Jump to content

Miniclubin syyskokous


koirankoppi

Recommended Posts

Onhan noita hurjia tehoja tullut nähtyä ( jopa muissakin kuin turun mineissä)  mutta minua koskee salassapito sopimus ;D

 

 

Onhan siinä pihalla hyvinä kesäpäivinä ollut jo oman kylän minejä lähes kymmenen, mutta tosiaan jätetään väliin tämä ajatus penkitys päivästä, sillä tontilla.

 

muistaakseni joskus taisi mennä Cabrion kilpa autoilija uralla majailu vähän toisellekkin päivälle... silloin vanhaa hyvää aikaa vai mitä se oli

Link to comment
Share on other sites

Näin newbienä täytyy kysyä. Foorumin löysin hakemalla, kun Ministä oli kysyttävää, mutta nyt en löydä mistään mitään juttua, ainakaan täältä, Mini clubista? Mistä pääsee liittymään ja mitä pääsy ehtoja on jotta jäseneksi pääsee? Mitä kerholaisuus tuo mukanaan? ainakin lehden mikä kuulostaa hyvältä.  :)

 

Vai olenko mä vaan niin sokea?

Link to comment
Share on other sites

Näin newbienä täytyy kysyä. Foorumin löysin hakemalla, kun Ministä oli kysyttävää, mutta nyt en löydä mistään mitään juttua, ainakaan täältä, Mini clubista? Mistä pääsee liittymään ja mitä pääsy ehtoja on jotta jäseneksi pääsee? Mitä kerholaisuus tuo mukanaan? ainakin lehden mikä kuulostaa hyvältä.  :)

 

Vai olenko mä vaan niin sokea?

 

http://mcff.net/suomi/yhteystiedot.html Tuolta löytyy clubin yhteystiedot. Eiköhän sitä liittymiseen riitä, että on Mineistä kiinnostunut :)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...