Jump to content

vanin pohjalevy


SE7EN

Recommended Posts

Eikös tuo kuvan ole Trvavellerin lattia?
Ns. Vanin lattiahan on ilman varapyöräkoteloa ja pitkällä kovalla takalattialla, äärimmäisen harvinainen Suomessa.
Tänne tilattiin vissiin kaikki Vanitkin Travellerin lattioilla että autoverokoplaus onnistui.

Link to comment
Share on other sites

Eli Suomeen tuodut Vanit on Travellerin pohjalla, joka ilmeisesti tarkoittaa sitä että tuo paneeli johon taka-apurunko tulee kiinni, on se matalampi malli. Kun siinä tasalattia-Vanissa on tämä kuvan mukainen korkeampi.

 

image.thumb.png.0b0adda6578375d19e2562c3452d9ab7.png

 

Saakohan muuten noita Travellerin varapyöräkotelollisia takalattioita jostain kun en ainakaan ole törmännyt. Kokonaisia siis.

Link to comment
Share on other sites

Tuo jatkopala muistaakseni poistui jossain vaiheessa, mutta taisi olla niin myöhään, että lähes kaikissa Suomeen tulleissa se varmaan on.

Toinen ero noissa pohjissa tulee noista takakyljistä. Vanin pohjassa ei ole takataskuja, joten sisähelma nousee ylemmäs. Itse lattian pelti on molemmissa sama. Ero on noissa muissa pelleissä.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 kuukautta myöhemmin...

Peltiosia saatu briteistä.
Osaako joku jotain sanoa noiden suojamaaleista.

Magnumin peltiosissa on hyvin ohut musta maali joka lähtee melkein rätillä pyyhkimällä pois.
M-Machinen osissa on vaalean harmaa matta maali, hieman tiukemmin kiinni.
Heritage osissa sitten ihan kunnon musta, kiiltävä ja paksu kerros maalia, joka varmasti on jätettävissä pohjalle.

Tuo M-Machinen vaalean harmaa maali mietityttää, voiko sen jättää pohjamaaliksi.? miten olette tehneet.?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...