Jump to content

Recommended Posts

Posted

Onko kellään kokemusta 2.2 kierroksen hammastangosta, sillä uusi tulee hommattua kuitenkin ja toisaalta tekisi mieli nopeampaa ohjausta?

 

Posted

Juu, Minissä on luonnostaan nopea ohjaus.

Osaltaan vaikutti siihen, että siitä tuli menestynyt myös kilparadoilla!

Posted

Moi,

Ei tuosta ole mitään  hyötyä radalla, eikä sitä ihan hirveen monella ole käytössä. Tietysti jos uuden ostaa niin 2.2 kannattaa ostaa.

Radalla maksimi pyöritys on jotain130 150 astetta jyrkimmissä mutkissa kemoralla. Alastarolla max 90. Voi tarkistaa youtubesta videoista.

Ja kun peli karkaa lapasesta nii ei mitään merkitystä.

/kimi

 

Posted

Katukäyttöön tulisi 13" ratin kanssa.

Sillä juuri mietin nopeampaa kun uusi hammastanko tulee ostettua joka tapauksessa.

Hintaeroakaan ei ole kuin muutama kymppi.

 

Posted

Moi,

Vanhemmissa on muovinen hammastangon kiristysmutteri, sellanen about 35mm kokoinen . Niistä on kierteet korkannut  ja sitten käy huonosti.

/kimi

Posted
2 minuuttia sitten, Kimi kirjoitti:

Moi,

Vanhemmissa on muovinen hammastangon kiristysmutteri, sellanen about 35mm kokoinen . Niistä on kierteet korkannut  ja sitten käy huonosti.

/kimi

Siis yleisesti hammastangoissa, vai noissa quickrackeissa?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...