Jump to content

cooper -02


johnny

Recommended Posts

nyyt se olis sitten valmis :)

 

kattoverhoilu on musta, tai enemmänki tummantummanharmaa. mut kiinni ollessa se on kyllä musta. lipat on mustia ja skithundin ratti on nyt myös musta. kaikki näyttää helkkarin hyvältä, oon tyytyväinen lopputulokseen ja suosittelen kaikille. nyt ei tunnu enää niin avaralta sisällä! ;D

 

jäljellä olisi nyt ne viiksit ja bägi. noista viiksistä tulikin nyt ongelma kun niissä täytyy katsastusheebon mukaan olla ne kaikki merkinnät.. mut jos ne vetää mustiksi miten mä siihen saan enää mitäänä merkintöjä. onkohan noita missään mineissä valmiiksi mustina ?

Link to comment
Share on other sites

kuva ei nyt tee oikeutta tässä tapauksessa, on meinaan kattoverhoilu paljon tummempi.. ainakin auton sisällä :D paha se oli maalata, kun ensin oli raitaa ja sen jälkeen ruutua. mutta suht tasainenhan siitä sit kuitenkin tuli ?? ainakin auton sisällä. ;D

 

 

img2659368.jpg

Link to comment
Share on other sites

nettiautossa bongasin jonkun Minin - black edition - erikoismallin ! mustat vanteet kun on autossa niin se on kai heti black edition ;D mä jo ensin ajattelin et siin on varmaan mustat ovenkahvat ym hienoa :p joo o..

 

mun pitää varmaan vaihtaa tän viestiketjun nimeksi -cooper -02 Black Edition- :))

 

kaikki haluu varmaan vilkaista.. :p

http://www.nettiauto.com/mini/cooper/3320948

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

en tiedä miten noi kuvat saa näkyviin.. ne näkyi kyllä jossain vaiheessa, mut nyt kun ei pysty edes muokkaamaan noita omia viestejä niin en mä noille kuville osaa mitään tehdä . ??

 

kuvablogistahan noi kaikki kuvat löytyy.. http://kuvablogi.com/blog/25566/1/

 

ja jos on kerran samanlainen urakka nii laita säki tänne vaa jotain tarinaa.. noista vanhoista rotiskoista täällä riittää kyllä juttua mut bmw aiheisia ei juuri oo ? ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

nonii.. komee kärry! ;) takalasinpyyhkijän oot ilmeisesti ottanut pois? itse oon kans miettiny samaa, kun sitä niin harvoin tulee käytettyä vaikka lasi yleensä paskainen onkin :b sun autossa noi kromitkaan ei pistä pahasti silmään kun venteissaki on samaa 'sävyä' :D

 

minkä takia oot penkit ja sisustan ottanu vekka? et kai oikeesti meinaa rekisteröitä pakettiautoksi? :b tai sit huoltoautoksi se tulis kai vielä halvemmaksi.. ruuvipenkki vaan pultata lattiaan ja pakki jonnekkin jalkatilaan ;D

Link to comment
Share on other sites

noista mukitelineistä löytyi muuten vielä yksi mainio ominaisuus.. siis sen lisäksi et sinne mahtuu kaikenlaista :D pysyy juomat kylmänä ja jos ne on lämpimiä ne saa kylmiksi! kiitos ilmastoinnin. ja kahvit saa varmaan pysymään kuumina kun työntää ilmakanavista kuumaa ilmaa ;) kaikki vaan viemärinputkia biltemasta hakemaan : D

Link to comment
Share on other sites

nonii.. komee kärry! ;) takalasinpyyhkijän oot ilmeisesti ottanut pois? itse oon kans miettiny samaa, kun sitä niin harvoin tulee käytettyä vaikka lasi yleensä paskainen onkin :b sun autossa noi kromitkaan ei pistä pahasti silmään kun venteissaki on samaa 'sävyä' :D

 

minkä takia oot penkit ja sisustan ottanu vekka? et kai oikeesti meinaa rekisteröitä pakettiautoksi? :b tai sit huoltoautoksi se tulis kai vielä halvemmaksi.. ruuvipenkki vaan pultata lattiaan ja pakki jonnekkin jalkatilaan ;D

 

Pyyhin on otettu pois joo. Tuntui olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.

 

Takapenkit lähti pois kun aloin imuroimaan auton sisustaa, ja no, yksi asia johti toiseen :D Tarkoituksena olisi vaihtaa kaiuttimet, laittaa hieman äänieristystä paikkaan jos toiseen ja päällystää pilarit + katto alcantaralla.

Link to comment
Share on other sites

Pyyhin on otettu pois joo. Tuntui olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.

 

Takapenkit lähti pois kun aloin imuroimaan auton sisustaa, ja no, yksi asia johti toiseen :D Tarkoituksena olisi vaihtaa kaiuttimet, laittaa hieman äänieristystä paikkaan jos toiseen ja päällystää pilarit + katto alcantaralla.

 

 

njoo.. niin se tuppaa menemään ton imuroimisen kanssa. ;D ai mut sä meinaat oikein päällystää ne kaikki. miten toi kattoverhoilu? joudut kai kattoluukut ottaa irti, kun sun autossa näkyi sellaiset olevan. ootko jo johonki väriin päätynyt? mustaan varmaanki? :D

Link to comment
Share on other sites

mitkä ihmeen värinät? :p niin ja toi katto tosissaan lähtee kun ottaa ne kaikki irtohärpäkkeet siitä edestä. jättää taustapeilin viimeiseksi ja takana pitäisi olla sellainen muoviklipsi jolla se on vielä kiinni. siinä on kai sitten vain joku sellainen lista siinä kattoluukussa mikä yhdistää sen ja kattoverhoilun? en oo koskaan kattoluukullisessa ollu sisällä niin ei oo päässyt tutkimaan :D

 

a-pilari näyttää hyvältä mut veikkaan et b-pilari ei oo yhtä helppo ;) saat varmasti päällystettyä mut saako siinä enää sitä hissiä liikkumaan? jättää reunat ja se 'hissi' päällystämättä ? een tiedä.. mielenkiinnolla odotan millaisen sä siitä värkkäät ;D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...