Jump to content

Autoslalom 2006


scooper

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 viikkoa myöhemmin...

No sä olet ottanut ennakkotutustumisen tosissaan... eihän sitä nyt vielä...  :o

 

Ehtii, ehtii ...  ;)

Täytänkö ilmoittautumis-kaavakkeen ja pistän sen sulle s-postina. Saat maksaa (lähettää) mun kaavakkeen samalla, kun teet sen omankin. On meininki siihen harrastelija luokkaan itseni tunkee ... Tarjoon "vaivan" palkkaa kahveet sitt kisapaikalla.

 

ps. muu ei ole tavoite kuin hyväksytty tulos.  :D

Link to comment
Share on other sites

 

Ehtii, ehtii ...  ;)

Täytänkö ilmoittautumis-kaavakkeen ja pistän sen sulle s-postina. Saat maksaa (lähettää) mun kaavakkeen samalla, kun teet sen omankin. On meininki siihen harrastelija luokkaan itseni tunkee ... Tarjoon "vaivan" palkkaa kahveet sitt kisapaikalla.

 

ps. muu ei ole tavoite kuin hyväksytty tulos.  :D

Sähän voit  aivan hyvin laittaa suoraan sen hakemuksen ja mä maksan, jos jaksan, kummatkin ;) Ja samalla tietysti laitan maksuun viitteeksi ketkä tulen maksaneeksi ja näytän kuitin paikan päällä nääs.
Link to comment
Share on other sites

Katos vaan ... oli scooperin edellinen viesti "näkymätön". Olin tuonut viestit (tietokanta) vanhasta autoslalom jutusta ja jäänyt yksi enterin painallus viimeisen viestin jälkeen tekemättä.

 

Jep, teen hakemuksen ens pyhänä ja katotaan sitten 21.5. miten maksun käy. Minä maksan oman kertalisenssin kyllä eli selviät sillä 15 egen harrastelijan maksulla.  ;)

Mulla on nääs pitkä muisti, kun kyse on raha-asioista. Oli joku ja joskus luvannut mun osallistumisen maksaa.  ;D

 

Mitenhän mun käy, kun on firman moottorikerholla samalla viikolla motoparkin rata päivän vuokralla ... menisköhän kokeileen lainapyörällä ajolinjoja vai minillä.  8)

Link to comment
Share on other sites

Ai lisää vai ;)

Niin, tekee kartingin ajamisen lisäksi mieli ostaa tuo DVDkin. Oli mielenkiintoista menoa... No, ehkäpä huomenna taas mennään työkavereiden kanssa selvittämään viikon karting kuningas. Jossain vaiheessa kuninkuus vielä vaihtuu... Ollaan ajettu noin kerran viikossa Kart in Clubilla noin 2 kk. Vielä ei tylsistyminen iske, vaikka sisäradoilla ei yli kuuttakymppiä mennäkään. Sen verran syheröisiä on nämä sisäradat, että välillä on jopa hidasteltava...
Link to comment
Share on other sites

Ei näy scooperin nimeä  vielä AL-jyväskylän osanottajalistassa .... ::) ::) ::) ::)  http://www.al-jyvaskyla.fi/dynamic/1/44.html

 

Heppu on jo siellä ja samoin  Riku ...., jolla on OZ:n ultrat alla ja niillä ..... ....

 

Toi sivuhan on päivitetty 18.4. joten voi olla scooperin nimi vielä lisäämättä listaan.

Link to comment
Share on other sites

Voi itkut kun mulla on kahdet pippalot edellisenä iltana... haluan todella lähteä mukaan kun scooperilla on mulle sopiva kypäräkin. Olen yrittänyt säädellä näitä mun ohjelmia, ja kyllä sinne radalle on päästävä. Jos kerran Heppukin menee hakemaan vain hyväksyttyä tulosta, niin sitähän minäkin. No, vielä ehtii ilmoittautua.

Link to comment
Share on other sites

Voi itkut kun mulla on kahdet pippalot edellisenä iltana... haluan todella lähteä mukaan kun scooperilla on mulle sopiva kypäräkin. Olen yrittänyt säädellä näitä mun ohjelmia, ja kyllä sinne radalle on päästävä. Jos kerran Heppukin menee hakemaan vain hyväksyttyä tulosta, niin sitähän minäkin. No, vielä ehtii ilmoittautua.

 

Nou  hätä Oona .... 8) 8) 8) 8) ;D ;D :) :) Laita nyt vaikka rintsarit solmuun kalenteriin noiden päivien kohdalle ....

 

KILPAILUKALENTERI 2006: ( epävirallinen )

 

1. 21.5.06 AKU-Slalom AL Jyväskylä

2. 4.6.06 Hämeenlinnan Autoslalom Ahveniston AU

3. 13.8.06 AL-Autoslalom AL Helsinki

4. 17.9.06 AKU Business Slalom AL Jyväskylä

 

- Huhujen mukaan saatamme tavata myös Mikkelin suunnalla kisan merkeissä.

 

Jos  et muualle , niin ..... ainakin tuo 13. 8. Helsinki olis sopiva kisa.  ;D ;D ;) ;) ;)

__________________________________________________

 

 

Toi sivuhan on päivitetty 18.4. joten voi olla scooperin nimi vielä lisäämättä listaan.

 

 

Täytyy yritää nostaa "kisafiilistä" ja saada scooperin kommentit

Link to comment
Share on other sites

Voi hyvä ihme  :o

 

Listalla joku ajaa autoslalomia Fiat 500:lla !!!! ;D ???

 

Mulla on taannoin sellainen, ja ihan tavallinen kadunkulma oli tarpeeks haastava. Tai olis ollut, jos vauhtia olis saanu kerättyä edes auttavasti...  :) ;D

 

... no ei muuta kuin Hiffe kisaamaan Minillä  Fiat 500:sen  ja  Kari Pynnän kanssa, joka on ollut vuosia  mukana  kisoissa .... ihan urheilumielellä ja nautiskelemassa ....  ;D ;D ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Täytyi viivästyttää ilmoittautumista niin kauan, että tietyt asiat selviää. Sattumusten summana (ja eilisen postin jälkeen) niinhän siinä kävi, vaikka oli kuinka vakaa aikomus osallistua; saatte Heppu ja Oona kurvailla kaksisteen.

Maksu Hepun puolesta lähtee tottakai edelleen ja eiköhän Oona saa tuon kypärän lainaan jollain konstilla  8)

 

Tattarisuolle tulen sitten todennäköisesti, jos jonkinlaista miitin tynkää laitetaan sinne myös ;) Hiffekin sinne ihmettelemään miten Fiiu pyörii kuin puolukkamättäällä ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Onnittelut Hepulle! Sait sen kaipaamasi tuloksen ja vielä sijoituit noin hienosti!  :D
Tulos on hieno, vaikka ajassa on neljä virhesekuntiakin. Vauhtia on siis huimasti. Ilman virheitä ois yhteispisteet riittäneet jaettuun viidenteen sijaan! 8)
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...