Laza Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Moi Ovatko tuon kierroslukumittarin punaiset merkkivalot jotenkin dynaamisesti säätyviä? Muistelen että talvella paloi koko matkalta mutta nyt kevään jälkeen on puolet vaan päällä (siinä 6500 rpm ylöspäin). Aluksi epäilin että on vaan LEDit palaneet mutta olen pistänyt merkille että monessa muussakin cooperissa palaa samanlailla. Tarkennukseksi, kyse on siis kierroslukumittarin asteikon punaisesta alueesta, josta nyt palaa vain viimeinen pätkä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Have Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 Kesällä et ilmeisesti käännä ratin vasemmalla puolella olevasta valoviiksestä valoja päälle? :) Noin se ainakin toimii täällä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laza Posted July 10, 2007 Author Report Share Posted July 10, 2007 Niin no ongelmahan ei ole ettei mittariin syty valoja, vaan etteivät kaikki punaiset valot pala. Siitä jää joku 4-5 viivaa pimeäksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laza Posted July 12, 2007 Author Report Share Posted July 12, 2007 Tässä "hienosti" editoitu kuva...selvittänee kuitenkin mistä on kyse: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coop Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Sama "vika" täällä. No enpä vielä jaksa paneutua siihen kun on muutakin pientä vielä korjauksen alla. Jos jotain selviää niin olis kivä tietää miten sait sen korjattua, niin vai kuuluuko se olla noin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heppu Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Eikös toi kuvan tilanne ole OK. Noilta kohdilta pitäis alkaa punaisen alueen ainakin ässässä. Works:n mallissa on yks viiva vähemmän palamassa mitä on tuohon kuvaan värjätty. Näin ainakin minun minissä on ollut uudesta asti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiikoo Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Eikös toi kuvan tilanne ole OK.Noilta kohdilta pitäis alkaa punaisen alueen ainakin ässässä. Works:n mallissa on yks viiva vähemmän palamassa mitä on tuohon kuvaan värjätty. Näin ainakin minun minissä on ollut uudesta asti. Sopivat maksimikierrokset saattaa vaihdella kelien mukaan. Älykäs moottorinohjaus voisi ihan hyvin huomioida ilmankosteuden ja -lämmön tämänkin osalta. Ja ainakin, jos moottorinohjaussoftaa päivitetty/"tunaroitu", on mahdollista, että yläraja muuttuu suuntaan tai toiseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonius Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Moi Ovatko tuon kierroslukumittarin punaiset merkkivalot jotenkin dynaamisesti säätyviä? Muistelen että talvella paloi koko matkalta mutta nyt kevään jälkeen on puolet vaan päällä (siinä 6500 rpm ylöspäin). Aluksi epäilin että on vaan LEDit palaneet mutta olen pistänyt merkille että monessa muussakin cooperissa palaa samanlailla. Tarkennukseksi, kyse on siis kierroslukumittarin asteikon punaisesta alueesta, josta nyt palaa vain viimeinen pätkä. Mulla näyttää Minin rundimittari samalta. Kojetaulussahan on nappi, jolla saa mittariston valot päälle. Jos tuo "ongelmasi" johtuu siitä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jayl Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Mulla ainakin palaa vain yksi viiva koko ajan sitä 7000 kierrosta ennen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts