Jump to content

Tunnista nopeusmittari! lisää kamaa!


toletin

Recommended Posts

Masinistipalstalla tästä olikin jo juttua, mutta laitoin tännekin jos saisi varmuuden asiaan...

 

Tällainen nopeusmittari tuli vastaan:

 

13193370.t.jpg

13193371.t.jpg

 

Tunnistatteko? taulussa koodi: SN4417/15

 

(Mittari on ehkä myynnissäkin, jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseen. Asiallisia tarjouksia voi laittaa vaikka yvllä. ;) )

 

Löytyy Pohjanmaalta.

Link to comment
Share on other sites

näyttäis oleva mini Cooper s 1275 mk1 mittari mutta nuo merkkilamppujen määrä näyttää oudoilta omissa mittareissa on vain 3 merkkilamppua mutta 1275s mittaria minulla ei olekkaan,kaverini avustuksella myin juuri 1071s mittarin englannin ebay ja sain mittarista 790 puntaa,joten tuollainen mittari on kallis ja haluttu mutta ei suomessa,kannattaa myydä englannin ebay:ssä

Link to comment
Share on other sites

paljonko mun pitää maksaa mittarista että mä sään sen varastoon,mulla on kaikki muut mittarit mitkä kuuluu mini Cooper mk 1 mallistoon varastossa,puuttuu ainostaan Cooper 1275s mittari,ois kiva katella tallissa että tuollainenkin coopperi on joskus mitannut nopeutta alkuperäisessä Cooper minissä,olen valmis maksamaan vähän rapattii jos on tietoo mihin miniin mittari on kuulunut.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 2 kuukautta myöhemmin...

Vaihtokauppaakin voisi joku ehdotella, jos tietäisi mitä olet vailla? Minin osia? Mopon/auton  raatoja?

Kultahippuja?:)

Aika tavaran kaupittee, sanoi isoisä aikanaan, eli voihan se "oikeasti" tarvitsevakin tulla Suomesta vastaan ja maksaa mitä vaan kunhan saa.

Mutta niitä on harvassa. Autoaihioita mihin tuo oikeasti kuuluu, ei kovin montaa ole. Varsinkaan ilman mittaria.

Kunnostuskelpoisesta Minin mittarista, jossa oikeastaan ainoa ero tavalliseen mittariin on numerotaulu, ei normi Miniharrastaja ihan järjettömiä maksa.

Voi olla tämä palsta väärä markkinointikanava, jos huippuhintoja hamuaa :)

Link to comment
Share on other sites

Tuossa aikaisemmin on 200€ tarjottu, mutta sillä en vielä myynyt.

 

Taidan antaa sen vanheta vielä toiset 50 vuotta. Jospa sitten jälkeläiset löytäisivät ostajan. Toinen saa perinnöksi seinäkellon ja toinen minin mittarin... :)

 

No niin, nyt siitä tuli jo suvun perintöä. Hinta varmaan nousi samalla...

Link to comment
Share on other sites

Jokainenhan tekee omillaan ihan mitä haluaa. Ja ilmeisesti ihan oikeaa tarvetta ei kellään ilmoituksesi lukeneella ole. Sillä jos jollain on auto, johon tuo mittari kuuluu, ilman mittaria, niin takuulla tekisi tarjousta ja olisi yhteydessä.

Muutenhan tuollaisesta mittarista ei ole mitään järkeä maksaa isoja rahoja.

Hiljaisuus osoittaa että tarvetta ei ole :)

Link to comment
Share on other sites

Onnittelen perintökalusta. Omaan projektiin ostin uuden Cooper S Mk2 mittarin johon vaihdoin Mk1 mittarista pyöreän lätkän keskelle. Kustannukset reilusti alle 200 euroa ja mittari on uusi. Ja kun kyseessä ei ole Cooper S niin ei ole pätkänkään väliä onko Mk2 vai 1 vai mikä lie. Ja onko oikea määrä merkkivaloja tai vaihtovälimerkit oikeassa kohtaa.

 

Jos haluat isoja summia niin pistä maailmalle myyntiin. Saatat netota tai olla nettoamatta. Eihän sitä tarvita kuin yksi tosiostaja.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...