skithund Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Joo halvempiahan nuo kolmannen osapuolen kitit varmaan ovat. Mutta saako niitä täällä asennettua missään? Pitkän soittorumban jälkeen löytyi paikka pääkaupunkiseudulta (Samin Autopaja), joka voi hoitaa pulleyn asennuksen, mutta piti itse tilata tuolle ulosvetäjä... toimitusta odotellessa (reilu 150e briteistä). Samaisessa pajassa onnistuisi myös koko setin asennus. Itse asentelin ilmanotto-kitin ja tulpat reilussa tunnissa, enkä ole mikään konepellin alaisen maailman ihmelapsi :) Tässä Googlella löytämäni juttu, jossa asennus on tehty em. Samin Autopajassa: http://carfreaks.net/content/2007-05/ta ... next-level Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Peke Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Tyhmä kysymys, mikä on pulley? :-? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
jiikoo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Tyhmä kysymys, mikä on pulley? :-? Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan... Pulley on suomeksi kaiketikin hihnapyörä. Hihnavetoisen ahtimen yhteydessä siis se pyörä, jota hihnalla pyöritetään ja josta lähtee akseli, jonka toisessa päässä suoritetaan ilman ahtaminen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tm Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Joo halvempiahan nuo kolmannen osapuolen kitit varmaan ovat. Mutta saako niitä täällä asennettua missään? Pitkän soittorumban jälkeen löytyi paikka pääkaupunkiseudulta (Samin Autopaja), joka voi hoitaa pulleyn asennuksen, mutta piti itse tilata tuolle ulosvetäjä... toimitusta odotellessa (reilu 150e briteistä). Samaisessa pajassa onnistuisi myös koko setin asennus. Itse asentelin ilmanotto-kitin ja tulpat reilussa tunnissa, enkä ole mikään konepellin alaisen maailman ihmelapsi :) Tässä Googlella löytämäni juttu, jossa asennus on tehty em. Samin Autopajassa: http://carfreaks.net/content/2007-05/ta ... next-level Tossa artikkelissa sattuu olemaan mun auto :) Edellinen omistaja on kaveri ja minäkin kyllä suosittelen tuota Samin Autopajaa. Peke: se pulley on remmiahtimen hihnapyörä/remmi... vai menikö pahasti pieleen? Sen kun vaihtaa esim 15% pienempään niin remmi pyörii vinhempaan -> lisää tehoja. Sähän olet miettinyt sitä turbollista miniä joten toi ei oo jotain mitä sä voisit sitten tehdä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
jiikoo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Peke: se pulley on remmiahtimen hihnapyörä/remmi... vai menikö pahasti pieleen?Sen kun vaihtaa esim 15% pienempään niin remmi pyörii vinhempaan -> lisää tehoja. Hihna pyörii samalla vauhdilla, mutta pienempi hihnapyörä pyörii enemmän kierroksia -> hihnapyörän akselissa kiinni oleva laite (tässä tapauksessa ahdin) pyörii kovempaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Peke Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Joo, kiitoksia vaan tiedosta. Ihmettelinkin ku ikinä oo tollasesta kuullutkaan, mutta sehän olikin remmivehkeiden touhua. ::) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Minihemuli Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Jos jollain on tarvetta niin voin skannata Saksan liikkeistä saadut JWC hinnat (ilman työn osuutta) jonnekkin internetin syövereihin. Jos olet tulossa esim Nürburgringille, niin samalla reissullahan nuo uudet palikat saa liikkeessä ruuvautettua alle. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jayl Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Jos jollain on tarvetta niin voin skannata Saksan liikkeistä saadut JWC hinnat (ilman työn osuutta) jonnekkin internetin syövereihin. Jos olet tulossa esim Nürburgringille, niin samalla reissullahan nuo uudet palikat saa liikkeessä ruuvautettua alle. Jos viitsit, niin laita vaikka privana tulemaan... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jussi Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Tuota otan selvää paljon mikäkin JCW juttu maksaa suomessa, mutta Putki on 750e ja JCW tuning kitti 1866e ILMAN töitä Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
mmmini Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Tuota otan selvää paljon mikäkin JCW juttu maksaa suomessa, mutta Putki on 750e ja JCW tuning kitti 1866e ILMAN töitä Oliko noi hinnat Suomessa? Mistä voi tilata? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Minihemuli Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Skannaan viikonloppuna tuon tuninkit hinnaston. Saksassa 192ps tuning kit näyttää olevan 1650 (pitääpäs varmistaa että onko tuossa hinnassa verot mukana) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Minihemuli Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2008 Tuota otan selvää paljon mikäkin JCW juttu maksaa suomessa, mutta Putki on 750e ja JCW tuning kitti 1866e ILMAN töitä Käsittääkseni tuota putkea ei saa erikseen vaan se tulee kitin mukana. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jussi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2008 Tuota otan selvää paljon mikäkin JCW juttu maksaa suomessa, mutta Putki on 750e ja JCW tuning kitti 1866e ILMAN töitä Käsittääkseni tuota putkea ei saa erikseen vaan se tulee kitin mukana. Kyllä ainakin kun Kokkolan Kust-Carilta kyselin niin saavat tilattua ilman muita härpäkkeitä hintaa 750, asennettuna 850 tais olla.. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Palataampa takaisin tuohon Pulley kysymykseen!! Onko löytynyt suomesta joku paikka joka myy noita % pulleyta? Siis tarkoitan tietysti kilpailukykyiseen hintaan!! ;) Itse meinaan tarvitsisin 15% tai 17% tai 19%:sen. (ku ei oikein vielä tiedä minkä noista. ;D) Ebaysta ja googlettamalla niitä kyllä löytyy monen hintaisia versiota ja ei niistä näin koneen välityksella kyllä tiedä mikä on hyvä ja miksi niissä on hintaeroja niin paljon. Joitakin eroja tietysti on mutta jotain konkreettisempaan tarvittais.... :o Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini4ever Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2009 Ilmeisesti tämä topikki oli tarkoitettu R56 ja R55 ässien kiusaamiseen, mutta vastaan tuohon pulley kysymykseen kuitenkin: Ainakin Doc-powerilta löytyy: http://www.doc-power.com/index.php?page ... 5&sengine= Toisin kuin tuolla väitetään, ei 15% ahdinpyörä välttämättä vaadi ECU:n päivitystä. On vielä ECU:n toleranssin sisällä. Hihna kannattenee kuitenkin vaihtaa. Lisää vinkkejä löytänet tältä foorumilta. Ja asiaan: Onkos kellään käytössä Passthru-laitetta ja softaa, että saisin R55 MCS ECUN imailtua läppäriin, jotta voisin laittaa sen P-torquen optimoitavaksi? Kellään kokemuksia R56 tahi R55 ässän ECU:n optimoinnista? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini4ever Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2009 Altalta on tulossa jonkunlainen turbo-kitti, jossa ainakin hieman tuhdimpi Garretin turbo ja muita hilkkeitä. Jos huhut pitävät paikkansa, niin varmasti kytkin/aski/voimansiirto osastoakin päiviteltävä. Väitteitä jopa +350whp:stä esitetty! :o Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini4ever Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2009 Ajattelin itse mahdollisesti laittaa tuohon R55 klubimieheen seuraavaa settiä, kunhan takuu loppuu: - JCW ilmanottoboksi ITG:n profiler suodattimella - Milltek Cat-back pakarit downpipella - ECU päivitys (esim P-torque) Eli noilla ajattelin ensi talvena mahdollisesti lähteä tavottelemaan 230BHp rajaa. Ajattelin dynottaa kotteron ennen ja jälkeen modausten. Jos pääsen tuohon +55 konin tavoitteeseen hieman alle 2 kiloerkin (hinta tällä hetkellä) jää lisähevosten hinnaksi noin 35 per poni! Olikos kellään muilla 2. sukupolven ässien omistajilla ajatusta modata koirankoppejaan? Mistähän noita JCW:n pelkkiä ilmanottobokseja saisi ilman että tarvitsisi ottaa ylihintaista JCW tuning kitti 1:stä? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Anttik Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2009 Mistähän noita JCW:n pelkkiä ilmanottobokseja saisi ilman että tarvitsisi ottaa ylihintainen JCW tuning kitti 1? UK:n Ebayssa noita tuntuisi aina silloin tällöin olevan... http://motors.shop.ebay.co.uk/items/Cars-Parts-Vehicles__r56_W0QQ_catrefZ1QQ_flnZ1QQ_sacatZ9800QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
RonDmc Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2009 Menin hommaamaan tällaisen härvelin...tiedä tosta nyt niin hirveesti, että tuleeko tehoa, mut ostinpa kuitenkin...kai siitä muutama heppa tulee :-? http://www.knfilters.com/search/product ... d=57A-6037 Viikon on ollu kiinni, eikä emäntä oo huomannu ollenkaan vaikka pientä suhinaa vaihtaessa pitääkin ;D Kai sitä vois enskesäks putket vaihtaa ja lastuttaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
JPTT Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2009 Jos oikein olen ymmärtänyt, perus S:ään saa bemulta tehdastakuu kitin, joka maksaa n. 2,5 kEur. Sisältää putkiston, suodattimen ja lastutuksen. Tehoa tulee 20 pollea 192:een. (120 pollea per litra) Tehtaan works versiossa on sama suodatin ja putkisto, lastutus on eri ja lisäksi moottorissa on takomännät, erilainen kansi, lukko ja sport nappi? Tällä on tehoa vielä 20 lisää. (130 pollea per litra) Jotenkin ihmetyttää että tuo takomäntien raja kulkee juuri tuossa... Eli paljonko perus S:stä oikeesti uskaltaa otta tehoa? Japanilaiset laittaa tosin takomäntiä 130 pollea per litra kieppeillä ahdettuihin tehdasautoihin, joten jotain perää saattaa olla... Mimmoset rimpulat ne vakio S:n kanget ja männät sit on? Olis joskus kiva testata tehdas worksia, et miten helkutisti se oikein vetelee kiihdytyksissä. Vasta sit harkita tuunausta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
RonDmc Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2009 Vaihtamalla normi ässän putken Miltechin loppuosaan pitäisi irrota n.22heppaa ja hinta oli muistaakseni n.850. Lastutus maksaa n.500, tehosta ei tarkkaa tietoa...takuut tietty hävii, mut eipä niitä nyt muutenkaan enää kauaa oo ja eikös lastuttajatkin anna jonkunnäköset takuut?? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini4ever Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2009 Miltechin loppuosaan pitäisi irrota n.22heppaa Tarkoitit varmaan kuitenkin downpipeä? Loppupään vaihdolla et saavuta heppoja, vaan mellevämmät mörinät ja paukkeet... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
RonDmc Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 Ei kun itseasiassa tarkoitin 850 maksavia kromisia putkenpäitä, suoraan A-tarvikeliikkeestä ;D Jep juurikin downia.... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini4ever Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2010 RMW flash tool lähti juuri tullipostista sawoa kohti... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini4ever Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Softa asennettu ja kalikan firmis päivitetty. Nyt pitäis vielä malttaa odottaa työpäivän loppumista, vaikka kai auton ECUN imuttaminen voisi työtehtäviini liittyä. ;D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään