Jump to content

Mikäs se oli ?


Heppu

Recommended Posts

Ettet ole Heppu mitään sieniä syönyt viime aikoina, kun hallusinoit..? ;D

Viime viikolla oli rouskuja salaatissa ... no itseppä olen ne kerännyt.  ;)

 

On vaan noita minejä alkanut liikkuun täällä j:kylässä. Aamuisin töihin lähtiessä vilahtaa harmaa/valkoinen ässä tästä ohi. Ehkä osasyyllisenä on paikallinen laakkosen liike ...

Link to comment
Share on other sites

Kohta tuntuu että Minejä on jo liikaa :( Ei päivääkään ettei tuu toinen Mini vastaan.

 

Onneksi täälläpäin ei ole näkynyt toista LY-miniä ja toivottavasti kukaan ei osta Oulun Stockmann-liikkeen esittely-One:a, toisaalta siinä ei ole valkoista kattoa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...

No ei niitä "Miniöitä" nyt ainakaan Gran Canarialla ole liikaa ... :P

 

Yksi  R/W näkyi viime viikolla  Maspalomas rallin pikiksellä eli  SS 2:lla ... en ehtinyt katsoa, että oliko se MINI one  vai joku muu "karvalakki".  ;) ;) :D ;D ;D

 

No sitten loppuviikosta oli toinen Inglesin Yombon viereisellä kadulla ... no se olikin sitten hieno hopea Mini Cooper SSSSSSS ja oikein näköalalasikatolla ... sellainen kasvihuoneversio ... , jos oikein näin   ::) siinä yön hämärässä ......8) 8) 8)

 

Aika harvinainen siis  ::)

Link to comment
Share on other sites

Olikos sulla Nuno muuten auto parkissa Itiksessä noin klo 17 aikoihin? Ainakin saman näköinen siellä näytti olevan.

 

Tänään? Ei ollu. Täällä itäsnadissa pyörii samanlainen kokomusta kuin mulla, joten on voinu olla se.

 

Mä olin tiukasti treenamassa klo 17 siellä samassa paikassa missä tavattiin. ;)

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...