Jump to content

Suuri miittitopic


Guest Nuno

Recommended Posts

No niin.

 

Laitan tähän nyt muutaman ajankohdan, jolloin ainakin allekirjoittanutta voi tulla nykimään hihasta.

 

ACS '06 aamunavaus:

lauantaina 15. 4. 2006  alkaen  klo 09.30

Paikkana on jo entuudestaan tuttu Pasilan Veturitien Shell-"kappeli",

 

normal_VeturitienShellA.jpg

 

josta  siirrytään   noin  klo 10.00  messuamaan Messukeskukseen.

 

 

Tämän lisäksi olen itse reissussa pohjoisen suunnalla tuolloin pääsiäisviikolla eli vko 15. Oulussa olen maanantaina 10.4. illalla, Kokkolassa tiistaina 11.4. illalla ja Porin kautta suunnistan sitten kotiin perjantaina.

 

Oliskos Kaitzulla tai paspartuulla halukkuutta törmätä esim. kahvikupposen merkeissä jossain välissä?

 

Niin joo... Tähän voi sitten lisäillä muita tulevia miittejä tai kokoontumisia ihan vapaasti.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meneekö Nunon reitti j:kylän läpi (vko 15) ?

Olen tolla viikolla ilman autoa ma - ti välisen ajan eli muina iltoina vois sopia miitti.

 

Maanantaina suhautan J:klän ohi joskus päivällä. Ei taida osua aikataulut yhteen... Harmi.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Tämän lisäksi olen itse reissussa pohjoisen suunnalla tuolloin pääsiäisviikolla eli vko 15. Oulussa olen maanantaina 10.4. illalla, .......

Oliskos Kaitzulla tai paspartuulla halukkuutta törmätä esim. kahvikupposen merkeissä jossain välissä?

Joo, oon aamuvuorossa tuolloin maanantaina eli 15:00 jälkeen vois löytyy aikaa kahvitella.

Link to comment
Share on other sites

La 06.05 klo 11.00  Mobilia, Kangasala olisi mcff:n kesän avajaisajelu.

 

Tonne olen menossa new minillä katseleen vanhoja minejä, ehkä sinne "eksyy" muutama uudempikin mukaan. Se on mielestäni hyvä paikka tommoselle kokoontumiselle, koska samalla tulee käytyä mobilian näyttelyssä. Myös sieltä voi tehdä kirja, pienois-auto yms. löytöjä ...

Link to comment
Share on other sites

La 06.05 klo 11.00  Mobilia, Kangasala olisi mcff:n kesän avajaisajelu.

 

Tonne olen menossa new minillä katseleen vanhoja minejä, ehkä sinne "eksyy" muutama uudempikin mukaan. Se on mielestäni hyvä paikka tommoselle kokoontumiselle, koska samalla tulee käytyä mobilian näyttelyssä. Myös sieltä voi tehdä kirja, pienois-auto yms. löytöjä ...

taitaa tämäkin seurue suunnistaa sinne ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

Miitti tuli Nunon kanssa pidettyä. Kuvia en ottanut, kun lähtiessä huomasin ettei kamerassa ollut virtaa. Nuno näppäsi kännykällään kuvan, mutta sen julkaisusta ei ole tietoa, nimittäin lähti opastuksestani huolimatta ajeleen ihan outoon suuntaan :) Toivottavasti ei eksy Pohjois-Pohjanmaan pimeille pikkuteille  ;D

Link to comment
Share on other sites

Miitti tuli Nunon kanssa pidettyä. Kuvia en ottanut, kun lähtiessä huomasin ettei kamerassa ollut virtaa. Nuno näppäsi kännykällään kuvan, mutta sen julkaisusta ei ole tietoa, nimittäin lähti opastuksestani huolimatta ajeleen ihan outoon suuntaan :) Toivottavasti ei eksy Pohjois-Pohjanmaan pimeille pikkuteille  ;D

 

Juu... Kiitos vaan mukavasta turinatuokiosta. Aina tuommoinen höpöttäminen hotellikuoleman voittaa! Ja kun mun GPS on hieman hidasta sorttia ottamaan kontaktia ja käytännössä täysin manuaalinen, niin huomasin siitä huoltsikalta lähtiessä risteyksessä ollessani, että paikka, mihin seuraavaksi olin menossa olikin ihan toisessa suunnassa mihin olit neuvonut menemään - eli sinne Kuusamon tien suuntaan oli tarkoituskin mennä... ;)

 

Ajoin suoraan kaverin pihaan ilman karttaa (oli hyvät ajo-ohjeet) ja löysin sieltä vielä takaisinkin hotellille! Ai niin, terveisiä vaan kaikille Oulusta!

 

Suuri Arpil-tour Finland 2006 siis jatkuu ja huomenna yritetään saada vanhat tutut Uppe ja WG kuvaan MINIn kanssa! ;)

 

Laitan nuo kuvat sitten Hepulle kaikki kerralla, kunhan pääsen kotiin ja kunnon yhteyksien päähän. Nää hotellin homerunit pätkii koko ajan ja ei oikein viitsi megatavutolkulla laittaa mailia menemään näillä systeemeillä.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Juu. Kotona taas jälleen. Olo on kuin omenalla mehupuristamon jälkeen.

 

[/avautuminen begins]

Ei sillä, että varsinaisesti ajaminen väsyttäis tai tympisi, mutta on se semmoista itsensä kiduttamista ajaa 8-tietä länsirannikolla lähes koko matka Kalajoelta Turkuun ja yrittää kestää niitä tumpeloita, jotka "palvoo" tuolla välillä asustavia "kylmiä poliiseja" eli valvontakameroita. Ensin mennään kivasti 85 km/h mittarissa (=todellinen nopeus n. 80 km/h), mutta annas olla, kun se tolppa alkaa siintää horsontissa - pudotetaan "varmuuden" vuoksi vauhti mittarissa sinne n. 60-70 km/h ja sitten ihmetellään, kun perässä on jonollinen yhdistelmiä, ja meitä myyntitykkejä (muut siis farmarivolvoissaan, -bemareissaan, -mersuissaan ja -audeissaan - minä siinä välissä MINIllä...) ja jos jonkinlaista ohitusta saa seurata siinä sivussa. Ei mene mun kaaliin ei.

 

Ja sitten lisää tiellä nro 10. Olin kyttäämässä ohituspaikkaa 80 km/h rajoituksen alueella edellä menevästä pakettiautosta, jolla vauhtia n. 70 km/h mittarin mukaan. Keltaista viivaa, risteysaluetta yms jatkuvalla syötöllä n. 3-4 km. Etäisyyttä jotain 25-35m:n välillä ja kiihdytys alkamassa ohitusta varten. Ko. tiepätkällä ei siis ole ohituskaistoja, vaan kyseessä on ns. normaali valtatie, jossa nopeusrajoitus vaihtelee 50-100 km/h:n välillä riippuen paikasta. No, havahdun viime tingassa siihen, että joku kahopää tulee tuhatta ja sataa takaa, ohittaa ja tunkee väkisin siihen 20m:n rakoon. Olin kyllä jo kytännyt sitä ohituspaikkaa jonkun aikaa ja jollain ilmeisesti meni hermo, mutta kun... Ei mene mun kaaliin ei.

 

Ja sitten terveiset sille Mersukuskille, joka kääntyi Raision jälkeen mun edestä niiden paksujen lasien takaa. Sen lippahatun voi ottaa pois päästä, kun lähtee liikenteeseen - ei kiristä nääs silloin liikaa sitä otsalohkoa ja verenpaine pääse karkaamaan epänormaaleihin lukemiin. Ei tarvitse sitten kiilailla ja kikkailla muita kanssaautoilijoita. Rekisteritunnus on ylhäällä, joten terveisiä vaan!

 

[/avautuminen ends]

 

Että semmosia. Onneks ens viikolla ei tarvitse ajaa mihinkään muualle kuin konttorille ne pari hassua kilometriä.

 

n.

 

PS. Pidetään vaan niitä miittejä jatkossa, eikö? ;)

Link to comment
Share on other sites

No johan sulla oli reissu! Tollaista se on kun muut ei osaa ajaa yhtä hyvin kuin itse =) Ei vaan, mulla se on tota samaa joka aamu kun täältä traktoreiden luvatusta maasta lähtee töihin. Ajetaan hippasen alle sen sallitun, mutta ohittamaan ei pääse kun tiet on mutkaisia. Mutta annas olla kun joku kiireinen päättää ohittaa koko letkan huolimatta siitä, että näkyväisyyttä tasan 0 ja kaikki ollaan suunnilleen ojan pohjalla ettei käy pahasti. Hengissä ollaan kaikesta tästä huolimatta, valintakysymyshän tää on, bussilla vai omalla autolla... En kyllä oikeasti valita, yleisillä matka kestäisi puolitoista tuntia, omalla autolla puoli tuntia  :)

Link to comment
Share on other sites

Siks määä meenkin ens`viikonloppuna taas käymään  Kuopiossa...
Eli ootko tiällä just tänä viikonloppuna vai vasta ens' viikolla? Tää suomenkieli on savolaiselle välillä vaikeeta. :-[ Meikäläinen on juurikin nyt seuduilla ja saatat bongata mut (miitti mahdollinen myös jossain mutkatiellä). Toin Granadan tänne "norsujen hautuumaalle" eli ajoin todennäköisesti viimeisen kerran tällä pelillä. Jos saadaan vaihdelaatikko korjattua halavalla ja Delta-Auto hyvittää Fiesta Vanista jossain tarjouksessa mainitun mielenkiintoisen summan, niin voorti vaihtuu voortiin välittömästi. Huomeniltana ajelen Espooseen Minillä. Tänään pyörin Siili-Kuopio -akselilla.
Link to comment
Share on other sites

Siis en nyt tänä viikonloppuna, vaan ens´viikonloppuna vuorokauden ( 23 tunnin ) reissu eli käyn nukkumassa yhden yön "Puikkarissa" ... siks ei viitsi ajella sellaista 800 km, kun vasta vajaa viikko sitten tulin sieltä Siilinjärven takaa.

 

EDIT: Tänä viikonloppunahan ( 15.4.) oli  Hesassa ACS-miitti ja aamuhartaus ....

 

normal_Aamuhartaus%20ja%20ACS%2015.4.-06%20030B.jpg

Link to comment
Share on other sites

Siis en nyt tänä viikonloppuna, vaan ens´viikonloppuna vuorokauden ( 23 tunnin ) reissu eli käyn nukkumassa yhden yön "Puikkarissa" ...

 

No nythän bättis kerkee kattoon tämän show:n  Hot Wheels

 

23 - 24.4 vaajakoskella olis paikallinen autonäyttely. Itsellä olis meininki tonne mennä tai no joo ... jos on hyvät pilkkikelit niin sitten pitää vielä miettii. Näyttelyssä on mcff:n minejä useita näytillä ...

Link to comment
Share on other sites

Mikäs  se on tuo Urheilutalo Hutunki

 

Jokin vanha teollisuus kiinteistö ... olen joskus käynyt keilaamassa siellä.  ;)

 

On toi Hot Wheels vanha näyttely. Muistelisin että mulla ei ollut edes autoa, kun tuolla kävin eka kertaa. Tiedä sitten onko näyttely ollut välillä jäähyllä tai miten multa on 10 - 15 vuotta väliin etten ole tuolla käynyt. Pitäis kai tänä vuonna ryhdistäytyä ja mennä sinne.

Link to comment
Share on other sites

... Tänä viikonloppunahan ( 15.4.) oli  Hesassa ACS-miitti ja aamuhartaus ....
Niinpä tietenkin... :-[ Olin niin keskittynyt Minin hakuun ja Granadasta luopumiseen, että en seurannut mitään päivämääriä tai aikaisempia viestejä... No, nyt olen takasin Espoossa (tuossa ½ tuntia sitten saavuin). Olipa mukavaa ajaa letkeää tasanopeutta 3/4 matkasta Siilistä Espooseen. Mukavinta Suonenjoki-Pieksämäki-Kangasniemi-Joutsa -reitillä, kuten aina. Routapattien ja -monttujen väistelykin oli kiintoisaa. Granadalla Espoo-Siili (Mikkelin kautta) oli niiiiin unettavaa ja lullamaista. Minillä puolestaan kyllä huomaa ajavansa. Ranteisiin tuntui samalla tavalla kuin karting ajon jälkeen. :P Masokistin unelmaa eletään taasen. :-X
Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 5 viikkoa myöhemmin...
Onko porukkaa menossa Haagan Shellille perjantaina? Itse ajattelin käväistä siellä ihmettelemässä muitakin Minejä ja kyselemässä typeriä :D

 

Olikos tuolla joku MCFF:n osaston kokoontumisajo? Voisan tuolla tulla vaikka kääntymään. Auto pitäis kyllä pestä ja vahata ennen sitä, mutta onhan tässä kesälomalla aikaa... ;)

 

n.

Link to comment
Share on other sites

 

Olikos tuolla joku MCFF:n osaston kokoontumisajo? Voisan tuolla tulla vaikka kääntymään. Auto pitäis kyllä pestä ja vahata ennen sitä, mutta onhan tässä kesälomalla aikaa... ;)

 

n.

 

Joo ilmeisesti pks-osaston miitti :D

"Helsinki Team

 

Kokoontuu toukokuusta eteenpäin joka kuukauden ensimmäinen perjantai klo 18.00 Shell Haaga:lla"

 

Onkohan noissa tapaamisissa porukkaa paikalla ettei mene niinkuin Kummelin sketsissä Lada-kerhon kokoontumisajoista? :D

Link to comment
Share on other sites

 

Joo ilmeisesti pks-osaston miitti :D

"Helsinki Team

 

Kokoontuu toukokuusta eteenpäin joka kuukauden ensimmäinen perjantai klo 18.00 Shell Haaga:lla"

 

Onkohan noissa tapaamisissa porukkaa paikalla ettei mene niinkuin Kummelin sketsissä Lada-kerhon kokoontumisajoista? :D

 

Ei mitään hajua, kun en ole koskaan noissa tapaamisissa käynyt , vaikka MCFF:n jäsen olenkin. Täytynee käydä tsekkaamassa tilanne perjantaina - aikataulullisesti tuo osuis melko hyvin.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Voitaisiin mennä kolmestaan katsomaan, niin luultavasti siellä joku on paikalla... ;D

 

Ok, pitää tuoda golfkärry asiantuntijoiden arvioitavaksi erityisesti tuon omituisen vaihteensiirron ja kytkimen säädön osalta ;)

Juuri odottelen suurella mielenkiinnolla pääseekö vaimo töistä kotiin asti sillä  ;D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...