Jump to content

kannen korjaus


penna

Recommended Posts

Onko molemmat venttiilit syvällä kannessa ? Jos pelkkä pako niin helpommin koneistajat ottaa työn alle. Joskus tota kyselin niin muutama koneistamo ei suostunut ottamaan hommaa vastaan jos piti sekä imu että pako rengastaa.

 

Valurautakannen hitsaus on arpapeliä, vaatii nikkeliseosteisen lisäaineen ja osaavan tekijän. Ja vaikka hitsaus onnistuisikin niin en tiedä millaiset seetit siihen saa koneistettua.

 

Turbomoottorin kanteen tein semmoisen tempun että jyrsin koko palotilan syvemmäksi. Se ja isommat venttiilit käytännössä teki sen että venttiilit oli aika nätisti palotilassa. Toki sitten keinuvivuston geometria oli persiillään mutta se on sitten taas oma tarinansa.

 

Mulla on yks uusi mpi:n kansi ilman venttiilejä, pistä yv. Jos kiinnostaa.

Link to comment
Share on other sites

Voiks toi hinta pitää paikkansa? Tilaan heti Metroon tollasen! :)

Link to comment
Share on other sites

Moi,

 

Ostin viimeset 6 kpl pois sparesilta keväällä. Eli 69 punnan kansia ei enää saa.

 

Tuo linkissä oleva on käyttämätön raaka kansi, ei yhtä ruosteessa mitä ostin.

Lämppärin reikä pitää porata, venttiilit ostaa ja lämpöanturin reikä tehdä. Lisäksi venttiilikoneiston öljykanava pitää tulpata.

Multa saa vakio 12g940 kansia 100 eur kpl, taitaa olla neljä hyllyssä.

 

Näillä pitäis pärjätä :-)

post-180-0-64362500-1414507249_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...