cabrio Posted December 23, 2019 Report Posted December 23, 2019 Juu niin eli otsikossa kysymys. En löytänyt mitään merkintöjä tuosta Lukosta et minkä valmistajan tuote olis kyseessä. Osaiskos joku vanha harrastaja kertoa kuvien perusteella mahdollisen valmistajan. Kyseinen laite rakennettu -80 luvun alussa, siis mistä tuo on/oli paikallaan.
FD100L Posted December 23, 2019 Report Posted December 23, 2019 Pitäiskö toi olla Ministä? Ainakin ihan eri näköinen mikä mulla oli joskus.
cabrio Posted December 23, 2019 Author Report Posted December 23, 2019 37 minuuttia sitten, FD100L kirjoitti: Pitäiskö toi olla Ministä? Ainakin ihan eri näköinen mikä mulla oli joskus. Kyyllä se tuolta tuli ja tuonne menee takas tässä joulun aikana.
cabrio Posted December 23, 2019 Author Report Posted December 23, 2019 27 minuuttia sitten, Ado50 kirjoitti: Minin Salisbury levylukko. Ei se kyllä levylukko taida olla kun se käyttäytyy silleen "paukkumalla" kun käännöksessä hiljakseen ajelee. Oon kuitenkin levylukolla ajanut kilpaakin ja se kyllä käyttäytyi täysin eri tavalla kuon tuo kyseinen lukko. siis levy käyttäytyy ns. "normaali" lukon tavoin.
cabrio Posted December 23, 2019 Author Report Posted December 23, 2019 1 tunti sitten, Ado50 kirjoitti: Minin Salisbury levylukko. No siis kyllähän se tuolta näyttää niin ku sanoit!! En kyllä nyt ymmärrä sen käyttäytymistä liikenteessä. https://www.worthpoint.com/worthopedia/mini-lsd-salisbury-diff-race-car-170034822?fbclid=IwAR0LkmH7FzDI__eK9oZSpTGJdEuzi6IkNql4lFKzW4xyLKNpP4SWOj4kefE
tailke Posted December 23, 2019 Report Posted December 23, 2019 Kannatan Ado50:n ehdotusta. Onko Minin palalukossa edes ristitappia?
MikaJ Posted December 23, 2019 Report Posted December 23, 2019 Paukkumisen voisi aiheuttaa liian tiukka shimmaus/jousipaine ja/tai väärät öljyt.
Ado50 Posted December 23, 2019 Report Posted December 23, 2019 Mulla on tuollainen "vara-osana" hyllyssä, ralli käytössä oli ihan toimiva peli.
FD100L Posted December 24, 2019 Report Posted December 24, 2019 9 tuntia sitten, Ado50 kirjoitti: Minin Salisbury levylukko. Öh.. sehän se tosiaan. Muistan joskus Ahvenistolla kun Jokisen Paten kilpurilla ajoi joku juniori ja Pate sanoi, että oli sen vuoksi hieman löysännyt.. Vaan eipä se paljon auttanut, lähtösuoran päässä suoraan ulos, siis ekassa mutkassa! E: Mutta rataleimahan säilyi kaverilla.
Rane Posted December 24, 2019 Report Posted December 24, 2019 Mulla yhdessä kilpalaatikossa sama lukko ja sekin ryskää ja paukkuu pienessä vauhdissa kääntäessä eli kaiketi enemmän ominaisuus kuin vika ? Jos menee vaihtoon niin ilmoittele
Mini1380 Posted December 24, 2019 Report Posted December 24, 2019 Mulla samanlainen Salisbury Keltsissä
cabrio Posted December 24, 2019 Author Report Posted December 24, 2019 Jep Jep niin kuin Hannu tuolla sanoi, Salisbury se on. Ja majailee kuvan mukaisissa kuorissa.
cabrio Posted December 24, 2019 Author Report Posted December 24, 2019 8 tuntia sitten, Rane kirjoitti: Mulla yhdessä kilpalaatikossa sama lukko ja sekin ryskää ja paukkuu pienessä vauhdissa kääntäessä eli kaiketi enemmän ominaisuus kuin vika ? Jos menee vaihtoon niin ilmoittele Joo ei mee vaihtoon, menee takaisin kuvissa näkyneeseen autoon. (saa kyllä lunastaa mut joutuu myös ottamaan tuon auton ja hinta myös sen mukainen )
koirankoppi Posted December 30, 2019 Report Posted December 30, 2019 Kannattaa säätää löysemmäksi niin alkaa toimia siistimmin. Normi katukäyttöminissä ei koko värkistä ole muuta kuin haittaa. Tai, mistä nyt sattuu tykkäämän
imperial Posted December 30, 2019 Report Posted December 30, 2019 Yksi osa jäi myymättä 25 vuotta sitten tuollaiseen lukkoon. Kuvassa merkitty nuolenkärjellä. C-AHT587 oli numero Special Tuningilla. "Side gear ring" .Tarvitseva laittakoon YV:tä. FD100L 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now