Heppu Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Eilen kun pöristelin minillä j:kylän keskustassa, niin punainen ässä vilahteli taustapeilissä. Olisko Oona ollut "taas" j:kylässä käymässä ... ;) Vai joko mä "taas" olen alkanut kuvitteleen kaikenlaista ja sekoitan ässän cooperiin ... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Oona Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 No nyt en ole vähään aikaan Jyväskylässä käynyt, joten syyllinen en ole minä. Ettet ole Heppu mitään sieniä syönyt viime aikoina, kun hallusinoit..? ;D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Heppu Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Ettet ole Heppu mitään sieniä syönyt viime aikoina, kun hallusinoit..? ;D Viime viikolla oli rouskuja salaatissa ... no itseppä olen ne kerännyt. ;) On vaan noita minejä alkanut liikkuun täällä j:kylässä. Aamuisin töihin lähtiessä vilahtaa harmaa/valkoinen ässä tästä ohi. Ehkä osasyyllisenä on paikallinen laakkosen liike ... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Oona Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2005 No mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että on silmänruokaa tarjolla ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Kaitzu Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2005 Kohta tuntuu että Minejä on jo liikaa :( Ei päivääkään ettei tuu toinen Mini vastaan. Onneksi täälläpäin ei ole näkynyt toista LY-miniä ja toivottavasti kukaan ei osta Oulun Stockmann-liikkeen esittely-One:a, toisaalta siinä ei ole valkoista kattoa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Bättis Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 No ei niitä "Miniöitä" nyt ainakaan Gran Canarialla ole liikaa ... :P Yksi R/W näkyi viime viikolla Maspalomas rallin pikiksellä eli SS 2:lla ... en ehtinyt katsoa, että oliko se MINI one vai joku muu "karvalakki". ;) ;) :D ;D ;D No sitten loppuviikosta oli toinen Inglesin Yombon viereisellä kadulla ... no se olikin sitten hieno hopea Mini Cooper SSSSSSS ja oikein näköalalasikatolla ... sellainen kasvihuoneversio ... , jos oikein näin ::) siinä yön hämärässä ......8) 8) 8) Aika harvinainen siis ::) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Wile Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2005 Scooperin bongasin tänään Kampissa ajelemassa n. puol 6 illalla. Ainakin oli helmat maalattu korin väriin jne ja keltainen. Itse istuskelin Passatin kyydissä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
scooper Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2005 Scooperin bongasin tänään Kampissa ajelemassa n. puol 6 illalla. Ainakin oli helmat maalattu korin väriin jne ja keltainen. Itse istuskelin Passatin kyydissä. Minähän se... eipä taida olla vaikea tunnistettava. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Wile Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2005 Minähän se... eipä taida olla vaikea tunnistettava. Jep, tänään bongasin uudestaan, tällä kertaa Kalliossa parkissa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Oona Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2005 Olikos sulla Nuno muuten auto parkissa Itiksessä noin klo 17 aikoihin? Ainakin saman näköinen siellä näytti olevan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest Nuno Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2005 Olikos sulla Nuno muuten auto parkissa Itiksessä noin klo 17 aikoihin? Ainakin saman näköinen siellä näytti olevan. Tänään? Ei ollu. Täällä itäsnadissa pyörii samanlainen kokomusta kuin mulla, joten on voinu olla se. Mä olin tiukasti treenamassa klo 17 siellä samassa paikassa missä tavattiin. ;) n. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään