useampaa tulppaakin kokeiltu..Jossain vaiheessa tuohon on vaihettu Boschin laturi?ei taitane vaikuttaa tuohon mitenkään?
minorv8 Posted April 21, 2015 Report Posted April 21, 2015 Onko ne kärjet kasattu jakajaan oikein ? Mini1380 1
korkee22 Posted April 22, 2015 Author Report Posted April 22, 2015 Eipä tuossa enää muuta tule mieleen kun viallinen jakaja.no ens viikolla pitäs tulla uusi kärjetön jakaja toivotaan että sillä heräis käyntiin:-)
korkee22 Posted May 31, 2015 Author Report Posted May 31, 2015 Tulipas taas innostuttua liian aikaisin:-(Yhden päivän pelas uudellla kärjettömällä jakajalla hyvin,mutta seuraavana päivänä hyytyy kun laittaa kaasua?Tyhjäkäynti ja käyntiin lähtö loistavat?Liian laiha seos?
faake Posted May 31, 2015 Report Posted May 31, 2015 Oletkos tarkastanut bensatankin ilmaletkun ettei se olis tukkoinen?
korkee22 Posted May 31, 2015 Author Report Posted May 31, 2015 täytyypä tuokin sitten vielä tarkistaa..Ihme vaan kun yhden päivän pelas hyvin ja sitten toisena päivänä ilmesty tollaset oireet.Pakosarja vuoti putken liitoksesta ja kun tämän sain tiivistettyä alkoi oirret..sattumaako lie..
faake Posted May 31, 2015 Report Posted May 31, 2015 No olisko äänenvaimennin lahonnut sisältä ja villat tukkii putken. Ei mitenkään harvinainen tapaus olis sekään.
korkee22 Posted June 1, 2015 Author Report Posted June 1, 2015 Saakohan tuohon valmiita putkia mistään? Nuo motonetin vaimentajat taitaa olla liian isoja tuohon miniin, että sais kohtuudella sen sinne alle mahtumaan.tuossa on mulla vaan yksi vaimennin, eikö noissa ollu vakiona yleensä 2 vaimentajaa? Ja miten nuo venttiilin jouset? Onko vakio kannessa yleensä ollut vain yhdellä jousella vai sekä että ?
korkee22 Posted June 1, 2015 Author Report Posted June 1, 2015 Saakohan tuohon valmiita putkia mistään? Nuo motonetin vaimentajat taitaa olla liian isoja tuohon miniin, että sais kohtuudella sen sinne alle mahtumaan.tuossa on mulla vaan yksi vaimennin, eikö noissa ollu vakiona yleensä 2 vaimentajaa? Ja miten nuo venttiilin jouset? Onko vakio kannessa yleensä ollut vain yhdellä jousella vai sekä että ?
inno75 Posted June 1, 2015 Report Posted June 1, 2015 Vuosimallista riippuen sekä yksi, tai kaksi vaimenninta. Venttiilin jousista sen verran, että 850 ja 1000 olivat yksillä venttiilin jousilla. Cooperit kaksilla. Koko pakoputkisto ei taida paljon maksaa (alle 100 € ?). Ainakin itte myin 50€ melkein uuden putkiston jokin aika sitten.
korkee22 Posted June 1, 2015 Author Report Posted June 1, 2015 Niin ja 1100 ilmeisesti kaksilla jousilla? Putkia siis taitanee saada ihan tarvikkeenakin vielä?
faake Posted June 1, 2015 Report Posted June 1, 2015 Oletko testannut esim. putki auki jostain ennen vaimentajaa ja ajelulle että toimiiko se silloin? jos vika onkin joku muu ettei turhaan vaihda putkea.
korkee22 Posted June 1, 2015 Author Report Posted June 1, 2015 Joo, täytyy testata kuhan ehtii. Mutta vaikuttaa ihan järkevältä noin. Tosiaan pakosarjan ja putken liitoksesta vuosi reippaasti ja kun sen sain tiivistetty, niin kaasuttessa hyytyi. .
korkee22 Posted June 1, 2015 Author Report Posted June 1, 2015 Mikä putki tollaseen vakio 1100 olisi hyvä?
faake Posted June 1, 2015 Report Posted June 1, 2015 Jos et halua miniin enempää melua? ja putki on muuten hyväkuntoinen niin vaihtaa vaan uuden vaimentajan.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now