Jump to content

Miniclubin syyskokous


koirankoppi

Recommended Posts

Clubillahan oli syyskokous 31.10 lauantaina!

Paikallaolleethan (jotka jotain muistavat ;)) voisivat infota tälläkin palstalla kokouksen päätöksistä!

Uudet toimihenkilöt?

Ensivuoden tapahtumat?

Muuta?

Tätä palstaa tuntuu lukevan huomattavasti kattavampi porukka jäsenistöstäkin kuin clubin omia sivuja.

Itse en ollut paikalla, valitettavasti.

Link to comment
Share on other sites

Taidan olla ainoa, kun muistaa, sillä tein 2 perättäistä reissua Ruottiin;-)12 h välein....

Pj oli oikein , varapj M Lönqvist, sihteeri Päivi, Rahastonhoitaja Tuija Petterson, tilintark. J Pöri + S.Kulkula, kirjanpitäjä Virpi Koski,

Lehti , Perhe Koski, Kerhokamat Mättö Brothers, nettisivut Sepi Kulkula,

ja Tonnitean yht hlö Jani Mäkilä (sää unohdit ittes vallan), jaa niin úudet jäsenet Kirsi , vanhat jäsenet J Pöri. Tämä kaikki ilman takuuta !

Link to comment
Share on other sites

Saatiin NaisPresidentti !! :) Ja varmasti hyvä sellainen!

Ihan hyvä homma!

Mielenkiinnolla ootellaan uusia tuulia ;)

Ehkä "äijänäkökulmasta" jotain piristävää poikkeusta ;)

Link to comment
Share on other sites

Kyllä mä nyt kokouksesta muistan kaikki tärkeimmät jutut ja laivaltakin suurimman osan.

 

Muutamia muita asioita kokouksesta:

-Kerholehden koko luultavimmin vaihtuu A4 kokoon

-Kerholehteen kaivataan juttuja esim.projekti/reissu kertomuksia (muuten loppuu lehti kohta).

-Jää/rallirata päivä todennäköisimmin järjestetään yhdessä IMP,Gordini,Abarth kerhojen kanssa, kuin myös syysratapäivä.

-Edelleenkään ei saatu 1/4 maili ajoa kerhon ratapäivä ohjelmaan ois hyvä jos nois kokouksis kävis "nuorempaakin" porukkaa niin senkin vois saada läpi koska uskon et halukkaita kokeilijoita löytyis muitakin kuin mä ja cabrio.

-Ens vuoden "pikkujoulut"/syyskokous paikka jäi viel vaiheeseen .

Link to comment
Share on other sites

Varttimailia pääsee kokeilemaan kesällä useammassa tilaisuudessa, valtaosa niistä on vielä tunnin sisällä Turusta josta tunnetusti tulee ne nopeimmat ja tehokkaimmat autot  ;D. Sieltä saa vieläpä aikakortin joten ei tarvi sekuntikellon kanssa kikkailla. En välttämättä näe sitä tarpeelliseksi ratapäivien yhteyteen. Aikoinaan oli Motoparkissa kesäkokous ja siellä pääsi repimään sekä suoraan että mutkarataa.

Link to comment
Share on other sites

Varttimailia pääsee kokeilemaan kesällä useammassa tilaisuudessa, valtaosa niistä on vielä tunnin sisällä Turusta josta tunnetusti tulee ne nopeimmat ja tehokkaimmat autot  ;D. Sieltä saa vieläpä aikakortin joten ei tarvi sekuntikellon kanssa kikkailla. En välttämättä näe sitä tarpeelliseksi ratapäivien yhteyteen. Aikoinaan oli Motoparkissa kesäkokous ja siellä pääsi repimään sekä suoraan että mutkarataa.

Voitashan sitä sit lopettaa ratapäivät ja rallipäivät kokonaan, rallipätkiä mitä saa vuokrata löytyy sieltä sun täältä ja yleisiä ratapäiviä järjestetään myöskin, mikä tarve niihin on tuhlata kerhon rahoja ??

Link to comment
Share on other sites

Joku "vanhempi parta" ehkä muistaa, että kerholehteä on joskus kokeiltu A4:na ! Oli aika lyhyt kokeilu (1 lehti). Sai jäsenistöltä tyrmäyksen! En muista miksi? Hankala säilytellä?

Tälläkin palstalla on useita, hienoja projektitarinoita/kuvia! Miksei niitä voisi julkaista myös kerhon lehdessä?? Ymmärrän lehdentekijöiden huolen. Eikä ole kovin lukijaystävällistäkään, jos lehdessä on vain jotain vanhoja kopioita lehdistä ja Mini 1000/Historic tuloksia numeroina.

Terokin voisi laittaa kynän viuhumaan mahtavasta Historic kaudestaan!

Kyllähän toi kiihdyttely olisi yleisöystävällinen ohjelmanumero ratapäiville!

Olen ilman muuta ratapäivien kannattaja, muodossa tai toisessa, mutta kyllä ne Huom! Minun mielestäni, pitäisi koittaa järjestää sellaisessa muodossa/paikassa, joka keräisi runsaamman osanoton kuin parina viime vuonna. Ehkä juuri yhteistyö mainittujen porukoitten kanssa OK. Vähän on ikävä sitä Ahveniston fiilistä 80/90 luvun seutuvilta, kun väkeä oli varikko pullollaan :-/

Link to comment
Share on other sites

Noo tuohon sinä taidat olla kuullut jo vastauksia valmiiksi!!   8-) ::)

 

Mut sopiihan tuokin minulle mut taitaa tarkoittamasi paikan kapasiteetti loppua kesken jos sinne hyökkää 10 Miniä pihalle!!  :o

 

Mitä jos järjestetään penkitys päivät?

Saadaan koko kansan tietoon mitä noissa Turun nopeissa mineissä oikein voimaa on  ;)

Link to comment
Share on other sites

Joku "vanhempi parta" ehkä muistaa, että kerholehteä on joskus kokeiltu A4:na ! Oli aika lyhyt kokeilu (1 lehti). Sai jäsenistöltä tyrmäyksen! En muista miksi? Hankala säilytellä?

 

Tuo koon muutos idea tuli kerholehden tekijöiltä, helpompi tehdä tulevan aineiston pohjalta (yleensä A4) ja kopioiduista artikkeleista saa paremmin selvää.

Eipä ainakaan paikalta olijoilta tullut tyrmäystä ja olen joskus kuullut että poissaolijat saavat tyytyä läsnäolijoiden päätökseen.

Jos ei viitsitä ilmestyä paikalle ei pitäisi olla valittamista.

Ja eikös melkein kaikki lehdet tule A4 koossa ja kyl ne ainakin mulla säilyy  ;) .

Mutinaa varmaan tulee mut se on sen ajan murhe.

Link to comment
Share on other sites

Ni mut toi paikka mitä "janecky" tarkoittaa on yksityisen ja omakotitalojen ympäröimä eli ei kyllä sovellu niin isoon hommaan...

 

Tai no enhän minä siellä asu ni en voi toisen puolesta kuitenkaan sano mitään painavaa sanaa.

Tosin itse kyllä siellä ajoittain majaillut kylläkin koko päivän!!  ::) :o ;D

Ja taas tarttis mennä mut taitaa tuo talvi painaa päälle!!

 

 

Eihän tuossa nyt kovin pitkään mene yhdessä tai kahdessa dynovedossa per Mini. Säätämisessähän sitä aikaa menee :)
Link to comment
Share on other sites

Mitä noista penkkitehoista ;)

Täytyyhän se nähdä miten se auto liikkuu! 8-)

Siinä totuus paljastuu kokonaisuudesta.

Kuskia myöten ::)

Jep Dynossa käydään vain sen takia et saadaan vehkeet pelaamaa, se kun ei persdynolla niin hyvin onnistu.

Link to comment
Share on other sites

Lehden kokoon palatakseni, niin mulle sopii kyllä hienosti vaikka olisi sanomalehdenkokoinen :) Kun vain joku viitsii tehdä sitä!

A4 on OK! Huomautinpa vain menneitten aikojen palautteesta.

Sisällöstä ja juttujen puutteesta pitää olla huolissaan.

Eikös jossain maissa lehdet ole vaarassa kadota sukupuuttoon netin takia :-?

Toivottavasti ei näin käy kerholehden!?

Link to comment
Share on other sites

En meinannutkaan ettei koko sopisi sulle vaan aavistelen et siit tulee jotain sanomista vielä.

Nyt saatiin edes väliaikainen lupaus lehden toimittamisen jatkamisesta.

Ja joo jokaisen pitäis mennä hiukan itseensä ja vaiks muutaman tutun kanssa kimpaan kirjoitaa joku reissu/projekti juttu tai lähettää jotain muut kiinnostavaa materiaalia lehteen laitettavaksi.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...