Jump to content

Varttimaili-aikoja selityksineen , uudet ja vanhat .


jn

Recommended Posts

Oma voimakone vieläkin kasassa ja jaksaa yllättää satunnaisilla pienillä säädöillä ! Jotain pientä parannellu sitten penkin , mutta elämäni ekalla vedolla 15.8/154 oli mun mielest aika yllättävän hyvä koska renkaat vanhat 165 Falken ja painoa varmaankin +100kg bemarinpenkeistä/stereoista.

 

Löytyykö nopeempaa !

Link to comment
Share on other sites

Eiler Sumel ajeli vaparilla (?) muistaakseni 13 pintaan. Löytääkö joku ajan.

 

Jukka Rangell ajeli myös ensin 1000 turbolla 14,??? jotain ja 1300 turbolla 13,??? jotain jo -80 luvulla. Täytynee etsiä ajat esille.

Jukan 1000 kyydissä ollessani nopeusmittari ainakin nousi tappiin kiinni (väärältä puolelta) vakio välityksillä.

Link to comment
Share on other sites

Vähän OT, mutta onko näitä Minillä kiihdyttäneitä sankareita ollut paljonkin?

 

Minulla on ladossa vanha 5-ryhmäläinen, jonka alkuperäinen tekniikka on aikoinaan mennyt jollekin kiihdytysmiehelle muistaakseni Helsinkiin. Olisi kiva tietää kenelle. Näin siis Jokisen Timon mukaan, joka moottorin aikoinaan myi.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...