Jump to content

Projektin herättelyä


Suutari

Recommended Posts

Runkonumero hukassa. Lattiassa ei ole eikä moottoritilan vinotuessa.

Voisko olla mahdollista ettei sitä ole ollut muualla kuin tyyppikilvessä?

Jota ei myöskään ole tallessa. 

Jossain kuvassa vanin tyyppikilpi oli oikean puolen lokarissa lämppärin puhaltimen etupuolella vai kuuluuko vanissakin kilpi olla

siinä jäähdyttäjän ja lokarin välissä? Auto on Austin ja vm 67.

 

Link to comment
Share on other sites

Veho lähetti Austin -huoltotiedotteen 14.9.1967 ja siinä lukee ; "Tehtaalta on tämän vuoden keväästä lähtien meistetty alustannumero yllä mainittujen (Mini .1100 ja 1800 ) autojen etulattiaan lähellä oikeanpuoleista kynnystä. 

Numero on meistetty lattian sisäpuolelle isoilla kirjaisimilla , joten se on helposti luettavissa.

Tehtaalla auton lattiaan meistetyn alustanumeron lisäksi ei kunnostushuollossa tarvitse meistää auton koriin uutta alustanumeroa."

 

 

Oy Veho Ab 

Huolto-osasto

psta J.Saksa

Link to comment
Share on other sites

Meillä 67 mallin Travellerissa on tehtaan meistaama koko kirjain/numerosarja repsikan lattiassa, keskitunnelin edessä tasaisella osalla, ei syvennyksessä.

Pitkittäissuuntaisesti

Kun menin reilut 17v sitten katsastamaan, niin katsastusmies tiesi, että 67 vuosimallista pitää löytyä numero lattiasta. Ei kelvannut vaikka oli vinotukeen meistetty.

Onneksi maalikerrosten alta löytyi numerot

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...