artwave Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2010 Moi, Onko kukaan vaihdellut itse Cooper Sn jarrulevyjä? Onko millainen homma ja mistä tuli levyt hankittua? -A- Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Laza Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2010 En vaihtanut itse, mutta Hervannan autotarvike tilasi levyt+palat ja vaihtoivat ne 90 eurolla. Ei ollut mielestäni paha hinta työstä, osien tarkkaa hintaa en nyt muista mutta kuitti löytyy kyllä jos on tarvis. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
timot Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2010 Moi, Tulihan nuot vaihdettua viime syksyllä, helppo homma, aikaa meni 2 tuntia. Osat maksoi n. 300e, levyt ja palat eteen ja taakse, merkki oli Bosch. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Manke Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Itellä olisi sama homma edessä. Mistäs kannattaisi uudet levyt ja palat ostaa? Mistä ostit timot omasi? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
artwave Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Meikä osti motonetista, paloille+antureille tuli hintaa about 100e ja levyille n.130€ Vaihtaminen ei ollut mahdoton homma, joskin aikaa vievää.. -A- Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
timot Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 ostin jarrulevyt ja palat, Boschin varaosamyymälästä Ylivieskasta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Matti Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2010 Terve, MC 2003 kaipaa taakse uusia levyjä sekä paloja. Onko kokemuksia muista kuin Herttoniemen ja Niittykummun marmoritiskeistä? Äkkiseltään ehdoteltu puolentuhannen euron levy- ja palasessio peräpäähän ei kuullosta edulliselta. Kiitos ja kumarrus, Matti Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2010 Niitähän pitäs löytyä joka a-tarvikeliikkeestä,myös motonet.Esim.Imatran vara-osa keskuksessa levyt maksoi n;25ekpl ja palat n;30e(Fiat) :(.Motonetissa samaa luokkaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Manke Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Tarkotus olisi huomenna vaihtaa itsekin levyt ja palat joka nurkkaan, levyt ja palat on jo hommattuna mutta pitääkö ne sensorit vaihtaa samalla? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
johnny Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2010 unohda ne sensorit.. johdot vaan yhteen ja säästät monta euroa :p omat silmät on sitä varten. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Manke Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2010 Tuli levyt ja palat vaihdettua mutta anturit jäi tosiaan vaihtamatta. Mitä tarkoitat tuolla johdot yhteen vaan jutulla? Saako sillä siis tuon varoitusvalon kojelaudasta pois? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
johnny Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2010 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2010 saa kyllä.. kuorit vähän sitä piuhaa ja kaivat ne kaksi karvaa esille, karvat rusetille ja päälle sähköteippiä. helpottaa kun kiskot sen koko pistokkeen irti sieltä, niin ei tarvi pyöränkotelossa alkaa taiteilemaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
fabsu Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Moro, Osaisko joku neuvoa miten tuommoinen jarrulevyjen/palojen vaihto tapahtuu etupäähän tuommoiseen Cooper S:ään? Joskus vaihtanut jarrupalat, mutta eiköhän noi levytkin mee siinä samalla. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
johnny Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2011 juu meneese. otat vaan pari pulttia enemmän pois.. eli ne kaksi pulttia millä se satula on kiinni olka-akselissa, niissä on yleensä lukitetta joten voivat olla hyvästi kiinni. sit levyn joku oma uppokanta jos nyt sattuu olemaan. jos ei levy irtoa(ruostunut kiinni) nii vasaralla pari napakkaa iskua siihen keskelle. putsaat navan ja satulan perusteellisesti ja isket uudet romppeet kiinni. napaan voit myös laittaa hitusen, vaikkapa kuparitahnaa niin ei tarvii sit vasaraa ensi kerralla. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään