Jump to content

vanin pohjalevy


SE7EN

Recommended Posts

Vanin remontti alkamassa, pieni varmistus ennen peltiosien tilaamista. Onhan tuossa nyt kyseessä Travellerin pohjalevy (M-Machine  osanro 21.33.00.00) eikä vanin.?

 

01.thumb.JPG.11b499034d67c59b473d2de1f2a50231.JPG

 

02.thumb.JPG.f9ecf4d9995ce657f24f4fd0eace2122.JPG

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä sun kuvasta ei pysty sanomaan onko Van/Traveller, koska Vaniin asennettiin jälkikäteen penkit (melkein kaikkiin). Silloin siinä on noi samat osat kuin Travellerissä ,vaikka olis Vani..

Rekisteriotteesta sen näkee mikä on ollut alun perin.

 

Link to comment
Share on other sites

Eikös tuo kuvan ole Trvavellerin lattia?
Ns. Vanin lattiahan on ilman varapyöräkoteloa ja pitkällä kovalla takalattialla, äärimmäisen harvinainen Suomessa.
Tänne tilattiin vissiin kaikki Vanitkin Travellerin lattioilla että autoverokoplaus onnistui.

Link to comment
Share on other sites

Lari olet oikeassa siinä mielessä, että 99% kaikki Vanit Suomessa ovat samalla pohjalla kuin travellerit. Ei tullut mieleen "oikean" Vanin pohja , vaikka sellainenkin mulla oli 10v ajan. Siinä vararengas oli kuskin penkin takana lattialla.

Link to comment
Share on other sites

Eli Suomeen tuodut Vanit on Travellerin pohjalla, joka ilmeisesti tarkoittaa sitä että tuo paneeli johon taka-apurunko tulee kiinni, on se matalampi malli. Kun siinä tasalattia-Vanissa on tämä kuvan mukainen korkeampi.

 

image.thumb.png.0b0adda6578375d19e2562c3452d9ab7.png

 

Saakohan muuten noita Travellerin varapyöräkotelollisia takalattioita jostain kun en ainakaan ole törmännyt. Kokonaisia siis.

Link to comment
Share on other sites

Tuo jatkopala näkyy oman Vanin lattiassa kyllä hyvin. Eli jos oikein tarkkaan haluaisi entisöidä, pitäisi tehdä jatkopalan kanssa.. 🙂

Oliko tuokin joku Suomen erikoisuus.?

Link to comment
Share on other sites

Tuo jatkopala muistaakseni poistui jossain vaiheessa, mutta taisi olla niin myöhään, että lähes kaikissa Suomeen tulleissa se varmaan on.

Toinen ero noissa pohjissa tulee noista takakyljistä. Vanin pohjassa ei ole takataskuja, joten sisähelma nousee ylemmäs. Itse lattian pelti on molemmissa sama. Ero on noissa muissa pelleissä.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Peltiosia saatu briteistä.
Osaako joku jotain sanoa noiden suojamaaleista.

Magnumin peltiosissa on hyvin ohut musta maali joka lähtee melkein rätillä pyyhkimällä pois.
M-Machinen osissa on vaalean harmaa matta maali, hieman tiukemmin kiinni.
Heritage osissa sitten ihan kunnon musta, kiiltävä ja paksu kerros maalia, joka varmasti on jätettävissä pohjalle.

Tuo M-Machinen vaalean harmaa maali mietityttää, voiko sen jättää pohjamaaliksi.? miten olette tehneet.?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...